Yuna pov
Ma duc cu ninca sa ma schimb pentru ora de sport, vorbeam de ale noastre si dintr o data aud o voce pe care sistemul meu nervos so respinge radica.
??: Si cum te simti? Esti in forma pentru ora de sport?
Era Vanes. Vanesa e colega cu mine din clasa 1 si nu imi da pace nici macar o secunda. Pot spune ca suntem rivale din prima zi de scoala in care ea a vrut sa ii ia creioanele colorate Ninei fara sa ii cear voie. De cam atunci sint prietena si cu Nina. Vanesa face si ea dans la acelas club de dans ca si mine si ea e genul acela de fata lingusitoare pe langa antrenoare si se crede sefa peste toate daca sta si se linguseste pe langa ea. Mereu i a fost frica sa nu concuram una impotriva celeilalte pentru ca stia ca nu are cum sa obtina un punctaj mai bun decat mine, la fiecare concurs incerca sa imi puna bete in roate. De aceea si eu si Nina o uram nespus de mult.
Yuna: Ce vrei sa spui cu asta? Te au parasit prietenele tale de vi si te bagi in seama?
Vanesa: Voiam doar sa stiu daca esti bine. Daca ai ajuns in siguranta acasa aseara.
Realizez despre ce e vorba, pastrez o fata serioas si dezgustata ca de fiecare data cand o vad pe ea si ii raspund calm.
Yuna: Da, am si dormit foarte bine. De ce?.....Trebuia sa se intmple ceva?
Vanesa se uita la mine cu o privire confuza, Nina se la fel.
Vanesa: Nu nu nu. Imi faceam doar griji pentru tine atata tot ieri ai plecat foarte obosita de la antrenament si ma temeam sa nu cumva....
Yuna: Da sunt bine, ii tai scurt fraza si nu o las sa termine ce are de zis, scuteste ma de grijile tale prefacute si du te in sala ca profu sigur a ajuns
Vanesa era innebunita dupa profu de sport, se aud vorbe prin scoala ca si a tras o cu el. Nimeni nu stie daca e adevarat dar eu cred ca e, o cred in stare.
Nina: Despre ce era vorba?
Yuna: Asta este o conversatie luuunga pe care o sa o avem la o cafea diseara.
Zic in timp ca o iau de umeri si mergem spre sala de sport,
Nina: Diseara nu pot, zise ea umpic cu parere de rau.
Yuna: De ce? ma intorc la ea si ma uit in ochii ei.
Nina: Vezi tu...
Yuna: Ai o intalnire!
Nina nu zice nimic doar da din cap.
Yuna: Cu cina?
Nina: E pai sti tu cu cine... nu mai trebuie sa iti mai povestesc nimic, doar sti totul.
In acel moment am simtit ca un cuti imi trece prin inma, Nina imi povesteste tot absolut tot si eu inca nu i am zis de Yoongi.
Yuna: Ma bucur pentru tine. Atunci cand ai timp o sa iesim sau sa vi pe la mine sa stam la o barfa un pahar de vin ca fetele sti tu, cum obsnuiam noi.
Nina: Da suna minunat.
Ora de sport decurge ca de obicei, incalzire dupa care baietii merg afara la fotbal sau baschet si fetele face ce vor. Eu iau mingea de baschet si ma duc afara sa dau la cos, fetele de la mine din clasa sunt niste figurante, prefera sa stea pe banca sa barfeasca sau sa sara coarda, ca sa ma scutesc de toate barfele scoae de Vnesa pe gura merg sa dau la cos. Erau 2 terenuri de baschet si nul mare fotbal in curtea scolii. La un teren de baschet erau ceva baieti mai mici care jucau un meci arbitrat de profesoara lor. Merg pe terenul liber si incep sa bat mingea. Cineva trece pe langa mine imi ia mingea si da la cos.
Yoongi: Te misti foarte incet.
Yuna: Da? Ia sa vedem.
Iau mingea si reusesc sa treg de Yoongi si dau lacos.
Yuna: Acum ce mai zici?
Yoongi: Nu i rau.
Yuna: Eh "nu i rau" nu vrei sa recunosti ca sunt mai buna decat tine.
Yoongi ia mingea si incearca sa treaca da mine dar in loc sa ma ocoleasca, arunca mingea si ma ia in brate. Ma saruta pe frunte si ma strange tare
Yoongi: Am vrut sa fac asta toata ziua dar nu am avut ocazia.
Il imbratisez si eu.
Yuna: Dar ... totusi, intre noi ..... ce e ?
Yoongi imi da drumul din inbratisare ma prinde de umeri si ma priveste fix in ochi.
Yoongi: Suntem ceea ce simti.
Nu zic nimic si ma uit la el, cad umpic pe canduri dupa care ii raspund.
Yuna: Simt ... ca ... e ceva dar nu ma lasi sa stiu ce. Nu stiu daca si tun simti.
Nu mai apuc sa zic nimic ca acesta ma saruta, mutandu si mainile pe fata mea.
Yoongi: Sper ca ti am raspuns la intrebare.
Yuna: Mham.
El imi da drumul si merge dupa mingea de baschet, cand se trage din fata mea o vad pe Vanesa cum sta cu mainile incrucisate la capatul terenului. Se uita la mine insistent dupa care se intoarce brusc si pleaca. Acum stiu ca a vazut tot.
Yuna: Yoongi.... trebuie sa iti spun ceva, ma intorc si vad ca el statea in spatele meu, si se uita exact la ce ma uitam eu in urma cu cateva secunde.
Yoongu: Am vazut o si eu.
Yuna: Nu, nu asta. Stiu cine a trimis acel om in sa .... ma ..... sti tu, aseara.
Yoongi se uita la mine foarte mirat si vad ca si a canalizat toata atentia asupra a ce spun
Yuna: Promite mi ca nu o sa ranesti pe nimeni.
Yoongi: Nu pot.
Yuna: Te rog!
Yoongi: Bine, cedeaza el dupa ce sta umpic pe ganduri.
Yuna: ..... persoana aceea e .....