Ovo je priča o tinejdžerki koju jedan dan slučajno ugleda mladi španjolski nogometaš.
Pokušavat će sve da pridobije njeno srce a pitanje je hoće li taj trud išta značiti ili će biti uzaludan?Summer Gray, 17-estogodišnjakinja.
Voli li netko od vas miris nakon što je kiša padala ili možda miris goriva kada se tek napunilo u auto?
Voli li netko od vas hodati po lišćima dok oni šušte?
Voli li netko od vas nakon 7 sati gledanja serija izaći van i vratiti se u stvarnost?
Voli li netko od vas sa ocem i majkom navijati za nogomet i tako snažno voljeti taj sport?
Jel netko od vas slučajno voli glumiti da je život više zanimljivi nego što je?Moje ime je Summer Gray i sve prethodno me opisuje. Zvanično, za 30 minuta počinje nova školska godina koja će vjerojatno biti kao i prošla... i ona prije, i ona prije te i ona prije te i sve prije ove...tako je to kod mene, pa ne mislim da će nešto biti ove godine drugačije...
To je to. Pozdravljam staru prijateljicu koja mi iskreno nije niti malo nedostajala. Vjerujem da ona nikome nije nedostajala.
Zdravo školo, nismo se odavno vidjele.Ulazim sa velikim mukama u nju i odlazim do
svog ormarića. Moram priznat da mi je i on nedostajao puno... A tko mi je najviše nedostajao u ovoj školi su BSD osobe.,, Bože sačuvaj djevojke " -
Betty, Sarah i Deliah.I tu je osoba koja mi je stvarno nedostajala.
Marco. Osoba koja mi se sviđa već sigurno 2 godine, ali me smatra prijateljicom.
I konačno, Katrina.
Moja uistinu najbolja prijateljica.,, Alo ti jel ti nedostajala ova stara prijateljica? " nasmijala se i pokazala rukom na školu.
,,Niti malo, stanje u tebe?" rekla sam prevrčući očima i zagrlila sam ju.
,, Oo ovo ga stiže " rekla je.
I to je to. Opet će me pogledati kao i ja njega. A nitko neće da se usudi javiti jedno drugom.
No ovaj put je stvarno dolazi do mene. Summer samo smireno.
,, Hej Summ " rekao je i nasmijao se.
.
,, Hej Marco kako si? " jedva sam rekla.,, Bit ću odlično ako pristaneš da izađeš sa mnom večeras u 20:00 u Howbarr " namignuo mi je.
,, Bit ću tamo." lagani osmijeh na lice.
Okrenuo se i otišao. Rekla sam to kao da mi ne znači ništa, a zapravo u meni vrije.
,, O moj bože Summer. Ne mogu vjerovati ispunjenje snova tvojih se upravo desilo. "
rekla je Katrina i poskočila od sreće.,, Ako si ti tako vesela zbog mene kako sam tek ja?" zažmirila sam i nasmijala se.
I zvonilo je. Na prvom satu sam gledala samo u njega i smješkala se. On je također gledao u mene i namigivao mi.
Profesor nam je objašnjavao o Real Madridu i kako njihovi igrači dolaze ovdje mjesec dana trenirati naše mlade igrače. Nisam obazirala što je govorio već samo promatrala njega. On je savršen. Savršeniji ne postoji. Ili barem samo tako mislim.
ESTÁS LEYENDO
Summer Grey
RomanceAmbicioznu mladu djevojku očara mladić sa terena. 02.05.2020. - #66 in romance.