dawon-my cute girl🌹❤

56 8 0
                                    

uwuwuwu,dawon the sexy and funny guy imagine is here.
enjoy😉.sorry saya takde idea wuu,maaf kalau tak bestt.

reader as sarang

sarang

"alamak dah lambat!"

aku terlajak tidur tadi,dah la hari ni first day kerja!

aku dengan separuh tenaga aku berlari dengan laju ke cafe. ya,aku kerja sebagai pelayan di cafe yang dekat jugak dengan rumah aku.

tu yang duk tidur  syok,syok,tempat kerja dekat jugak dengan rumah.

"aiyoo,sarang apa kau buat ni"

nasib aku ni olahraga dulu,laju la jugak aku berlari sampai ke cafe. aku sampai sampai saja semua memandang kearah aku.

aku dengan tangan memegang kakiku penat dek berlari tadi. lenguh kaki ku ini.

"uhum,pekerja baru ke?"

aku angguk lemah. masih tak bangkit dari pegang lutut aku.

"uhum"

aku donggak keatas,upps. wajah aku bertambah merah. uh tidak,boss cafe ni!

"urr,s-sorry encik,s-saya lambat,urh,hihi"

aku cepat cepat berdiri tegak. boss aku mengeleng lemah. wajah dia nampak garang. uhm,aku takut.

"one more thing,just call me dawon,nah pakai apron ni,cepat masuk,saya pecat awak nanti baru tau"

gulp. jangan lah begitu.

"soweyy,b- erh,d-dawon,saya buat kerja dulu"

dia mengangguk.

aku cepat-cepat letak beg aku dan pakai apron. kain lap dan menu aku capai untuk lakukan kerja.

dawon

aku pagi pagi lagi dah sampai cafe aku ni,untuk persiapan. aku dapat tahu dari manager aku kata ada pekerja baru.

tapi satu batang pun aku tak nampak pekerja baru tu,pekerja lain dah mula datang.

haih,tak boleh jadi ni. aku pecat nanti baru tau.

jarum jam dah menunjukkan kearah pukul 11.

aku mula layan pelanggan dan buat pesanan yang mereka order. boss pun kena jugak turun padang.

tiba-tiba aku nampak seorang perempuan berambut bun sedang memegang lututnya. aku pelik,so aku pergi la tengok.

aku nampak dia pakai baju kerja di cafe aku. humm,ni mesti pekerja baru tu.

"uhum"

aku nampak dia masih tak dongak,penat sangat ke? dah la first day,lambat datang pulak tu.

"uhum"

aku nampak dia baru donggakkan kepala,muka dia kecut tak yah cakap tapi comel.

aku cuba tahan gelak,kenapa comel sangat perempuan ni.

"urr,s-sorry encik,s-saya lambat,urh,hihi"

aku saja buat muka garang depan dia.

"one more thing,just call me dawon,nah pakai apron ni,cepat masuk,saya pecat awak nanti baru tau"

aku saja cakap camtu,tak tau kenapa aku suka tengok reaction dia. comel sangat.

aku hanya pandang dia yang rushing buat kerja. takut la tu dengan aku.

CRUSH'♡[SF9 EDITION]Where stories live. Discover now