zuho-love in the first sight💓

57 8 6
                                    

halloo,zuho is here!,enjoy okiie?😉

reader as xiexie

zuho

"t-tolong,t-tolong,someone"

aku terseksa dekat dalam kereta ni. pagi tadi aku terlalu rush sampai tak perasan kereta lain,jadilah begini,sampai aku sendiri yang terlibat dalam kemalangan.

aku dah tak tahan,tolong. kenapa takde seorang pun yang perasan aku kat sini!

mata aku dah mula berat,pandangan aku mula kabur.

"h-help...."

"encik!,bertahan encik!,saya dah panggil ambulan tahan ye"

aku pandang wajah seseorang yang berkata tadi. suara dia sangat menenangkan. aku gagahkan jugak bukak mata.

terlihat seorang gadis yang berusaha cuba untuk keluarkan aku dari kereta ni.

aku tersenyum manis. dia sangat baik dan....cantik.

aku gapai tangan dia lalu pandangan ku terus gelap.

xiexie

"haishh,tak guna punya sejeong,suruh aku jalan kaki pergi college,hish"

aku dengan amarahnya berjalan kaki sambil dengar lagu. biar tenang sikit hati ni.

"h-help...."

eh?aku terdengar suara seseorang?siapakah itu? aku dengan beraninya berjalana laju kearah suara itu. dengar macam dekat belakang pokok besar ni.

aku pun kearah pokok besar tu,makin dekat makin laju aku lari,sebab ada kereta accident kat situ!

wtf,takkan takde sorang pun perasan ada accident kat sini?!

aku melilau kawasan sekeliling,ternyata tiada kereta atau orang. patut la takde sesiapa perasan.

aku geleng kepala dan terus call ambulans. aku dengan takutnya kearah kereta tu.

ternampak jejaka kacak tapi diselamuti dengan darah. waduh,manyak kesian sama ini orang.

aku cuba mana yang mampu untuk keluarkan mangsa. tak sampai beberapa minit pintu kereta boleh dibuka.

aku nampak lelaki ni dah nak pengsan uh tidak,jangan.

"encik!,bertahan encik!,saya dah panggil ambulan tahan ye"

aku gapai tangan dia,dia sambut dengan senyuman.

pelik aku dengan dia ni,dah nak mati ke? eh xiexie,jaga mulut.

dia pegang tanganku dengan lemah lalu pengsan.

"encik!,encik!,ha,nurse ppali!"

(seminggu kemudian)

zuho

"urh,kat mana ni?"

"zuho!,miss you wuwu"

semua member aku peluk aku dengan erat.

help me!,i need an oxygen..

"urh,k-korang,t-tepi lah,sakit wuuu,sakit!"

semua terus pergi dari peluk aku. sakit wuu tak main main tau.

"s-sorry,kitaorang risau gila bila dapat tau yang kau accident" kata rowoon.

aku hanya senyum kearah diorang.

"sorry la kalau buatkan korang risau,hihi"

"takpela,ni pun kami tgk kamu dah ok,bagus lah" inseong berkata.

CRUSH'♡[SF9 EDITION]Where stories live. Discover now