ststttt,chani imagine is here,is here,enjoys guys...✌🎈
reader as mina
chani
aku menanti seseorang disebalik dinding kelasku. dengan wajahku yang tampak risau dan resah aku memerhati orang yang ku tunggu.
"eh,betul la,aku tak main main,aku nak jugak chocolate cake tu!"
saat aku dengar suara itu aku dah kenal siapa itu. tersenyum senyum aku bila melihat dia dari jarak jauh.
dia adalah crush aku,choi mina.
suara dia,wajah dia,perwatakan dia,sungguh menepati ciri ciri idaman gadis ku.
aku tengok muka dia tak pernah bosan hang tau tak. selalu buat aku cair.
masalahnya satu je,aku malu nak bercakap dengan dia,selama aku sekolah kat sini,tak de pernah pun bertegur sapa,terserempak pun tak pernoh. sadis la hidup aku ni.
aku nak sangat,sangat,sangat,sangat,
untuk jadikan dia sebagai yeochin aku,jadi isteri aku pun lagi baguss."boo!"
"ya!,yashh,terkejut aku dibuatnya,kau ni kan hwiyoung"
dia gelak mengekek. suka la tu kenakan aku,dia ni suka ambil peluang,nak kenakan orang time tgh usha crush.
haishshsj,i hate you hwiyoung.
"apa kau nak?"
"jom la makan bro,udah udah la tu usha anak dara orang,tak baik,kkaja make,ok?"
hwiyoung lilitkan tangannya dibahuku. aku keluh dan angguk laju.
mina
"mina!,tunggu,cikgu ada benda nak cakap ni"
aku tatap wajah guru kelasku. apa benda yang nak cakap sampai kejar aku sampai kelas aku ni apahal?
"yer cikgu?"
"camni,cikgu nak kelas kamu,dan kelas chani,bergabung pergi camping di hutan"
kelas chani?siapa tu?macam pernah dengar,tapi tak tahu la
"sorry cikgu sapa chani?"
"kamu tak kenal?"
aku geleng laju. cikgu tu tepuk dahi dia. ayoo,sorry la,takde masa nak tau pasal nama lelaki ni.
"sebelah kelas kamu je,pergi kelas tu,jumpa chani,and then inform kat dia,dia ketua kelas"
aku angguk laju. cikgu mula bagi penerangan pasal camping tu. aku dengar pun dah rasa keterujaan disitu. tak sabar you alls. siyes,boleh la have fun dgn kawan an?
"baik cikgu saya pergi skrng ye"
guru ku mengangguk lemah. penat la kut. aku terus ke kelas sebelah lalu ketuk pintu. memandangkan rehat baru je habis,guru tak masuk lagi.
semua mata dlm kelas tu memandang kearah ku.
"uhm,sorry siapa chani?"
chani
tok,tok,tok
aku yang rancak berbual dengan hwiyoung terkedu bila seseorang mengetuk pintu kelas kitaorang.
shock aku disitu. c-crush aku dtg weiii.
"uhm,sorry siapa chani?"
aku tak pekak kan?tak kan?gshsh,dia panggil nama aku siottt!!
aku dengan senyuman yang sedang tahan bangun dan berjalan kearah mina.
aku lihat mina tersenyum senyum lalu menarik tanganku keluar.
YOU ARE READING
CRUSH'♡[SF9 EDITION]
Randomapa akan jadi kalau setiap member sf9 ada crush dekat korang? uh myyy mesti hati berbunga bunga kan? hehe...kalau nak tau kisahnya sila lah baca ff saya yini...this is also for fantasy.. quick reminder: ff ini tidak disekalikan,ia berbentuk imagine...