enjoy,our main vocal imagine.
reader as saera.
inseong
[FNC HIGHSCHOOL]
"hyung!,hyung!,tgk ni"
haishhh.budak yini menganggu aku tengah praktis nyanyian la.
"nak apa rowoon"
"nah tgk flyer ni"
"uhm,uhm?,singing contest?!"
rowoon ditepi aku mengangguk laju.
"yerla hyung,nak tau tak yang crush hyung sapa tu,sa-,urr,saera unnie!"
mulut rowoon aku tekup laju. haishh mulut dia ni macam takde insurans,main cakap lepas jer.
"oi,habislah kantoi nanti,heh"
"hehe,miyan,hyung"
aku mampu mengeleng kepala. flyer tadi aku gengam dengan senyuman.
"saera"
saera
kringgggg
tanda loceng habis masa sekolah,aku terus simpan semua buku kedalam beg.
hari ni aku kena praktis kat bilik muzik,memandangkan kawan aku si daemi yang bengap tu pergi hantar nama aku dekat cikgu untuk singing contest.
"haish,daemi,daemi,aku nak lumat jer dia dalam mulut aku ni,tak pasal pasal kena stayback nak praktis semua benda"
maroh ni tengah maroh ni. aku dengan amarahnya berjalan ke bilik muzik dengan kaki dihentaknya.
orang disekeliling memandang aku pelik. nantak dema la,kisah aku,diri aku kan.
aku benci betul nak menyanyi sebab,haih,aku tak nak teringat tentang masa silam aku.
aku sampai saja,terus aku bukak dan hempas beg aku ke tepi. aku pandang sekeliling,nasib takde orang,kalau tak buat malu jer.
"kena ke praktis nyanyi?,haihhh"
keluhan berat dilepaskan. aku pandang ke segenap bilik ni. aku tunduk dan duduk di kerusi untuk bermain gitar.
tak tau la apa yang rasuk badan aku ni,tiba-tiba aku tergerak hati nak try menyanyi balik sambil main gitar.
song;my prince,werewolf boy..
bamsaedorok changbakke
haenimi tteugil gidaryeoyo
achimi omyeon geu saram
mannal su isseunikkayo
gomawoyo nae son jabajweseo
gomawoyo nae nun barabwaseo
gomawoyo naega geurideon
wangjanim ireoke nae ape
natanajwoseo
inseong
lepas loceng je tadi,aku terus ke bilik muzik,nak prepare untuk singing contest,saera masuk kut a.k.a my crush,jadi aku kena tunjuk yang aku ni berkebolehan dalam nyanyian. ehe😉.
YOU ARE READING
CRUSH'♡[SF9 EDITION]
Aléatoireapa akan jadi kalau setiap member sf9 ada crush dekat korang? uh myyy mesti hati berbunga bunga kan? hehe...kalau nak tau kisahnya sila lah baca ff saya yini...this is also for fantasy.. quick reminder: ff ini tidak disekalikan,ia berbentuk imagine...