this is for you;suyossi💗💗hope best lah dibaca yerr....
reader as suyo
rowoon
aku tersenyum memandang tasik dengan angin malam,membuatkan aku teringat balik tentang masa sekolah dulu.
masa aku mula 'crush' dengan suyo,gadis yang sudah menjadi my sweety girlfriend. ehek.
bukan main susah lah nak dapatkan dia dulu.
suyo,gadisnya berbeza dari yang lain. aku tak tau kenapa tapi dia saja lah yang membuatkan hati aku tak keruan saat aku tatap wajah dia.
aku gelak kecil bila teringat moment moment indah aku bersama dia,walaupun masatu belum in relationship lagi.
"boo!"
"ah,itik jatuh tergolek,mampus"
aku melatah. kau rasa? aku toleh kebelakang nampak gadis kesayangan ku,sapa lagi kalau bukan suyo.
haish,this girl,nak kena babap ni. aku memandnag tajam kearahnya,dia masih lagi dengan ketawanya.
"hum,sampa hati buat orang melatah,majuk ah ceni"
aku cebik sambil silangkan tangan,wajahku toleh kearah bertentangan.
"alalla,woonie kita ni,comels dan handsome ni,jangan lah majukk,eung?"
aku sengaja nak merajuk so aku still lagi dengan posisi ni. sapa suruh malukan orang. uhm,majuk jap.
chup~
"yash,chagi,t-terkejut saya"
pipi aku mula blush teruk bila dia cium lama dekat pipi lembut aku ni. ehehehe. aku usap pipi aku,tersenyum senyum aku memandang dia.
"ha,kan bagus,jangan la majuk lagi uhmm"
dia pout lalu pegang tangan aku.
"boleh,tapi bagi popo kat sini lak"
aku pegang bibirku sambil menjuirkannya. dia mula menepuk dada ku.
"haish,ramai orang ni,mana lehhh"
"alaa,pweaseee"
aku siap kerdip mata aku depan dia sambil tanganku mengengam tangannya.
dia dengan malunya mula cium bibirku sekilas. aduhaii,lembut betul bibir dia,manis lak tu.
ehehwh.
"dah la tu,kkaja,kata nak gi funfair"
aku angguk laju. dia mula bergerak kedepan. tinggalkan orang ish,budak comel ni.
"ya!"
"apa?"
dia toleh kebelakang lalu tersengih. aku hulurkan tangan aku,dia mula pegang tangan aku maka jari kami pun bertaut.
"kkaja chagi~"
kami pun senyum dan bersembang sepanjang berjalan ke funfair.
memandangkan hari ni kami berdua dapat cuti selama seminggu,yerla,sibuk memanjang sampai tak jumpa langsung. call and text pun tak sempat.
so kami berjumpa hari ni dan gi date dkt funfair wuu.rindu titer dengan suyo. uhmm.
sesampai saja kami disitu,suyo ajak aku swafoto bersama dulu. biasalah,gambar mesti kena ada.
"woonie,nak patung tuuu"
aku pandang kearah patung yang dimaksudkan suyo. aku senyum lalu usap rambutnya.
YOU ARE READING
CRUSH'♡[SF9 EDITION]
Randomapa akan jadi kalau setiap member sf9 ada crush dekat korang? uh myyy mesti hati berbunga bunga kan? hehe...kalau nak tau kisahnya sila lah baca ff saya yini...this is also for fantasy.. quick reminder: ff ini tidak disekalikan,ia berbentuk imagine...