heiyoooo,rowoon crush imagine is here,keep enjoy ok?😉💓 takde idea genggg harap maaffff uhuhu😣😓
reader as aera
rowoon
[SEOUL HOSPITAL]
"rowoon,jom makan,aaaaa"
aku pandang tajam kearah doktor peribadiku yang cuba suapkan aku.
"keluar"
"rowoon,kena cepat sihat kalau nak keluar dari hospital gila ni"
aku senyap. aku benci betul doktor ni,kalau member aku tak hantar sini.
takde nya aku dilayan seperti budak-budak disini lepastu bagi ubat apa benda tah yang buatkan aku bertambah sakit.
ada pulak diorang kata aku ni psycho,sebab aku pernah bunuh pakcik aku depan mata member aku.
nak buat macammana dia jahat,dia nak bunuh aku,aku bunuh la dia. tapi semua kata aku jahat,jadi aku ditempatkan di hospital gila ni.
aku dengan geramnya gengam baju doktor ni dan terus tumbuk muka dia. nantakla dia lelaki.
tapi aku terlebih sangat ke?aku stress sangat ke sampai jadi macamni?
"jahat!,jahat!,kau jangan ganggu aku la!"
aku dah tak tahan dah ni. aku menjerit tadi terus semua petugas datang kearah aku dan menghalang aku berbuat demikian.
ha!aku benci hidup aku!
lama lama,badan aku mula lemah,pandangan aku mula kabur. aku rasa nurse dah letak injection dekat badan aku.
aku pengsan disitu jugak selepas beberapa minit.
"b-benci"
aera
"hai,doktor aera yer?"
"yer saya"
"nama saya aemi,saya ketua doktor di bahagian hospital ini,uhm,ni fail doktor"
aku gapai sambil senyum kearah boss aku.
aku baru je dipindah masuk kesini dan baru beberapa hari yang lepas aku graduate so ni tempat kerja pertama aku la jadinya.
"baru masuk dah ada patient,uhm,nama pesakit aku rowoon?"monolog hatiku.
aku baca setiap butir pesakit aku.
"uhm,doktor,hati-hati sikit ye,pesakit ni berbahay sikit,haritu lagi sikit doktor yg nak rawat dia hampir dibunuh"
aku mengetip bibirku. ganasnya.
"baiklah,doktor aemi jangan risau ye,saya blh mulakan hari ni kan?"
dia angguk laju. laci mejanya dibuka lalu menyerahkan kad putih kearah aku.
"guna kad ni utk masuk bilik pesakit"
aku angguk laju dan senyum. aku tunduk hormat lalu keluar dari biliknya.
fuhhh,harap semuanya berjalan lancar.
rowoon.
dah seminggu aku takde doktor dan aku pasti akan ada doktor lain yang akan masuk utk rawat aku tak lama lagi.
kisah aku pasal sapa nak rawat,nantak la.
aku hanya duduk menghadap tingkap.
kcak
aku toleh kearah suara bunyi tu. pintu bilik ku dibuka. aku terus pandang kedepan terlihat seorang doktor........perempuan?
tak pernah pernah lagi aku dirawat dengan doktor perempuan.
YOU ARE READING
CRUSH'♡[SF9 EDITION]
Ngẫu nhiênapa akan jadi kalau setiap member sf9 ada crush dekat korang? uh myyy mesti hati berbunga bunga kan? hehe...kalau nak tau kisahnya sila lah baca ff saya yini...this is also for fantasy.. quick reminder: ff ini tidak disekalikan,ia berbentuk imagine...