Nine

70 10 2
                                    

Chenle 15, Jisung 14 yaşındaydı.

Olaydan tam 3 sene geçmişti ve bu süre zarfında ikili sadece zorunlu durumlarda konuşmuştu. İkisinin de canı yanıyordu ama kimse bir adım atmıyordu.

Jisung Jaemin'in onu zorla sürüklediği partiye giderken yine ve yine Chenle'yu düşünüyordu. Her zamanki işiydi bu artık.

Eski en yakın arkadaşını sevdiğini fark edeli 1 yıl kadar olmuştu. Canının ne kadar yandığını siz düşünün!

"Jaemin... Gitmek zorunda mıyız?.."

"Evet zorundayız. Jisung farkında mısın bilmiyorum ama liseye geçtik ve sen şu melankoli havalarından bir arkadaş bile edinemedin!"

Jisung gözlerini devirip Jaemin'e pes ettiğini söylercesine ellerini havaya kaldırdı.

"Madem zorundayız... Artık Renjun'a olan aşkını itiraf edecek misin yani?"

Jaemin'in içtiği muzlu süt boğazında kalmıştı.

O nefes almakla uğraşırken Jisung kahkahalar atıyordu. Çok sevgili arkadaşı o Çinli çocuğa aşık olmuştu ama adım atacak cesareti asla bulamıyordu.

"Jisung Park! Artık çok oluyorsun!"

"Hyung yeter artık! Sürekli onunla konuşuyorsun, ona yakın olmaya çalışıyorsun. Nereye kadar böyle devam edeceksin? Söyle gitsin!"

Jaemin ellerini şakaklarına koyup ovmaya başladı.

"O kadar kolaysa git ve Chenle ile barış o zaman."

Jisung bir anda nefes almayı bile kesti. Bunu o da istiyordu ama fırsatını bulamıyordu. Fırsat bulunca da geri tepiyordu zaten...

"Bugün... Eğer Chenle da gelirse, onunla barışacağım."

Jisung kafasını kaldırıp Jaemin'e baktı.

"Ve sen de aşkını itiraf edeceksin!"

Jaemin önce biraz şaşırsa da memnun bir ifadeyle gülümsedi.

"Anlaştık."















En büyük NoRenMin shipper benim aslında ama canım bu kurguda RenMin yapmak istemiş sanırım :P
İyi okumalar

paper plane | chensungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin