"Chenle ben Sooyoung ile buluşmaya gidiyorum ve Jisung da buraya gelecek, tamam mı?"
Chenle içten bir 'of' çektikten sonra annesine yalvaran gözlerle baktı.
"Gelmesin lütfen! Onu görmek istemiyorum!"
Lei yavaşça koltukta oğlunun yanına oturdu. Chenle dizlerini kendine çekip kafasını dizlerine gömdü.
"İyi ama neden? Siz yakın arkadaş değil misiniz? Hem sen değil miydin Jisung bize geleceği için evde sevinç çığlıkları atan?"
"Evet ama-" Chenle alt dudağını dişleyip annesine dolu gözlerle baktı. Ağlamamak için birkaç kez gözlerini kırptı. "Onu son zamanlarda çok ihmal ettim ve o buna kırgın, bunun farkındayım. Ve farkında olduğum halde hiçbir şey yapmıyorum çünkü Renjun ile aramın bozulmasını istemiyorum. Ama aynı zamanda Jisung'u kaybetmek de istemiyorum! Ve henüz Jisung ile yüzleşecek cesaretim yok! Ahhh!"
Chenle kafasını tekrardan dizlerine gömüp çığlık attı. Lei oğlunun bu halini görünce kendini tutamadan gülümsedi.
"Bunları bana söylediğin gibi Jisung'a da söylersen her şey çözülür Lele. Hadi kalk ve hazırlan şimdi. İkinizin konuşacak çok şeyi var."
__________
Jisung ayaklarını sürüye sürüye oturma odasındaki koltuğa oturdu. Tam karşısındaki koltukta belki de ömrü boyunca görmek istemediği en iyi arkadaşı oturuyordu.
"Eee Sungie, nasılsın?" Chenle hafif bir buruklukla gülümsedi.
"Bana öyle seslenme." Jisung'un sesi soğuktu ve Chenle daha önce bu kadar soğuk olduğunu duymamıştı.
"Artık yeni arkadaşına lakaplar bulursun. Aslında dur- ona zaten bir lakap buldun, değil mi? Neydi... Ah, evet! 'Injun' diyorsun ona!"
"Ne-neden bağırıyorsun Ji..."
"Çünkü Zhong Chenle, sana bağırmak istiyorum! Yüzüne yumruklar savurup ağlamak istiyorum çünkü sen beni bunu yapmaya zorluyorsun ama farkında bile değilsin!"
Jisung elleriyle yüzünü kapatıp ağlamaya başladı. Chenle ne yapacağını bilmiyordu. Sarsak adımlarla Jisung'a yaklaşıp elini omzuna koydu.
"Ji-"
"Beni bırak! Seni bir daha görmek istemiyorum Zhong Chenle! Git ve yeni en iyi arkadaşınla eğlen!"
Jisung kapıyı çarpıp çıkmıştı. Ve o çarptığı kapının arkasında yere çökmüş, elini göğsüne koymuş hıçkıra hıçkıra ağlayan bir çocuk bırakmıştı.
3 sene önce entrika anlayışım bunlardan ibaretti işte, ne yapalım...
11. bölüm final :")
ŞİMDİ OKUDUĞUN
paper plane | chensung
Fiksi Penggemar"Hey Jisung, daha önce hiç aşık oldun mu?" - Chenle ve Jisung küçüklükten beri çok iyi anlaşıyorlardı ancak birbirlerine karşı itiraf edemedikleri güçlü hisleri son zamanlarda onlar için işleri biraz zorlaştırıyordu. Başlangıç: 120423 Bitiş: 250423