Eleven (son)

85 9 0
                                    

Jaemin ve Jisung partiye gelmişlerdi. Jisung hâlâ isteksizdi ama Jaemin ile bir anlaşma yapmışlardı.

"Jisung biraz eğlenmeye mi çalışsan?"

"Buraya sırf anlaşma için geldim unutma."

"Evet evet. Operasyon: en yakın arkadaşınla barış ve sevgili ol devrede."

Jisung panikle Jaemin'in ağzını kapattı.

"Ya ne diyorsun sen! Ne sevgilisi!"

"Jisung, inkar etme. Chenle'yu sevdiğini zaten biliyorum."

Jisung oflayarak geri çekildi ve beklemeye başladı. Zaten Chenle'nun geleceği yoktu, değil mi?

__________

Yaklaşık yarım saat sonra Renjun ve Chenle da partinin olduğu yere gelmişlerdi. Jisung bunu gerçekten beklemiyordu. Chenle'nun geldiğini görünce olduğu yerde donup kaldı.

"Evet Jisung, ne diyordun? Ah evet evet, barışacaktın."

"İzle ve gör tamam mı!"

Jisung artık bıkmıştı. 3 sene geçmişti ve o bıkmıştı. Chenle'ya tekrar sarılıp okul çıkışlarında birlikte eve gitmek istiyordu.

Jisung en yakın arkadaşını geri istiyordu.

Chenle Jisung'un ona doğru yaklaştığını görünce şaşkınlıkla ona baktı. Ne yapması veya hissetmesi gerektiğini bilmiyordu.

"Chenle... Konuşabilir miyiz?"

"Şey, tabii."

Birlikte kimsenin olmadığı bir yere gidip oturdular. Jisung derince bir nefes aldı.

"Chenle, özür dilerim. Üç senedir hiç konuşmadık ve bu gerçekten beni mahvediyor. En yakın arkadaşımı geri istiyorum ve hatta belki de bundan daha fazlasını! Lütfen tekrar arkadaşım ol Chenle."

Chenle bir süre susup hiçbir şey söylemedi. Jisung kendini daha fazla tutamayıp ağlamaya başladı. Chenle vakit kaybetmeden ona sarılıp saçlarıyla oynamaya başladı.

"Sungie tabiki tekrar arkadaşın olurum. Ve bunca senedir seni görmezden geldiğim için de özür dilerim. Hadi ağlama artık, ağlamanı istemiyorum."

Jisung kafasını kaldırıp Chenle'ya baktı ve ona daha sıkı sarıldı. Chenle kafasını Jisung'un boynuna gömüp gülümsedi.

"Hâlâ çilek gibi kokuyorsun Sungie!"

Jisung hafifçe kıkırdayıp Chenle'dan ayrıldı. Bir elini Chenle'nun çenesine koyup başını hafifçe kaldırdı. Chenle ne olacağını anlayıp gözlerini kapattı. Jisung bunu görüp Chenle'ya iyice yaklaştı ve dudaklarına minik bir öpücük kondurdu.

"Hey Chenle, sanırım artık aşık olmak ne demek biliyorum."
















Okuduğunuz en saçma fic buydu muhtemelen bu yüzden özür diliyorum ama yine de umarım az da olsa eğlenmişsinizdir ve hoşunuza gitmiştir.
Kendinize çok çok iyi bakın ve Nct'yi, ChenSung'u, herkesi çokça sevip destekleyin.
Başka bir kurgumda görüşmek dileğiyle!

–Sky

paper plane | chensungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin