''2020''
O yıllarda başlamıştı birçok şey. Bunca yıldır doğaya yaptıklarımızdan dolayı doğa bizden intikam almaya başlamıştı. Ocak aylarında başlayan depremler, bize toprakların bir isyanıydı sanki.Sonra ormanların isyanı başladı;Yangınlar...
Doğa intikamını almaya başlamıştı bizden. Ama kördük asla bu açıdan bakamayacak kadar kör....
Ardından Çin'in bir şehri olan wuhan'dan bir virüs yayıldığı söylendi. Haberler bangır bangır bağırıyordu.UMURSAMADIK.Bizden kilometrelerce uzak olan bir şehirdi. Ne halleri varsa görsünler dedik. Ancak virüs tehlikeliydi.Hava yolundan temas yolundan her şekilde yayılabilen bir virüstü.COVİD-19.(Halk dilinde corona virüsü).
Öncelikle suçlamalara başladık. Evet belki Çin bunu hak etmişti. Çünkü hertürlü canlıyı yiyorlardı. Köpekler,Böcekler,Yarasalar... Evet hertürlü canlıyı hatta ve hatta Ceninleri bile..Sadece yeseler bile neyse diyebilirdik. Hayvanlara acı çektiriyorlardı. köpekler daha yaşarken kaynar sularda kaynatılıyorlardı. Ahtapotları öldürmeden hareket ederken soslayıp yiyorlardı. Yıllarca internette izlemiştik bu videoları. IYYY iğrenç dedik , bu kadar da olmaz caniler dedik. AMA HİÇBİRİMİZ O HAYVANLARA YARDIM ETMEDİK.
Benim fikrimi soracak olursanız işte bu yüzden yayıldı o virüs. Sadece Çinliler değil. bunu hepimiz hak etmiştik. Birkaç ülkede gündem haberleri oldu ''corona virüs yine can aldı..'' . Kısa süre içerisinde neredeyse tüm dünyaya yayıldı. Belirtileri tıpkı nezle, grip belirtileri gibiydi. 'öksürük,burun akıntısı,ateş,halsizlik...' kimse ayırt edemiyordu.Birçok yer karantinaya alındı. Uçuşlar durduruldu,sokağa çıkışlar yasaklandı,birçok yer kapatıldı.marketlerde izdihamlar oluştu. Fırsatçılar yine halkı kazıklamaya çalıştı. Dünyada tüm bunlar olup biterken elbet bilimadamları da bir panzehir arıyordu. Ve bilin bakalım bu deneyler yine hangi canlıların üstünde yapılıyordu ? HAYVANLAR.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Virüs
Science FictionGeçmişten geleceğe tanıtım 😊 Corona virüs Salgın Depremler Bir grup genç Hayatta kalma savaşı