Bu videoyu Can'a gösterip göstermemek arasında kararsızken, mutfaktan da aynı videonun sesinin geldiğini duydum. İnternette herşey çok hızlı yayılıyordu.
Can yanıma gelerek ''gördün mü bak , ben sana söylemiştim Kumay bir şeyler oluyor. Şu çocukluğumuzdan beri biriktirdiğimiz felaket günü kumbaralarımızı açmamız gerekiyor artık. Birşeyler oluyor ve biz buna hazırlıklı olmalıyız'' dedi.
artık ona inanmaya başlamıştım.Bir şeyler oluyordu ve halkın en ufak fikri bile yoktu bu konuda.Odama gidip bahsettiği kumbaralarımı getirdim. Can da evine kumbarasını getirmeye gitti. Yaklaşık 7-8 yıldır biriktiriyorduk bu kumbaraları. Toplamda benim 6 tane dolu kumbaram vardı 1 tanesini de daha 2 ay önce doldurmaya başlamıştım.
Birkaç dakika sonra can tekrar geldiğinde elinde 8 tane kumbara vardı. Ve oturup kumbaralarımızı tek tek açmaya başladık. toplamda benim kumbaralarımda 4.358 tl
Can'ın kumbaralarında ise 6.302 tl para çıktı. Toplamda 10.660 tl paramız vardı ve bunla ne yapacağımızı bilmiyorduk. Bir alışverişe çıkmaya karar verdik ve eve en yakın büyük bir alışveriş merkezinde durduk. Kendimize savaşın ortasında kalmış gibi alışveriş yapıyorduk. Konserveler,Makarnalar, su kolileri ve çabuk bozulmayacak her şeyi almıştık. İnsanlar bize delirmişiz gibi bakıyordu e haklılardı tabi. Hangi manyak böyle alışveriş yapardı ki?
Babam öldükten 5-6 yıl sonra annem de ölmüştü ve tek çocuk olduğum için 2 senedir yalnız yaşıyordum. Can'ın da sadece annesi vardı. Annesini panik etmemek için aldığımız bütün erzağı benim evime getirmiştik. Yerleştirmeye başladığımızda aklımızda bir tek soru vardı.Tamam erzağı aldık ama neyle karşı karşı olduğumuzu bilmiyoruz. Başka ne almamız gerekiyor ?
Can sürekli silah almamızı söyleyip duruyordu. Ancak 23 yaşında iki gence kim silah satardı ki? Ne için isteyecektik ? ''ya şey kusura bakmayın biz zombi saldırısı olacağını düşünüyoruz. Bu sebepten dolayı da bize silah lazım '' mı diyecektik ? Ya da diyelim ki verdiler. nasıl kullanacağımızı bile bilmediğimiz silahlar ve ekipmanlarla ne yapacaktık?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Virüs
Science FictionGeçmişten geleceğe tanıtım 😊 Corona virüs Salgın Depremler Bir grup genç Hayatta kalma savaşı