2025

10 0 0
                                    

BAŞLANGIÇ

Televizyonu açmıştım.Oturduğum yerden haberleri dinlerken bir yandan da köpeğimle ilgileniyordum. televizyondaki kadın ünlü bir profosörle röportaj yapıyorduçekmişti bende biraz sesi açtım. Covid-19 virüsü zamanlarında tedavi edilen hastalar belli birkaç şikayetle hastanelere müracaat etmişler. Vuruldukları aşı sebebiyle birkaç belirti yaşayan hastaların durumlarının iyi olduğu, ufak bir müdahaleden sonra evlerine gönderildiklerinin bilgisini veriyorlardı. Bu şikayetler ;

- Göz kızarıklığı

-Uykusuzluk, Uyku problemleri

-Morarmış dudak çevreleri

- Yoğun bir şekilde diş ağrıları

- Unutkanlık

''Siz de covid-19 aşısından sonra bu belirtileri taşıdığınızı düşünüyorsanız en yakın sağlık kuruluşuna bunu belirtiniz.''

duyduklarım ilgimi çekmişti. Birden çalan kapının ardından irkildim. Kapıyı açmaya gittiğimde Can'ın sesini duyunca bir iç çekip rahatladım. Can benim ilkokuldan beri çok sevdiğim bir arkadaşım. İçeri geldiğinde yüzündeki endişeyi fark edebilecek kadar da iyi tanıyordum onu.
Neyin var Can ? Diye sorduğumda derin bir iç çekti ve televizyonda olup biteni izleyip izlemediğimi sordu. İzlediğimi biliyorsun Can. Diye cevap verdim. Böyle şeyleri asla kaçırmazdım... Ne oldu peki ?
Can: Annemin de corona virüsünü atlattığını biliyorsun değil mi ? Dedi
Evet biliyorum dedim. Ne oldu yoksa onda da mı bu belirtiler var ?
Can: hayır hayır. Belirtiler yok. En azından şimdilik...Beni endişelendiren durum biraz daha farklı. Yani bunca zaman seninle hep bilimkurgu, gerilim, korku filmleri izledik biliyorsun. Hep bu tür Kitaplar okuduk. Ve herşeyi bir virüs başlatıyordu. Ya o virüs bu virüsse Kumay? Ya gerçekten artık dünyanın sonu geliyorsa ?
Diyince dayanamayıp kahkahayı patlattım.
-Tamam o zaman biz yeterince bilimkurgu filmlerini izledik taktikleri ve tuzakları biliyoruz. Merak etme bize bişey olmaz. Derken Can'ın suratının asıldığını gördüm.
Can: sen geç böyle benle dalganı. Olaylar başımıza gelirse o zaman çalarsın kapımı. Diyip mutfağa doğru yöneldi.
Bende elime telefonumu alıp koltuğun en rahat yerine şöyle bir yayıldım. İnstagramda saçma sapan videoları izlerken , bir videoya denk geldim. Videoda adam ağlayarak bir konuşma yapıyor.
"Bunların hepsi biyolojik silah. Ve hep biz masumları vuruyor. Önce virüs dediler sonra aşı buldular. Vurdukları aşılar insanları ne kurtarıyor ne öldürüyor. Arafta bıraktılar. Herkesi arafta bırakacaklar. Sonumuz geliyor." Diye haykırıyordu. Açıkçası bu durum beni biraz ürkütmüştü hele Ki birkaç dakika önce izlediğim haberlerden sonra bir  hayli de gerilmiştim.

VirüsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin