{αχ ήλιε μου}
"Μέσα από τα πολλά μαθήματα που έχω πάρει από την ζωή,έχω συνειδητοποιήσει πως την αγάπη δεν την παίρνεις πάντοτε από παιδί, μήτε την καλή ζωή ,κι είναι δικαιολογία πλέον να γίνεσαι ένας φρικτός άνθρωπος βρίσκοντας πρόφαση το παρελθόν.
Τα χέρια του χαιδεψαν απαλά τα πανέμορφα μακριά μαλλιά της , νιώθοντας κάθε τόσο την αναπνοή της να αγγίζει τρυφερά το μάγουλο του.
<< Γνωρίζω πως είναι αργά ,κι ίσως να είσαι κουρασμένη,όμως θέλω πραγματικά να βρούμε ένα μέρος στο οποίο η ευτυχία μας θα ξεκινήσει από την αρχή.
Τα φρύδια της έσμιξαν με ένα απαλό μυδιασμα στα χείλη.
<< Ένα δικό μας σπίτι;
<< Ένα μοναδικά δικό μας σπίτι,θα σεβαστώ την σχέση σου με την μητέρα σου,όμως αγαπημένη μου μη μου ζητήσεις να ζήσω σε αυτό το σπίτι μαζί της ,κάποια πράγματα δύσκολα ξεχνιούνται,κι είμαι άνθρωπος που δεν συγχωρεί όσο εύκολα γνωρίζεις εσύ να συγχωρείς,θα το προσπαθήσω με τον καιρό .<< Μήπως όσο έλειπα σου είπε τίποτα;
Η σκέψη του πήγε αυτόματα στην λέξη που είχε ξεστομίσει για το αθώο του παιδί.
<< Τίποτε που να χρειάζεται να γνωρίζεις ,είμαι σε ηλικία που πλέον ότι και αν μου πουν γνωρίζω ακριβώς το πώς να απαντήσω,δεν χρειάζεται να φοβάσαι για αυτό."μερικές φορές σου είναι πραγματικά δύσκολο,το γεγονός ότι κάποτε κάτι θα πρέπει να συγχωρέσεις όπως παλιά,κι αν εξαιρέσουμε την αγάπη με το παρελθόν,η συγχώρεση πως εξαιρείται;
Πριν ένας άνθρωπος διαλύσει και δεν είναι πλέον τίποτα, πρωτού όλα μοιάζουν καινούργια, πρωτού καταφέρεις να τοποθετήσεις έναν νέο άνθρωπο στην ζωή σου,κάποιος κάπου κάποτε έκανε την συγχώρεση σου ένα μεγάλο στιλέτο,και το κάρφωσε στο ίδιο σου το σώμα.
Έχω συγχωρέσει πολλές φορές στην ζωή μου και όπως και την κάθε φορά που σαν ανόητος έπραττα το ίδιο, βρισκόμουν ξανά και ξανά καρφωμένος..
στην ίδια ακριβώς θέση.Γι'αυτό μην απορεις που δύσκολα εγώ αγαπώ τους αλλους ανθρώπους.
Γι'αυτό μην απορεις που μόνος μου προτίμησα να μεγαλώσω.
Μπορεί να μην έγινα ο χειρότερος άνθρωπος διότι θα ήταν δικαιολογία,έγινα όμως μια καρδιά μέσα σε κλουβί,και όπως τα έφερε η ζωή , ήσουν η μόνη που είχε το κλειδί να μου ανοίξει.<< Θα μπορέσουμε να αναζητήσουμε τότε μια κατοικία κάπου ,όμως .... Τζέιμς μου τα χρήματα μου... δηλαδή εγώ δεν..
Ήταν θαρρείς και είχε ανάψει αυτόματα μέσα του μια φωτιά.
<< Μην τολμήσεις να το ξανά πεις ,εγώ είμαι ο άντρας σου και από όσο θυμάμαι σου έχω ξεκαθαρίσει πως τέτοιες υποθέσεις τις κανονίζω μόνος,εάν χρειαστείς ποτέ χρήματα,θα τα έχεις άφθονα,μονάχα για να τα αξιοποιήσεις στον εαυτό σου,δεν θέλω τίποτα να σου λείψει όπως έλειψε σε εμένα , τίποτα Ασία.
YOU ARE READING
ΕΚΠΑΙΔΕΎΟΝΤΑΣ ΈΝΑΝ ΒΆΡΒΑΡΟ
RomanceΑπό μικρή ηλικία έβαζε τους πιο σκληρούς στόχους στην ως τότε ζωή της ,με την ελπίδα να μπορούσε να εκπληρώσει ένα από τα μεγαλύτερα της όνειρα. Το ερώτημα ήταν ,θα κατάφερνε να εξημερώσει έναν βάρβαρο; Στην προσπάθεια της να τον κάνει κύριο, διδάσκ...