Strawberry

188 8 11
                                    

🦄 Hyunjin POV

Jam ditilik sekilas, cikgu masih belum masuk kerana ada meeting. Jadi kami semua dibenarkan buat kerja sendiri atau lebih tepatnya, ulang kaji. Lagi beberapa jam sahaja tinggal untuk pulang, kami ditinggalkan dia empat masa terakhir katanya sebab mesyuarat tergempar. Hurm, kenapa la tak suruh balik je kan senang.

Komik di tangan dibelek - belek sebelum isi dalamnya dibaca. Komik yang dibeli oleh Jia, aww...talk about ma lady. I miss her, cepat la habis masa.

BAMMM!!!

Meja ku ditepuk kuat nasib tak melayang komik ni dekat muka dia. Siapa lagi kalau bukan Chan Bin, ada la tu benda dia nak cakap.

"Weiii!!!" suara dia sahaja dapat menarik perhatian satu kelas. "Bukan korang la, aku wei kan Hyunjin. Sibuk je *eyes roll*" percuma sahaja dia dapat jelingan dari satu kelas, mana taknya menjerit sampai kelas sebelah dengar last - last nak cakap dengan sorang je.

"Kau dengar story tak?" soalnya kembali, kalini dengan suara yang agak normal cukup antara kami - kami sahaja dengar. Terdengar bunyi kerusi ditarik disekeliling aku, Stray Kids datang melepak kelas aku. Kejap lagi ribut la dengan jeritan kegedikkan.

"Story apa? Hyung cakap straight please, don't belok - belok" balas I.N. "Tadi diorang ada nampak ada 3 orang perempuan datang serang Jia" sambung Lee Know dengan selamba rampas komik aku.

Ouhh wait, apa? Attack Jia?

"Bila?" stray kids yang tadi leka dengan kerja masing - masing mula menoleh memandang aku yang sudah kedengaran serious. Ok, Im mad.

"Urm, tadi before kelas start" balas ChanBin

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Urm, tadi before kelas start" balas ChanBin. "Sekarang?" soal Seungmin dengan takut - takut. Semua dah sedia faham apa akan berlaku. Hanya anggukkan di balas, dengan pantas kerusi aku tolak ke belakang hingga menimbulkan bunyi geseran yang menarik perhatian semua orang. Diikuti dengan ahli stray kids yang lain, semua bergerak menuju ke kelas 'perempuan' itu.

🦄🦄🦄

Sampai sahaja dikelas 'perempuan' tu terus aku cari muka - muka yang datang attack Jia tadi. Hurm, sama batch aku rupanya. Tak matangnya lahai.

Semua mata mula tertumpu ke arah kami. Aku, Seungmin dan Felix berada di dalam kelas mereka manakala yang lain hanya duduk diluar. "Siapa Park Sohee?" soal aku dengan tatapan dingin, ingat lawak ke? Maybe mereka tak tengok diri aku yang sebenarnya lagi.

 "Siapa Park Sohee?" soal aku dengan tatapan dingin, ingat lawak ke? Maybe mereka tak tengok diri aku yang sebenarnya lagi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Mr. Overprotective // Hwang HyunjinWhere stories live. Discover now