Wat er gebeurde.
Amir botste op een gegeven moment tegen me aan en we keken elkaar diep in de ogen.. zen mooie licht bruine ogen, hij had mij vast want ging vallen.... en plots..'Plots.. zei hij 'Kan jij niet eens opschuiven ofso?' Wow ik had echt niet verwacht dat hij zoo iets zou zeggen, de zogenaamde Marwa vond hem altijd lief. 'Wat kijk je nog?!' Zei hij. Ik schrok me dood en antwoorde met 'Wat is je probleem jij passeerde langs mij en was achter me?!' Hij kwam dichter bij en ik bloosde van schaamte. Ik kan niet tegen mensen die zich voelen en besloot hem te negeren en liep rustig weg.
Perspectief van Amir:
Wat is haar probleem, tfoe daarom haat ik dus meisjes uit deze school niet te doen. Ik botste natuurlijk wel express tegen haar, mijn vriend Ayoub zei me in klas dat mensen over ons gaan roddelen... zomaar roddelen vieze mensen. Ik wou kijken wat voor meid zei was maar nee, wat een gierige kleintje. Ze liep uiteindelijk weg van mij, mij krijgt ze niet zomaar ze mag der zelf met iemand anders shippen.Terug naar Siham.
Wat een lelijke mens, nou ja alleen zen ogen zijn mooi.. en zen gezicht, lichaam.. ugh doet er niet toe. Zen personaliteit is gewoon vies, niet eens een beetje respect.Ik kwam eindelijk thuis aan, kuste men ouders op hun voorhoofd en ging naar men kamer.
Ik ben gaan douchen en besloot om toch even buiten te wandelen nu het toch nog 17u is en de zon schijnt. Ik deed mijn favoriet sport kleding aan, hier op de foto kun je dat zien.Ik nam men tasje mee om even iets te kopen voor men eigen, ik hou natuurlijk van een snak en red bull. Na 30 min wandelen besloot ik iets te gaan kopen, ik ging naar een winkel toe aka albert Heijn. Toen zag ik iemand in de winkel.. het was... WORDT VERVOLGD.
JE LEEST
Men ideale man?
Romance*Updated* Dit is Siham die 19 jaar oud is en er gebeurt iets waarvan ze niet meer wat ze moet doen. Zouden haar eigen familie nog te vertrouwen zijn? Is haar liefde leven een probleem? Bekijk 2 delen en kijk of je het leuk vind. Geloof me verder is...