Wat er toen gebeurde.
Ik kon niet geloven dat ik Siham de eerste keer zo zag. Ik heb haar niet meer zien echt lachen sinds de laatste dag in hotel. Misschien moeten we toch dit huwelijk starten en wie weet voelt ze hetzelfde voor mij, ze kan proberen.Perspectief Siham.
Ik weet niet of dit het juist is maar ik zal proberen. Ik ben Ibrahim nog steeds niet vergeten, ik moet het hem vertellen! Ik ging naar boven zonder Amir iets te laten weten en belde Ibrahim. Ik belde hem wel twintig keren en hij nam niet op. Ik besloot naar hem toe te gaan. Ik maakte me wat deftig op want zag er niet goed uit. (Zie foto)Gelukkig zag je mijn wond niet meer zo goed. Ik ging naar beneden en zei tegen Amir 'Ik ga naar buiten ik kom zo terug, mag ik je Range Rover even lenen?' Vroeg ik. 'Ja isgoed, maar waar ga je je bent nog steeds ziek.' Zei hij. 'Ik kan voor mezelf zorgen Amir, dankjewel.' en liep het huis uit. Ik ging richting de huis van Ibrahim en zag een andere auto daar staan. Ik ging snel buiten en belde de huis. Ik zag iemand open doen en het was.. een meisje!? 'Wie the fuck ben jij nou weer?' Vroeg ik. 'Uh iemand die jij niet wilt leren kennen lieverd.' Zei ze. 'Wat is dat nou voor onzin, ga weg.' Zei ik en duwde haar weg. Ik ging naar boven, naar Ibrahim zijn kamer. Ik zag overal kleren daar liggen en ik schrok me rot! 'IBRAHIM WAT IS DIT?!!??' Zei ik huilend. Ik zag dat het hem echt niks kon schelen, hij deed snel iets aan en kwam naar me toe. 'Luister, ik moet vragen wat dit is. Speel je nou met me ofso?' Zei hij. 'Wat bedoel je?' Vroeg ik. 'Zomaar loop jij weg en kom je toe alsof je denkt dat ik op je zit te wachten wella? Denk je ik ben een pop voor je?' Zei hij. 'Kijk Ibrahim.. ik had tijd nodig en ik heb spijt dat ik zomaar weg ging. Maar wat jij nu doet is helemaal iets anders en dat voor een kleine ruzie. Bepaal jij nu wie hier nu speelt.' Zei ik en liep de deur uit. Ik zag wel dat hij teleurgesteld was.
Perspectief Ibrahim.
Deze denkt serieus dat ik pop ben echt waar, maar wat ze net zei.. ze heeft gelijk. Ik kan het niet aan ze maakt me helemaal gek! Ik probeerde haar te vergeten door met meiden om te gaan, te drinken,roken. Maar niks hielp daartegen, liefde is net als drugs. Ik had de neiging om naar haar toe te gaan en te knuffelen, niks meer en niet eens meer dan dat. Zij is echt genoeg voor mij, ze maakt men leven compleet.Perspectief Siham.
Ik barste in tranen terwijl ik de auto reed, ik was wel bang dat ik een accident ging doen. Snel was ik er al en ging ik binnen naar Amir zijn huis. Ik besloot dit er een eind van te maken, als Ibrahim zo speelt dan speel ik ook. Ik ging naar Amir en drukte mijn lippen op die van hem. Hij keek me geschokt aan en drukte weer zijn lippen op de mijne. Ik had al direct spijt maar het kon me niet meer schelen, ik ben de oude Siham niet meer. 'Amir, laten we trouwen.' Zei ik. Hij omhelsde mij van vreugde terwijl ik woede voelde en voelde alsof ik totaal iemand anders was die ik nooit zou zijn.
'Meen je dit? Natuurlijk Siham, ik wist het wel dat je me een kans zou geven maar niet zo snel! Oh wat ben ik GOD dankbaar!' Zei hij.Volgende dag.
Ik voelde meer en meer niks! Totaal niks, het kon me niet meer schelen. Ik deed wat ik maar niet zou doen. Ik sliep samen met Amir, maar natuurlijk niet meer. Het was de dag dat ik en Amir alles zouden kopen voor de verloving, we zouden naar men ouders gaan. We gingen ontbijten en maakte me al snel klaar, we gingen richting een centrum. Het was zo mooi, ik hoopte dat ik hier met Ibrahim op een dag zou zijn maar laat hem maar met zijn hoeren. We gingen een winkel binnen en zagen allerlei mooie kleding. Amir en ik besloten al iets aan te doen en het zag er super mooi uit, het zou voor de verloving voor vandaag zijn iets heel simpel en mooi. ( zie foto)
Mohim natuurlijk zag ik er uit als een bitch, maar who cares ik had echt geen voel dat ik spijt had. Ik voelde me juist hard, men ouders willen dat ik een huwelijk heb? Daar krijgen ze ook spijt van ze zullen allemaal zien.Wordt vervolgd, stem!!
Wow wat vinden jullie ervan wat Siham doet?
JE LEEST
Men ideale man?
Storie d'amore*Updated* Dit is Siham die 19 jaar oud is en er gebeurt iets waarvan ze niet meer wat ze moet doen. Zouden haar eigen familie nog te vertrouwen zijn? Is haar liefde leven een probleem? Bekijk 2 delen en kijk of je het leuk vind. Geloof me verder is...