Deel 32 🖤

146 3 13
                                    

2 dagen voor de Bruiloft.

Mooie dagen die voorbij waren na Henna feest, tijden met Ibrahim die ik nooit heb gehad. Ik kon me niet meer dan dat voorstellen, het was helemaal perfect. Ik en Ibrahim zijn zelf zo close, dat niemand tussen ons kan. Onze band en onze liefde zijn te veel voor elkaar, ik kan niet zonder hem. Is hij mijn ideale man?

Ik wordt wakker in mijn huis, Ibrahim bleef slapen. We hadden alles al gekocht voor de bruiloft, nu nog de zaal versieren waar we hebben ingehuurd en alles is perfect. Ik en Ibrahim besloten vandaag sadaqa te doen, we gingen wat pakken dadels en melk geven nu we toch genoeg over hebben voor de bruiloft. Ik ging ontbijten en ging me klaar maken, vandaag is het een mooie weer want het is natuurlijk Lente dus kleed ik me wat mooi. ( zie foto)

Ik en Ibrahim gingen naar buiten en gingen naar wat vrienden, familie en deden sadaqa

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik en Ibrahim gingen naar buiten en gingen naar wat vrienden, familie en deden sadaqa. Ik voelde me echt goed daardoor.

Perspectief Ibrahim.
Ik ben zo gelukkig met Siham, ik kan haar nooit kwijt. Nog steeds denk ik aan de droom die ik had in het ziekenhuis.. zal dit goed aflopen of niet? Ik besloot vandaag Siham blij te maken en heb alles voorbereid in een restaurant, die alleen helemaal van ons is. Ik heb heel het restaurant gehuurd voor deze avond. Alleen kan ik echt niet wachten om met haar te trouwen, we besloten onze huwelijksreis door te brengen in Dubai.

Perspectief Siham.
We kwam eindelijk thuis aan, ik zie dat Ibrahim zich erg zenuwachtig gedraagt. 'Ibrahim, wat is er? Je lijkt zo zenuwachtig of ben ik dat gewoon?' Zeg ik lachend. 'Wat? Nee! Helemaal niks.' Zei hij snel. Jah.. nee hij verbergt iets. Ik ging wat eten maken voor ons en dekte de tafel. We hebben lekker gegeten en gelachen, het is een mooi gevoel. Ik stond op om de was de doen en heel het huis op te ruimen, Ibrahim besloot ook mee te helpen. Ik kan dus niet geloven dat overmorgen mijn bruiloft is. Snel doet men hart weer pijn en hou ik met men handen daarop. 'Siham?? Wat is er?' Zei hij. Terwijl ik super veel pijn had. 'Ibrahim.. men hart doet zo pijn de laatste tijd, ik heb het gevoel dat iets slecht gaat gebeuren dat heb ik altijd als ik hart pijn had.' Zei ik. 'Nee Siham, maak je geen zorgen. Zolang ik er ben gebeurt er niks.' Zei hij. Ik glimlachte fake naar hem. Ik ben zo bang, ik wil niet dat er met Ibrahim iets gebeurd.

Na het hele huis op te ruimen, ging Ibrahim wat koffie voor ons maken. We genoten ervan terwijl we naar een leuke programma kijken. We zijden wat lieve, leuke woorden tegen elkaar en keken elkaar aan. Ik ben zo verliefd, ik weet niet waar ik me zorgen om maak. Het was ondertussen al avond en ik had honger. 'Ibrahim, ik ga wat eten maken ik kom er zo aan ja?' Zei ik. 'Nee, Siham je gaat niks maken. Ik heb een verassing voor je, kleed je aan.' Zei hij. 'Omg, daarom deed je zo zenuwachtig haha!' Zei ik lachend. 'Wollah Siham is echt niet grappig, je weet niet ik was zo bang.' Zei hij. Ik lachte me kapot en hij ook, met wat elke geplaagd ging ik me omkleden en Ibrahim ook. Ik deed wat makeup op, bracht me haren in model en deed een mooie kleed aan. ( zie foto)

Hij hield me hand vast en gaf me mooie rode rozen, het waren er zoveel! Ik omhelsde hem van blijdschap

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Hij hield me hand vast en gaf me mooie rode rozen, het waren er zoveel! Ik omhelsde hem van blijdschap. We gingen naar zijn auto en hij ging op weg naar 'de verassing' ik ben zo benieuwd. 'Oke Siham, we zijn er bijna dus doe je blinddoek om.' Zei hij. Ik deed men blinddoek om terwijl ik blij en zenuwachtig ben. Ik voelde de auto stoppen. Ik voelde zijn autodeur open en dicht gaan. Toen was de mijne open en hij hield men hand vast. 'Kom maar hier, ik heb je.' Zei hij. Ik ging rustig en hij deed men blinddoek toen dicht. Ik kon het niet geloven.. dit allemaal voor mij in een restaurant? ( zie foto)

Ik huilde van blijheid omdat ik nooit zoiets heb gekregen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik huilde van blijheid omdat ik nooit zoiets heb gekregen. Ik voelde me nog nooit zo geliefd als nu. We hebben gegeten, gepraat en vervolgens ook toen gedanst, er was helemaal niemand heerlijk.

Het was ondertussen al tijd om naar huis te gaan, Ibrahim bracht mij thuis en hij ging zijn kant op. Morgen hebben we veel te doen voor de bruiloft, nog 2 dagen!

Wordt vervolgd, ik wens jullie trouwens allemaal een fijne ramadan. Ik zal dit boek vanaf hier niet meer haram maken 🤣 omdat we nog heilig moeten blijven haha. Wat denken jullie zal Ibrahim echt met Siham trouwen? ⭐️ !

Men ideale man?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu