Deel 17 🖤

163 7 4
                                    

Wat er toen gebeurde.
Ik ging naar hem toe en gaf hem een klap. 'Dit is voor mijn mannen.'

Hij gaf me natuurlijk ene terug maar ik verdien dit wel. Ik hoorde Siham 'Amir?! Ibrahim?!' schreeuwen en ze kwam naar ons toe buiten. Ze keek Amir aan..

Perspectief Siham.
'Amir.. ik kan het uitleggen.' Zei ik terwijl ik eigenlijk helemaal geen spijt had, ik bedoel.. ik ben niks voor hem wat is dit? Hij keek naar me en kwam dichterbij. 'Siham, weet je wat je wel hebt gedaan? Dit is de ergste dag van al deze maanden waarop ik naar je opzoek was!! Ik als een mogool ging dag en nacht naar je opzoek, weet je wat dat betekend.. naar jou opzoek jou moeder elke dag zien huilen, terwijl jij met iemand in bed ligt!?! Besef jij dat eigenlijk, jij bent nu 1 van de hoeren geworden!!' Zei hij. Ik kon het niet meer aan... ik voelde me zwak en alsof de wereld tegen me was, ik had spijt zware spijt, waar was die heilige Siham? Plots viel ik alweer op de grond, ik zag wazig Ibrahim en Amir naar me kijken en men naam roepen.

'Siham! Si..sihamm wordt wakker! Sihammm!'

Plots werd ik wakker, in het ziekenhuis. Ik zag men moeder en de jongens. Men moeder kwam naar me toe, ik huilde als een baby en omhelsde haar met moeite. Ik voelde me zo raar en zwak.. 'Oh mijn dochter, wat heb je toch allemaal mee gemaakt? Je ziet er zo slecht en zwak uit.' Zei ze met een traan en rode ogen. 'Siham jou vader is hier ook.. hij is al weken lang ziek, vergeef hem zoals ik hem heb vergeeft.' Zei ze. Ik stond zo snel mogelijk op en ik hoorde een geluid in men oor en men hoofd.. het deed zo pijn.. Ibrahim kwam zo snel mogelijk en hield me vast. Ik ging bijna vallen terwijl ik aan een muur hang. Plots kwam de dokter binnen en hij zag eruit alsof hij slecht nieuws had. Iedereen keek hem verbaasd aan.. 'Uh dokter wat is er?!' Vroeg Amir. 'Sorry, kunnen jullie me even excuseren ik zou graag alleen met Mevrouw Siham praten.' Zei de dokter.

Iedereen ging weg en ik was alleen met hem, plots keek hij met boze gezicht naar me en nam een mes. 'Groetjes van de baas lieverd.' Zei hij. 'Oh neee! Je bent 1 van zijn mannetjes!!' Zei ik terwijl hij mijn mond hield. Hij deed snel de deur op slot en nam de mes, hij kwam dichter bij terwijl hij de mes op men gezicht wrijft.

Zou ik de delen langer maken dit zijn ongeveer 500 woorden. Stem en deel! ❤️

Men ideale man?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu