- ...... a WILD! - mondja ki a végszót Bang, a szívem pedig kihagy egy ütemet. Homályosan látni vélem még azt, ahogy Namya és Ryujin felugranak a székről és rám vetik magukat. Felhúznak a kezemnél fogva és szorosan magukhoz ölelnek.
- Megcsináltuk Lisa! - sikít fel Namya. - Idolok leszünk!!!
- Úristen! - sipít Ryujin és a többi idol is hamar mellénk szegődik.
Még akkor sem vagyok képes felfogni a dolgokat, amikor Bang már előttem áll kezében a szerződéssel. Belül majd meghalok az örömtől, kívül mégis úgy nézhetek ki, akár egy sokkot kapott macska.
- Lisa! - karol át Taehyung, erre viszont már reagálok. Elerednek a könnyeim. - Sikerült! Gratulálok! - engedi el törékeny testemet és mélyen a szemeimbe nézve vigyorog.
Elmosolyodom és még hevesebb sírásba kezdek. Rohadtul megcsináltuk! A sok próba, a kínlódás, az utálkozók elviselése, minden megérte! Mostmár én is sikoltozok a lányokkal, akik örömükben már táncikálásba kezdtek. Mire észhez térünk, és rájövünk, hogy ez nem egy akármilyen ajánlat, mind a hárman tisztességesen meghajolunk és megköszönünk mindent a még mindig ott álló főnöknek.
- Komolyra fordíta a szót, a jövőhét folyamán bejövök hozzátok és aláírjátok a hét évre szóló szerződést! Ám, ha nem sikerül a debüt után talpon maradnotok, akkor is le kell töltenetek ezt a hét évet, csak háttértáncosként! Mivel, így térül meg a gyakornoki időtök alatt felhalmozódott kiadás. - sorolja a főnök a dolgokat, mi meg engedelmesen bólogatunk szinte oda sem figyelve arra, mit mond. Most túlságosan sok bennünk az adrenalin. Életemben nem éreztem még ennyire boldognak magamat. Pedig a nehézségek még csak most kezdődnek majd. - Ó és a jövő héttől kezdve, be is kell járnotok a cégre és elkezditek a még keményebb edzéseket, próbákat, táncórákat és énekórákat. - erre már kicsit hátrahőkölünk, holott mindannyian tudtuk, mivel is jár az idol lét. - A nyelv már kiválóan megy nektek, így azzal nem kell foglalkoznotok sokat. Szabad kezet adok nektek, csak úgy, mint a többi idolomnak is, hogy ti írjátok a dalaitokat, ha szeretnétek és ti is csinálhattok koreográfiát. Viszont, ha nekem nem fog tetszeni, akkor az én embereim fogják ezt csinálni és nektek elő kell adni, ha tetszik, ha nem. - sorolja tovább a szabályokat, mi pedig helyeslően bólintunk továbbra is. - És most adok nektek egy hónapot, hogy írjatok hat dalt, komponáljatok hozzá dallamokat és koreográfiát is kell hozzá csinálnotok! Persze mindenben segíteni fognak a koreográfusok és a dalszerzők! Ha tetszik az album, akkor kezdünk el készülődni a debütre! Na! - fordul a többiek felé is. - Akkor ennyit mára! Jó pihenést a hétvégén! És azoknak akik nem debütálnak, igazán sajnálom! További sok sikert kívánok! - mondja a végszót, ezután pedig egy ígéretes mosoly kíséretében távozik a teremből nyomában a tanárokkal és menedzserekkel.
- Nem hiszem el! Tényleg sikerült! - ugrik rám Ryujin, majd csatlakozik Namya is ismét.
- Tudtam, hogy sikerül! - erednek el a könnyeim újfent, közben pedig csak állunk ott percekig, ölelkezve, s sírunk, mert végre elkezdődik az az élet, amiről már oly régóta álmodunk.
- Gratulálunk! - lépnek hozzánk a TXT tagjai is, majd sorban kezet ráznak velünk és maghajolnak.
- Köszönjük! - mondjuk egyszerre örömmámorban úszkálva.
- Piszok jó voltál, bébi! - öleli át Jungkook Namyát, aki enyhébb haraggal már, de viszonozza az ölelést.
Ezekután mind a szobánkba megyünk a jól megérdemelt pihenésre. Amint odaérünk, hogy kicsit ledőljünk és pihenjünk az ágyunkon, jön egy e-mail a BigHit-től.
- Na lányok, kezdődik...- kurjant fel Ryujin viccesen, én pedig mellé bújva kezdek az igencsak részletes e-mail olvasásába.
" Nos, ismertetem a szabályzatot és a napirendet, valamint a közelgő hetekre szánt célokat illetve terveket!
YOU ARE READING
My Time (JK ff.)
FanfictionÉn és a barátnőm gyakornokok vagyunk a BigHit Entertainmentnél. Az a nagy álmunk, hogy idol legyen belőlünk. És most, hogy gyakornokok vagyunk közelebb érezzük magunkat az álmunkhoz. Még mielőtt ide jöttünk volna, szerettük meg a BTS bandát. Namya...