prológus

269 8 0
                                    

Kora reggel volt még. Olyan hét óra körül kellett lennie. Onnan tudhattam, hogy még nem az ébresztőm hangja nyitotta fel a szemeimet. Amint viszont az is bekövetkezett, el kellett indítanom a napomat. Egy új napot, ami valószúnűleg ismét tele lesz kihívásokkal. Egy másik napot, ami meglephet vagy éppen megbotránkoztathat. Bármit is eredményez majd, megéri, mert ezt akarom minden áron. Mindig ezzel nyugtatom magam, amikor eluralkodik rajtam a negativitás és a félelem a kudarctól. Hiszen már olyan régóta szeretnék Idol lenni! Egy tehetséges énekes, egy bámulatos táncos, aki elkápráztatja a közönségét, úgy mint ahogyan engem is mindig ámulatba ejtenek az én kedvenc előadóim. Egy ember szeretnék lenni, egy előadó, aki képes hatni a közönségre. Aki akkora hatással van a külső szemlélőre, mint rám azok, akiket én figyelek a nézőtérről.

Emlékszem azokra a szép időkre, amikor Namya és én először pillantottuk meg Korea legsikeresebb bandáját, a BTS-t. Az volt az a bizonyos pont, ami meghatározta a későbbi életünket. Namya és én mindig is szerettük a zenét. Míg ő az éneklés színvonalát erősítette, én a tánc terén fejlesztgettem magamat. Egész napokat töltöttünk próbákkal, gyakorlással, hogy majd egyszer együtt debütálhassunk és valóra váljon az álmunk. Szerettük volna élni azt az álmot, ami minket rabul ejtett. Mondhatnám, hogy a BTS-nek köszönhetem azt, aki vagyok, aki lenni szeretnék. De abból, ami majd kiderül, pontosan rájövök ki is az, akinek köszönhetem, hogy most itt vagyok.

Tavaly nyáron jött el az ideje annak, hogy próbára tegyük magunkat. Namya és én elmentünk egy meghallgatásra a BigHit-hez. Nehéz feladat volt ennyi sikeres és nagyszerű cég közül egyet választani, hogy mégis hol kéne próbálkoznunk. A BigHit viszont elég jónak bizonyult és az sem volt mellékes öröm, hogy a kedvenc bandánk is ennél a cégnél dolgozik. Ez mintha még több erőt adott volna az előttünk álló akadályok megugrásához.
Először el sem hittük, hogy felvettek minket gyakornoknak, amikor megkaptuk a kézzel fogható bizonyítékot, a szerződést, de mégis ide kerültünk. A dormba, a többi gyakornokkal, akik arra várnak, hogy elérjék az álmaikat, amiket már régóta szeretnének.

- Namya! - szóltam egy ásítást megelőzően barátnőmnek, hisz itt volt az ideje, hogy elinduljunk a dolgunkra.

- Lisa, nem aludhatnánk még? Ma nincs is itt Bang Pdnim! - nyafogott fel Namya, aki még mindig az ágyban fetrengett.

- Induljunk! - pattant ki az ágyából Ryujin, a másik szobatársunk és egyben a másik legjobb barátnőnk.

- Látod, Namya! Ryujin képes felkelni korán. - keltem fel végre én is a kényelmes ágyamban. - Kit érdekel ha nincs itt a főnök? Aztán, mikor meg majd itt lesz nem leszünk meg a koreográfiánkkal és soha de soha nem fogunk eljutni a debütig. - hadartam el egy görcsös szuszra, s több sem kellett a rémképekből, ki is keltem az ágyból. Máris meg akartam előzni a szörnyű jövendöléseimet.

- Jaj, Lisa! Ne parázd már túl! Ott vannak nekünk a fiúk is, akik nyilván szívesen segítenek nekünk minden apró - cseprő problémánkban. - burkolódzott vissza a takarója alá Namya e igen egyszerű válasz után. Mintha mindent megoldana az, hogy jóban vagyunk a BTS-el.

Amióta itt vagyunk Namya és Jungkook sikeresen egymásra találtak. Namya mindig is Jungkookot tartotta kedvencének, és a pasik terén sosem volt oka panaszra, tehát amint megismerte Jungkookot személyesen, több időt fordított arra, hogy megszerezze, mintsem arra, hogy gyakoroljunk. Én pedig annyira el voltam foglalva azzal, hogy keményen dolgozzak, hogy nem is szakítottam időt a pasizásra, sem semmi másra. Még az első hónapjainkban volt szerencsém, hogy én is megismerjem a fiúkat, legfőképpen pedig a kedvencem izgatott, azaz Taehyung. Hülye módon be is próbálkoztam Taehyungnál, de ő nem mutatott különösebb érdeklődést felém, így feladtam. Nekem nem jön össze semmi a pasikkal, amit jobb ha el is fogadok. Van náluk fontosabb dolog is az én világomban. Még ha Taehyungról is volt szó.

- Jungkooknak is meg van a maga dolga. Neki is keményen kellett dolgoznia ahhoz, hogy ott legyen ahol, szóval szedd ki a lusta segged az ágyból és gyere edzeni, mert utánna még nyelvlecke is van, az énekóráról meg nem is beszélek. - kiabált rá Ryujin helyettem, ami engemet is alaposan felébresztett. Olyan jó, hogy itt rátaláltunk Ryujinre! Szükségem volt egy olyan barátra mint ő. Mindig megmondja, amit hallanom kell.

Miután végre sikerült kiszedni az ágyból lusta barátnőnket, egyből a fürdőbe mentünk elintézni a reggeli rutint. Szokásosan fogmosás, arctisztítás, majd pakolás és mehettünk is öltözni az edző ruhánkba. Az első hónapjainkban megtanultuk a szabályokat és a tennivalóinkat. Persze a fiúzás  sem ajánlott, ahogy arra számítani lehetett, viszont amíg biztonságos az egész és tudunk a feladatainkra koncentrálni, a kiadónak semmi ellenvetése. Jungkook egyáltalán nincs rossz hatással Namya teljesítményére, viszont, hogy ez fordítva is igaz-e, azt nem tudom. Mindazonáltal Bang Pdnim megengedte nekik, hogy kapcsolatban legyenek, viszont Jungkooknak extra óvatosnak kell lennie a hatalmas hírneve miatt. A BTS egyes rajongói ugyanis képesek tönkre tenni a karrierjét, ha nem szimpi nekik az idoluk választottja.

Amire a legkevésbé sem számítottam, az az, hogy egy hatalmas dormban van az összes BigHit-nél levő gyakornok és idol. Csak különböző szinteken, mint egy hatalmas felhőkarcolóban elszállásolt kollégium. A gyakornokok, azaz mi vagyunk az első emeleten. Felettünk van egy emelettel a TXT és ő felettük a Gfriend. A további bandák, akik sorban a BigHit alá kezdenek tartozni, még a régi szállásukon vannak, mivel idén sokkal több banda fog debütálni és átkerülni a BigHit irányítása alá, ezért felújítás alá vonták a céget és új dormhálózatot építenek ki Seoul egy olyan részén, ahol egymás mellett lesz majd az összes és nem kell majd körbe járni a várost, hogy haza jussanak a művészek a cégről.

Habár a mi dormunk is fel lesz újítva, így is hihetetlenül hatalmas, így minden szinten vannak saját szobák, közös konyhák, fürdők és minden egyéb, amire szükségünk lehet.
Mi hárman vagyunk a hatalmas szobánkban, mégis nemegyszer volt úgy, hogy Namya feleszökött az éjszaka közepén Jungkookhoz. Ilyenkor én és Ryujin általában filmeztünk. Meg kell értenem Namyát, hiszen nem a nagyobb kényelem miatt szökik el a szobánkból, hiszen szerelmes és Jungkookal akar lenni, viszont mégis olyan sunyinak tartom az egészet. Én sosem lennék képes így viselkedni egy fiúval. Sosem voltam ennyire merész. Nekem nem megy úgy, mint Namyának. Én más vagyok. Habár hatalmas mérvadó ebben, hogy még sosem voltam szerelmes. 

- Lisa, figyelsz te rám? - szólított meg Jia, az edzőnk. Szorgalmasan csináltam a gyakorlatokat, amiket mutatott, mégsem tudtam teljesen ráfordítani a figyelmemet.

- Elnézést! - hajoltam meg azonnal. Mindenki körülöttem szorgalmasan tornázott, hogy minél fittebbek legyünk, az egész gyakornoki szint együtt tornázott a konditeremben.

Mentségemre szólhatna, de nem fog, hogy előző éjjel nagyon sokáig gyakoroltam a koreográfiánkat, ami még mindig nincs kész. Nemsokára hazajön Bang Pdnim és pont esedékes lesz a havi ellenőrzés. Minden művésznek be kell mutatnia mennyit fejlődött, az idoloknak pedig az elvégzett teendőiket kell ismertetni. Annyit tudok, hogy a Gfriend jelenleg szüneten van, a TXT mini sorozatot forgat, a BTS pedig az új albumjukon dolgozik. Bang Pdnim pedig egy új fiúbandát szeretne létrehozni, ezért nincs Koreában. Mindenki tiszta stressz, főleg a gyakornokok. Itt az ideje annak, hogy végre elkezdődjön az az utazás, amire fáradhatatlanul készültem. Idol leszek!



Sziasztok! Hát itt vagyunk, újra elkezdem publikálni a részeket erről a kis sztoriról. Sokat kellett várnotok rá, jól tudom. Márciusban lesz két éve, hogy elkezdtem írni ezt a történetet, és még most sem fejeztem be, de végre több ihletet kaptam az utóbbi időben. Ezt pedig arra szeretném fordítani, hogy minden sztorimat befejezhessem és megoszthassam azokkal, akiket érdekel. Remélem tetszeni fog nektek a MyTime folytatása! Ha igen, nyomjatok a csillagra, nagyon jól esik a szavazat is. Mindemelett bármi ötlet, esetleg kérdés felmerül bennetek a sztorival kapcsolatban, a kommenteket is szívesen olvasom. Köszönöm! 

- Szeretettel: lia ♡

My Time (JK ff.)Where stories live. Discover now