Obudziłam się bardzo wyspana a to tylko dlatego ,że mój maluszek dał mi pospać i nie kazał mi latać do łazienki i zwracać wszystkiego co zjadłam.Przynajmniej mogłam się wyspać . Od mojej wyprowadzki z Majami minęły już dwa miesiące ,jednak dalej nie mogę wybaczyć Chrisowi zdrady.Przez pierwszy miesiąc starał się mnie odzyskać jednak od miesiąca sobie odpuścił a mnie dochodzą słuchy ,że w naszym domu mieszka z Emmą i jest z nią teraz .Każda kobieta na moim miejscu by poszła do sądu wzięła rozwód i ograniczyła prawa rodzicielskie swojemu ex mężowi jednak ja dalej kocham Chrisa i nie jestem w stanie tego zrobić .
Nie myśląc o tej całej sytuacji wstałam z łóżka ,podeszłam do szafy i wyciągnęłam na dziś ubrania .Następnie poszłam do łazienki aby zażyć prysznicu ,będąc w kabinie umyłam ciało żelem o zapachu malin a włosy szamponem limonkowym .Umyta wyszłam z kabiny prysznicowej zawinęłam włosy w turban i osuszyłam ciało ręcznikiem . Wysuszona ubrałam na siebie bieliznę ,czarne body z napisem pink a następnie dopasowane dresy.Ubrana wysuszyłam włosy suszarką do włosów .Gdy były suche uczesałam je w dwa warkocze bokserskie ,dopiero na na samym końcu się pomalowałam czarnymi cieniami do powiek .
Gotowa zeszłam na dół do kuchni gdzie była nasza gosposia pani Amanda, która gotuję mi wszystko na co mam ochotę. Sama bym z chęcią gotowała ale Matt powiedział że nie da matce dziecka swojego brata się przemęczać. Więc odpuściłam i zatrudniliśmy panią Amandę.
-Dzień dobry - Przywitałam się z starszą kobietą.
-O, witaj drogie dziecko. Co zrobić ci na śniadanie?
-Może naleśniki. - Powiedziałam po chwili namysłu.
-Zaraz zrobię i przyniosę Ci.
-Dziękuję będę w salonie - Odpowiedziałam kierując się do wcześniej wymienionego pomieszczenia.
-Yuki -Nagle zawołał mnie Matt-Gdzie jesteś?
-Salon!
No tak ,mieszkam z Mattem tak jak poprosił mnie o to Chris gdy się ostatni raz widzieliśmy.Chłopak prowadzi tu gang mojego brata i pilnuje mnie .Nawet teraz kazał mi siedzieć na kanapie gdy chciałam iść otworzyć drzwi .Boże świruje on jak bym chorowała na nieuleczalną chorobę a jestem tylko w czwartym miesiącu ciąży .
-Do ciebie -Podał mi kopertę siadając obok mnie na kanapie .Otworzyłam kopertę ,w którym było zaproszenie .No nareszcie myślałam ,że już nigdy go nie dostane .Andy i Sam się pobierają a ja nie mogę wytrzymać z szczęścia! -Wiesz ,że oni tam będą -Powiedział po chwili .
-Kto?
-Chris z Emmą.
-Wiem,ale nie mogę go unikać całe życie .Szczególnie teraz gdy noszę pod sercem jego dziecko .
-Pani śniadanie -Odezwała się Amanda podając mi talerz z moimi naleśnikami.
-Dziękuje.
-Podjęłaś decyzję co z waszym małżeństwem ?
YOU ARE READING
Start Again
Teen FictionBo na tym polega MIŁOŚĆ - Na kłóceniu się i godzeniu, na wytykaniu sobie błędów i przebaczeniu, na milczeniu i rozmowie na słuchaniu i mówieniu na pewności, zwątpieniu i zazdrości, na byciu razem i byciu daleko od siebie ~Yuki i jej mąż Chris zast...