2

1K 100 34
                                    

"İşte Bitti."

Dedi Lucas Jungwoo'nun Yaşlı Gözlerine Bakarak. Jungwoo İse Kafasını Geriye Yatırıp Mırıldanmıştı Rahatlıkla.

"Tanrım, Sonunda!"

Jungwoo Acıyla İnlediğinde, Lucas Onun Bu Haline Gülmüş, Ardından Jungwoo'nun Bel Gamzesine Yaptırdığı Dövmeyi Son Kez İncelemişti. Tamam, Sıkıntı Yoktu.

"Nasıl Oldu?"

Jungwoo'nun Bunu Soracağını Tahmin Eden Lucas, Daha Önceden Telefonuna İndirdiği Resmî Göstermek Adına Yüzüstü Yatmış Olan Jungwoo'ya Doğru Hafifçe Eğilmişti.

"Şu An Yeni Yapıldığı İçin Belli Olmaz, Ama Bitince Böyle Görünecek."

"Woah! Çok Güzel Görünüyor!"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Woah! Çok Güzel Görünüyor!"

Jungwoo Lucas'ın Elinden Telefonu Alıp Resme Hayranlıkla Bakarken, Lucas'ın Gözleri Jungwoo'nun Çıplak Vücuduna Kaymıştı.

Bembeyazdı Teni. Hiçbir Leke Ya Da Kusur Yoktu. Lucas, Dövme Yaptığı Bir Bedeni İlk Defa Süzüyordu Böylesine.

"Lucas?"

Jungwoo'nun Seslenmesiyle Lucas Gözlerini Kusursuz Vücuttan Çekmiş, Mavi Lensli Gözlerini Jungwo'nun Yüzüne Dikmişti.

'Bu Çocuğun Kusurlu Bir Tarafı Yok Mu Acaba?'

"Efendim?"

"Telefonunu Alabilirsin."

Lucas, Telefonunu Jungwoo'nun Elinden Alacakken; Aklına Gelen Şeyle Durmuştu.

'Yapmalı Mıyım..?'

"Jungwoo!"

"Efendim Lucas?"

"Bana Numaranı Yaz, İlk Bir Hafta Vücudunun Dövmeye Karşı Herhangi Bir Reaksiyon Gösterip Göstermediğinden Emin Olmalıyım."

Lucas'ın Ciddi Sesiyle Korkmuştu Jungwoo. Bir Şey Olmazdı Herhalde, Değil Mi?

"B-Bir Şey Olur Mu Ki?"

"Kesin Bir Şey Söylemem, Vücuttan Vücuda Değişiyor."

"Tamam O Hâlde..."

Jungwoo, Lucas'ın Telefonuna Numarasını Yazıp Lucas'a Uzattı Telefonu. Lucas İse Telefonu Alır Almaz Jungwoo'yu Kaydetmiş, Ardından Çaldırmıştı Kendisini De Kaydetmesi İçin.

"Tamam, Kaydettim."

...

Lucas Sen Var Ya...

Az Değilsin He :D

Kaonashi | Luwoo ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin