Yazar Anlatımından
"Lucas!"
Jungwoo Masada Tek Başına Oturan Lucas'a Doğru İlerlerken İsmini Hafifçe Bağırdığında, Lucas Başını Telefondan Kaldırıp Kendisine Seslenen Narin Bedene Dönmüştü.
Anında Ayağa Kalkan Lucas, Yanına Gelen Jungwoo'nun Belinden Tutup Yanağına Hafifçe Öpücük Kondurduğunda, Jungwoo Hafifçe Kıkırdamıştı.
"Buyur Güzelim, Otur."
Jungwoo'yu Öptükten Sonra Geri Çekilip, Jungwoo'nun Oturacağı Sandalyeyi Geriye Çekip Oturmasına Yardım Etmişti. Jungwoo İse Lucas'ın Bu Centilmen Tavrına Karşılık Olarak Tatlı Tatlı Gülümsemişti.
"Burası Çok Hoş Bir Mekanmış."
Lucas, Onları Kafelerdeki Özel Odalardan Birini Ayrıtmıştı. İnsanların Jungwoo'yu İzlemesini İstemiyor, Kıskandığı Belli Etmemeye Çalışıyordu. Bu Yüzden, Küçük De Olsa İki Kişi İçin Geniş Bir Alan Olacak Bir Kafe Odası İstemişti. Üstelik Bu Kafe Tam Da Lucas'ın Tarzına Göre Dekore Edilmişti.
Jungwoo Hayranlıkla Etrafa Bakmaya Devam Ederken, Lucas Küçük Bir Kahkaha Bırakmıştı Ortaya. Jungwoo İse Duyduğu Kalın Sesle Başını Çevirip Lucas'a Bakmıştı.
"Ne Oldu?"
Jungwoo Merakla Lucas'a Bakarken, Lucas Biraz Daha Yaklaştı Masanın Üzerinden Jungwoo'ya.
"Yaklaş, Sana Bir Sır Vereceğim."
Jungwoo Heyecanla Biraz Daha Öne Atıldı. Lucas Da Onun Bu Meraklı Haline Gülüp Dudaklarına Kelebek Bir Öpücük Kondurdu.
Jungwoo Şaşkınlıkla Dudaklarına Götürdü Hemen Elini. Ardından Lucas'a Döndü.
"Hey, Bu Ne İçindi?"
Lucas Eline Menü Alıp Bakışlarını Yiyeceklerde Gezdirirken, Cevapladı Jungwoo'yu.
"Meraklı Halin Ayrı Bir Tatlı Oluyordu, Kendimi Tutamadım."
Jungwoo İse Lucas'ın Açıklamasına Gülüp Başını İki Yana Sallamış, Ardından O Da Menüyü Eline Almıştı.
"Bana Ne Önerirsiniz Bay Wong?"
...
"Teşekkür Ederim Lucas, Bugün Çok Güzeldi."
Jungwoo, Motordan İndikten Sonra, Kendisini Motoruyla Eve Bırakan Lucas'a Teşekkür Edip Kaskı Lucas'a Uzatmıştı. Lucas İse Kaskı Arka Kısıma Koyduktan Sonra Kendi Kaskını Çıkarmış, Motoruna Yaslanıp Jungwoo'ya Sırıtarak Bakmaya Başlamıştı.
"Hm, Görüşürüz Öpücüğü Ya Da İyi Geceler Öpücüğü Yok Mu?"
Lucas'ın Dedikleriyle Jungwoo Da Gülmüş, Ardından Motoruna Yaslanan Lucas'a Bir Adım Atıp Aralarındaki Mesafeyi Kapatarak Dudaklarını Karşısındaki Gencin Dudaklarına Kapatmıştı.
Lucas, Anında Ellerini Jungwoo'nun Eline Koyup Narin Bedeni Kendine Daha Da Yaklaştırmıştı. Jungwoo İse Lucas'ın Yanaklarına Koyduğu Ellerini Çekmemişti Yerinden.
Ara Ara Bir Miktar Ayrılıyor, Nefes Aldıktan Sonra Devam Ediyorlardı Öpüşmelerine. Lucas, İşi Biraz İleri Taşıyıp Dilini Jungwoo'nun Ağzının İçine Sokmuştu. Jungwoo İse Zevkle Kabul Etmişti Lucas'ın Dilini.
"Ahm..."
Jungwoo, Lucas'ın Ağzına Doğru İnlediğinde; Lucas, Jungwoo'nun Belindeki Ellerini Sıkılaştırmış, Narin Bedeni Kaslı Bedenine Yapıştırmıştı Adeta.
İkili, Tutkulu Tutkulu Öpüşedursun, İzlenildiğinden Habersizdi. Dongyoung, Perdeyi Kapattıktan Sonra Yanındaki Taeyong'a Dönüp Şaşkın Yüzüne 'Ben Demiştim' Dercesine Bakmaya Başlamıştı.
"Sana Söyledim Taeyong, Kesin Aralarında Bir Şey Var Dedim. Haklıymışım Da."
...
Aha
Yoksa
Abi
Engeli
Mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaonashi | Luwoo ✓
Fanfiction"Dövme Tenime İşledi, Aşkın Kalbime." Wong Yukhei × Kim Jungwoo 15 Bölümde Final Serisi-1