Yazar Anlatımından
"Woo! Sütünü İçtin Mi?!"
Dongyoung Odasına Girmeden Bağırdığında, Jungwoo Başını Telefonundsn Kaldırmadan Bağırmıştı Abisine.
"İçtim Hyung!"
Dongyoung Sonunda İçindeki Rahatsızlığın Kalktığını Hissettiğinde Yatağına Yatıp Telefonunu Eline Almış, Sevgilisine İyi Geceler Mesajı Attıktan Sonra Uykuya Bırakmıştı Kendini.
Jungwoo İse Televizyonda Bir Süre Amaçsız Amaçsız Gezinmiş, Kendine Göre Bir Şey Bulamayınca Odasına Çıkmıştı.
Uykusu Yoktu, Belki De Lucas'a Mesaj Atmalıydı.
Aklına Gelen Sevgilisi İle Gülümsedi Jungwoo. Şaka Gibiydi, Lucas'la Sevgiliydi!
Aptal Aptal Sırıtmaya Bir Süre Ara Verdi Jungwoo. Ardından Eline Telefonunu Alıp Mesajlara Girdi.
...
Kaonashi'm: Lucas *^*
Lucas(„ಡᴗಡ„)♥️: Bebeğim Şu An Meşgulüm,
Sonra Yaz Olur Mu?Kaonashi'm: Peki...
...
Jungwoo Dudaklarını Büzüp Telefonunu Yatağının Yanında Bulunan Sehpaya Koydu. Nedense Lucas'tan Böyle Bir Cevap Alacağını Düşünmemişti.
İçinde Bir Yerlerde Bir Burukluk Hissetti Jungwoo. Neydi Bu His?
Durun Ben Size Açıklayayım.
Jungwoo, Üzgün Üzgün Yatağında Uzanadursun, Lucas, Eline Aldığı Çakıl Taşını Jungwoo'nun Penceresine Attı. Ama Taş Ne Hikmetse Duvardan Sekip Lucas'ın Kafasına Çarpmıştı.
"Sikeyim! Filmlerde Böyle Olmuyordu Ama!"
Sinirle Başına Gelen Taşı Yeniden Eline Alan Lucas, Taşla Bakıştı Bir Süre. Ardından Taşın Üzerini Eliyle Okşadı Ve Dudaklarına Yaklaştırdı Minik Çakıl Taşını.
"Bana Bak Aslanım, Cama Çarpıp 'Tık' Ediyorsun, Yengeni Buraya Çağırıyorsun. Anlaştık Mı? Hadi Bakayım Göreyim Seni."
Taşa Küçük Bir Öpücük Kondurdu Lucas. Ardından Tüm Gücüyle Fırlattı Küçük Taşı.
Tabii, Bu Sırada Düşünmekten Bunalan Jungwoo, Hava Almak İçin Pencereyi Açmaya Gelmişti. Ama Lucas O Kadar Çok Odaklanmıştı Ki, Onu Görmemişti Bile.
Ve Taş, Jungwoo'nun Alnının Ortasına İnişini Yapmıştı.
"AHHH!"
"Hasiktir."
...
Jungwoo Alnına Buz Koyan Sevgilisine Kaşlarını Çatarak Bakıyordu. Lucas İse Gülmemek İçin Dudaklarını Isırıyor, Jungwoo'nun Tatlı Olduğu İle İlgili İçinden Zibilyon Tane Düşünce Geçiriyordu.
"Taş Atmak Yerine Bana Mesaj Atıp Cama Çık Diyebilirdin, Lucas."
Jungwoo Tatlı Ve Huysuz Sesiyle Konuştuğunda, Lucas Kıkırdayıp Buz Dolu Poşeti Jungwoo'nun Başından Çekmiş, Alnına Küçük Bir Öpücük Kondurmuştu.
Tanrı Şahitti Ya, Jungwoo Artık Alnının Sızlamadığını Hissediyordu. Lucas'ın Öpücüğünün İyileştirme Özelliği Falan Mı Vardı Acaba?
"Buz Koymana Gerek Yok Lucas, Acımıyor Artık."
Başına Tekrar Buz Koymaya Çalışan Lucas'a Engel Olup Kucağına Çıktı Ve Başını Boynuna Gömdü.
"Jungwoo?"
"Hm?"
"Sormayacak Mısın?"
"Neyi..?"
"Neden Geldiğimi..?"
Jungwoo Gülümsedi Ve Başını Daha Fazla Gömdü Lucas'ın Boynuna. Lucas İse Jungwoo'nun Beline Doladığı Kollarını Sıkılaştırmıştı.
"Neden Geldin, Yukhei?"
Jungwoo Başını Kaldırıp Lucas'ın Burnuna Sürte Sürte Konuştu. Lucas İse Güldü Ve Nefesinin Jungwoo'nun Nefesiyle Karışmasına İzin Verdi.
"Bugün Seni Çok Özledim. Sonra Taeyong Hyung Bana Dedi Ki, Git Gör O Halde. Eskiden O Da Abine Sık Sık Yaparmış Bu Cama Çıkma Olayını."
Jungwoo, Lucas'ın Dediklerini Dinlerken, Ellerini Geniş Omuzlara Koyup Yerini Sağlamlaştırmak İçin Yavaşça Sürtünmüştü Altındaki Bedene. Lucas İse Jungwoo'nun Bu Hareketiyle Nefesinin Adeta Kesildiğini Hissetmişti.
"Hm, Ne Romantik."
Jungwoo, Dudaklarını Lucas'ın Dudaklarına Sürterek Konuştuğunda, Bu Lucas İçin Son Damlaydı.
Bu Yüzden Daha Fazla Beklememek Adına Yapıştı Önündeki Dudaklara.
Lucas, Dudaklarını Hızla Hareket Ettiriyor, Bir Yandan Da Jungwoo'nun Kalçasını Sıkıp Kendine Bastırıyordu. Bu Yüzden, Jungwoo Lucas'ın Ağzına İnleyip Ağzına Giren Dile Engel Olamamıştı. Lucas, Dilini Jungwoo'nun Ağzına Gönderip Her Tarafını Keşfederken; Jungwoo Nefes Alamamaya Başladığı İçin Yavaşça Ayrılmıştı Ondan.
İkili Birbirine Bir Süre Nefes Nefese Bakmıştı. Lucas, Yavaşça Jungwoo'nun Kulağına Eğilip Kulak Memesini Bir Süre Emdikten Sonra Fısıldadı Kucağındaki Bedene.
"Evde Abin Var...Bana Geçmeye Ne Dersin?"
...
Diğer Bölüm Smut Varmış AbW
Yazar Öyle Didi
Aaaa Bi Sn Yazar Benim
Arkadaşlar Diğer Bölüm Smut :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaonashi | Luwoo ✓
Fanfiction"Dövme Tenime İşledi, Aşkın Kalbime." Wong Yukhei × Kim Jungwoo 15 Bölümde Final Serisi-1