14

676 69 47
                                    

Kim Jungwoo

Üzerime Ceketimi Alıp Dışarıya Çıktıktan Sonra Kapıyı Kapatmış, Beni Bekleyen Lucas'a Dönmüştüm.

Ama Döndüğüm Gibi Karşıma Çıkan Şeyle Şok İçinde Kalakalmıştım.

Çünkü Yukhei; Arkasında Kırmızı Güllerle, Yanındaki Kırmızı-Siyah Balonlarla Yaptığı Harika Arka Planla Tamamen Kendilerine Özel Alan Yaratmış, Diz Çökmüş Bir Şekilde Elindeki Siyah Kutudaki Alyansı Bana Uzatıyordu.

"Kim Jungwoo, Kaonashi'm, Hayatımın Anlamı, Dövmesi Güzel Sevgilim. Benimle Bir Ömür Yaşamak İster Misin? Benim Gibi Biriyle Son Nefesini Verir Misin? Evimi O Güzel Sesinle Şenlendirip, Yatağımı Sıcaklığınla Isıtır Mısın? Kalbimdeki Tahtına Kurulur Musun Kim Jungwoo?"

Yaptığı Teklifin Saçmalığına Mı Şaşırsam, Hissettirdiklerine Mi Ağlasam, Gecenin Bir Yarısı Bu Soğuk Havada Teklif Yapmasına Mı Kızsam Bilememiştim. Ama Bunları Birleşiminden Çıkan Duygu Mutluluktu, Hüzündü, Şaşkınlıktı. Bunu Biliyordum.

"Aptal..."

Bana Sırıtarak Bakan Sarı Saçlı Beden, Dediğim Kelimeyle Daha Da Sırıtmıştı. Aptaldı. Aptaldı Ama Kalbimin De Sahibiydi.

Ben Onu Kusurlarımla Sevmiştim, O Da Beni Kusurlarımla Kabul Etmişti. Biz Birbirimizi Eksik Sevmiştik, Birbirimizin Eksiklerini Gidermiştik.

"Kabul Ediyorum Wong Yukhei. Tahtımı Boş Bırakamam Sonuçta."

Gülerek Gözyaşlarımı Silerken, Lucas Hemen Ayağa Kalkmış, Kutudaki Alyansı Çıkarıp Uzattığım Elimi Tutup Yüzüğü Parmağıma Takmıştı.

Ardından Göz Göze Gelmiştik. Konuşmamıza Gerek Yoktu, Bu Yüzden Susup Birbirimizi İzlemiştik. Ama Lucas, Sessiz Kalamazdı Ki.

"O Kadar Mutluyum Ki...Sana Aşığım Ben Kim Jungwoo!"

Lucas Beni Kucağına Alıp Döndermeye Başladığında, Kahkaha Attım. Ardından İkimizin De Düşeceğini Bildiğim İçin Lucas'ın Omuzuna Vurup Beni İndirmesini Söyledim.

Elbette Beni Dinlememişti. Ve 2 Dakikaya Kalmadan Yere Düşmüştük. Lucas'ın Üstüne Düştüğüm İçin Fazla Canım Acımamıştı. Lucas'ın İse Canının Yanmadığı Belliydi, Çünkü Ben Başımı Göğsünden Kaldırır Kaldırmaz Dudaklarıma Yapışmıştı.

Dudaklarımı Ele Geçiren Dudaklara Karşı Çıkamazdım, O Kadar Güçlü Bir İradem Yoktu.

Dudaklarımın Üzerinde Hissettiğim Baskıyla Yukhei'nin İşi Çok Farklı Boyutlara Götüreceğini Anlamıştım.

İşte Bu Yüzden De İzin Vermiştim. Dilini Ağızımın İçine Kabul Ettiğimde, Ellerim Benden Bağımsız Olarak Lucas'ın Sarı Saçlarına Gitmişti. Lucas İse Doğrulup Kucağına Oturmamı Sağlamıştı.

Bir Dakika, Biz Dışarıdaydık.

"L-Lucas, Dur. Dışarındayız Biz. Biri Görecek!"

Nefes Nefese Konuştuğumda Lucas Ellerini Tam Dövmemin Olduğu Kısma Koyup Okşamış, Ardından Dudaklarıma Doğru Fısıldamıştı.

"Fena Mı Olur, Full HD Porno İzlemiş Olurlar."

Dediği Şeyle Omuzlarına Sert Olamayacak Bir Şekilde Vurdum. Uyarıyı Anlayan Lucas Gülmüştü.

"Tamam Tamam, Hadi İçeri Geçelim."

Size Lucas'ın En Çok Neyini Sevdiğimi Söyleyeyim Mi?

Ben Konuşmadan Beni Anlamasını. Sanırım En Sevdiğim Özelliği Buydu.

Sonuçta, Yormuyordu Beni.

...

Sen Birazdan Fena Yorulacaksın Annem Jfmsaöwşşekrkrormfğğ

Bu Bölümü Jungwoo'nun Ağzından Yazmak İstedim, Çünkü Samimi Olmalıydı.

Diğer Bölümü De Lucas'tan Mı Yazsam?

Ha Bu Arada Diğer Bölüm M Olsun Mu *^*?

Hemmen Yorum Yapın Da Yazmaya Başlayayım, Bu Kitabın Bu Akşam Bitmesini İstiyorum :)

Kaonashi | Luwoo ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin