Wong Yukhei
Kucağımadaki Jungwoo'yu Yatağına Yatırıp Üstünden Kalkmadan Onu Öpmeye Devam Ettiğimde, Jungwoo Ağzımın İçine İnleyerek Kendini Bana Sürtmüştü.
Tamam, Artık Tamamen Azdım.
"Jungwoo-"
"Ön Sevişme İstemiyorum Lucas. Direkt Olarak Seni Hissetmek İstiyorum."
(Y/N: *Yazar Ön Sevişme Yazmaktan Nefret Ediyor, Bu Da Bahanesi...*)
Bedenini Bana Sürten Jungwoo'nun Kalçasını Kavrayıp Sıktım. Seslice İnleyip Dudaklarıma Asılmıştı. Açık Konuşmak Gerekirse Bunu Sevmiştim.
"Tamam Bebeğim, Nasıl İstersen. Ama İlk Önce...Şu Fazlalıklardan Kurtulalım."
İkimiz De Hızla Soyunup Tekrar Öpüşmeye Başladığımızda, Ellerim Jungwoo'nun Her Yerinde Geziniyordu. Jungwoo İse Sol Kolunu Boynuma Sarmış, Sağ Eliyle Saçlarımı Çekiştiriyordu.
"Bacaklarını İki Yana Aç Kaonashi."
Jungwoo Dediklerimi Yaparken, Aklına Bir Şey Gelmiş Olmalı Ki Kaşları Çatılmıştı. Bense Baldırlarının İç Kısmını Öpüp İz Bırakmakşa Meşguldüm.
"Lucas Bir Şey Soracağım-Ah~!"
Soru Soracakken Birden İçine Girmiştim Jungwoo'nun. Çığlık Atarcasına İnleyen Sevgilim, Kafasını Koyduğu Yastığı Var Gücüyle Sıkıyordu.
"Acıttım Mı?"
"H-Hayır, Hareket Et."
"P-Pekala..."
Sesimin Titremesine Engel Olamazken, Jungwoo Hızla Başını İki Yana Sallamıştı. Ben Hareket Etmeye Başlarken, Gözlerinden Akan Yaşlara Rağmen Gülümsedi Jungwoo. Ama Aklına Gelen Şeyle Anında Tekrar Çatılmıştı Kaşları.
"Kaonashi, 'Yüzsüz' Demek Değil Mi? Sen Bana 'Yüzsüz'üm' Mü Diyorsun Wong Yukhei?"
Dediği Şeye Durdum. Doğru Söylüyordu...
Bir Saniye, Ben Bunca Zamandır Sevgilime Yüzsüz'üm Mü Diyordum?
"Üzgünüm Güzelim, Fark Etmemişim!"
Sert Bir Vuruş Yaptğımda, Jungwoo Çığlık Atarak İnlemişti. Bulmuştum İşte Noktasını.
"L-Lucas!"
"Anladım Bebeğim, Konuşmana Gerek Bile Yok."
Vuruşlarımı Sadece O Kısıma Yönlendirdiğimde, Jungwoo Sürekli İnliyor, Aldığı Zevkten Dolayı Bükülen Beline Hakim Olmaya Çalışıyor Ve Deliğini Sıkıyordu. Sıktığı Deliği Yüzünden Penisim Dar Duvarlarını Daha Fazla Zorluyordu Ve Bu Da Boğazımı Zorlayıp Yüksek Sesle İnlememe Neden Oluyordu.
"Jungwoo, Sıkma Şu Deliğini!"
Jungwoo'nun Bacağındaki Elimi Çekip Kalçasına Sertçe Tokat Attığımda, Altımdaki Beden Sızlanarak İnlemişti.
"L-Lucas~~~"
Cilveli Bir Şekilde İnlemesi Hoşuma Gitmişti. Ve Daha Sert Şaplaklar Atmam İçinse Teşvik Etmişti.
"Sikeyim, Harikasın Sen!"
Sınırıma Geldiğimi Anladığımda, Jungwoo'nun Penisini Kavrayıp Vuruşlarımla Eş Olarak Çekmeye Başladım. Jungwoo İse Penisini Çekmeye Başladığım Andan Beri Titriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaonashi | Luwoo ✓
Fanfiction"Dövme Tenime İşledi, Aşkın Kalbime." Wong Yukhei × Kim Jungwoo 15 Bölümde Final Serisi-1