4

1.1K 98 85
                                    

Yazar Anlatımından

"Merhaba!"

Dongyoung Gülümseyerek İçeriye Girdiğinde, Taeyong Elindeki İşi Hızlıca Bırakmış, Sevgilisinin Yanına Adeta Uçarak Gidip Onu Kucağına Almıştı.

"Hoşgeldiniz Güzelim."

Kucağındaki Bedenin Dudaklarına Küçük Bir Öpücük Konduran Taeyong, Dongyoung'u Aldığı Gibi Özel Dövme Odasına Götürmüştü..

Ve İçeride Sadece, Lucas Ve Jungwoo Kalmıştı Böylece.

"Selam Lucas."

Jungwoo Gülümseyerek Lucas'a Yaklaştığında, Lucas Taeyong'un Dongyoung'a Yaptığı Gibi Jungwoo'yu Kucağına Almamak İçin Zor Tutmuştu Kendini. Bu Yüzden Zorla Gülümsedi Jungwoo'ya.

"Selam Jungwoo. Dövmen Nasıl?"

"Bakmak İster Misin?"

Jungwoo Üstündeki Tişörtü Çıkarıp Arkasını Döndüğünde, Lucas Tekrar Hayran Olmuştu Bembeyaz Bedene.

Tanrı Şahitti Ya, Dokunmamak İçin Zor Tutuyordu Kendini.

"Sorun Yok Gibi Duruyor..."

Ellerini Jungwoo'nun Bel Gamzelerine Yerleştiren Lucas, Narin Bedeni Kendine Yasladığında, Jungwoo Kendini Daha Da Gömmüştü Arkasındaki Bedene.

Lucas İse Bunu Hisseder Hissetmez Şaşkınlıkla Gözlerini Açmıştı.

"Sorun Olmadığına Emin Misin?"

Jungwoo Oyuncu Bir Tavırla Kendisini Geriye İtip Kalçalarını Tam Olarak Lucas'ın Kasıklarına Yasladığında, Lucas Kafayı Yiyecekmiş Gibi Hissediyordu.

"B-Bence Yok."

Lucas, Ellerini Çekmeden Yavaşça Jungwoo'nun Vücudunda Gezdirdiğinde; Jungwoo, Çoktan Kendini Yaslandığı Bedene Bırakmıştı Bile.

"Ah, Lucas!"

Kendine Sürtünmeye Başlayan Bedenin Kısık İnlemesi, Kulaklarına Dolduğunda, Lucas Çoktan Kontrolünü Kaybetmişti.

Kim Jungwoo, Wong Yukhei'yi Mahvetmişti.

"Sikeyim, Jungwoo..."

Lucas Dudaklarını Jungwoo'nun Teninde Gezdirmeye Başlarken, Duyduğu Sesle Anında Durmuştu. Jungwoo Da Sesi Duymuş Olmalı Ki, Hemen Bedenini Lucas'tan Ayırıp Üzerine Tişörtünü Geçirmiş, Son Anda İçeriye Giren Abisi Ve Sevgilisine Gülümseyerek Bakmıştı.

"Jungwoo, Taeyong'la Dövmemi Seçtim! Ama Bugün Yapamayacağız..."

Dongyoung Neşeyle Dövmesini Kardeşine Gösterirken, Taeyong Lucas'a Dönmüştü.

"Siz Ne Yaptınız?"

"Hiç, Sohbet Ettik. Dövmesi İle Sorunu Da Yokmuş."

Taeyong Başını Sallayıp Geri Sevgilisine Döndüğünde, Jungwoo Abisinin Dövmesine Olan Hayranlığını Gizleyemiyordu.

"Abi Bu Çok Hoş Bir Dövme!"

Jungwoo'nun Şaşkın Hâlini Gözünü Dahi Kırpmadan İzleyen Lucas, Derin Bir Nefes Almış, Kendini Odadan Soyutlamaya Çalışmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jungwoo'nun Şaşkın Hâlini Gözünü Dahi Kırpmadan İzleyen Lucas, Derin Bir Nefes Almış, Kendini Odadan Soyutlamaya Çalışmıştı.

Ama Jungwoo'nun Bu Odada Oluşu, Bu Fiili İmkansız Kılıyordu.

...

"Görüşürüz Sevgilim."

Dongyoung, Taeyong'un Yanağına Küçük Bir Buse Kondurduğunda, Taeyong Salak Salak Sırıtıp Kollarını Sevgilisinin İnce Beline Dolamıştı.

Bu Sırada İse, Lucas Ve Jungwoo Sessizce Birbirini İzliyordu.

"Ah, O Hâlde Görüşürüz Lucas?"

Jungwoo Sessizce Konuştuğunda, Lucas Bir Daha Jungwoo'yu Göremeyeceğinden Korktu. Ya Da Onunla Bir Daha Asla Bu Kadar İleriye Gidememekten.

"Sohbetimiz De Yarım Kalmıştı..."

Lucas, Alttan Alttan Verdiği Mesajı Jungwoo'nun Anlamasını İstiyordu. Onunla Daha Fazla İleri Gitmek, Dudaklarını Dudaklarıyla İşgal Etmek İstiyordu. Ama Jungwoo Hayır Derse De, Ne Yapacağını Hiç Bilmiyordu.

"Evet...Hm, Yarın Buluşmaya Ne Dersin?"

Jungwoo Gülümseyerek Konuştuğunda, Lucas İmasının Anlaşıldığını Sezmiş, Üstüne Bir De Yarın İçin Teklif Gelmişti.

Ve Bu Teklif, Lucas'ın Reddedemeyeceği Bir Teklifti.

"Mükemmel Olur Derim."

...

Dongyoung *0*

Jungwoo Elden Gidiyeah *0*

Kaonashi | Luwoo ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin