8

868 87 49
                                    

Yazar Anlatımından

Bir Hafta Geçmişti O Olayların Üzerinden. Jungwoo Lucas'a Ne Mesaj Atıyor, Ne De Atmasına İzin Veriyordu. Lucas Birkaç Defa Onu Yalnız Yakalamıştı Konuşmak İçin. Tabii Bunun İçin Sapık Gibi Takip Etmek Zorunda Kalmıştı Ama Önemli Olan Jungwoo İle Konuşmaktı, Konuşmamıştı. Çünkü Jungwoo Onu Görür Görmez Yanağına Okkalı Bir Tokat Geçirip Hızla Yanından Uzaklaşmıştı.

"Hoşgeldiniz."

Dövme Salonlarına Giren Kişiyle Donakaldı Lucas. Ağzından Şaşkın Bir Nida Çıkarken, Jungwoo'nun Arkasından Da Yuqi Girmişti İçeriye.

"Kaonashi..."

Lucas Büyülenmişcesine Jungwoo'ya Bakarken, Yuqi Öksürdü Ve Güzel Sesiyle Konuşmaya Başladı.

"Sana Da Merhaba Lucas. Bugün Yanlış Bir Anlaşılmayı Kaldırmaya Geldik."

Yuqi Gülümseyerek Jungwoo'ya Döndüğünde, Lucas Kızarmış Yanakları Ve Dolu Gözleriyle Kendisine Bakan Jungwoo'dan Çekemiyordu Gözlerini. Çok Özlemişti. Öyle Çok Özlemişti Ki...Yuqi Olmasa Hemen Dudaklarına Yapışabilirdi.

"Lucas, Çık Şu Transtan. Bana Bak Geri Giderim Jungwoo'yla."

Lucas, Yuqi'nin Tehditiyle Hemen Başını Sallayıp Oturmaları İçin Siyah Deri Koltuğu Göstermişti İkiliye. Yuqi, Koltuğa Oturup Bacak Bacak Üstüne Attıktan Sonra Hâlâ Birbirine Bakan İkiliyle Ofladı Ve Jungwoo'yu Kolundan Çekip Yanına Oturttu. Jungwoo Bir Anda Çekildiği İçin Korksa Da, Sesini Çıkartmamıştı.

Lucas Da Karşılarındaki Koltuğa Oturduğunda, Yuqi Anlatmaya Hazırdı.

"Öncelikle, Senin O Aptal Beynin Beni Aramaya Yetmediği İçin Sana Büyük Bir Zevkle 1 Sene Boyunca Aptal Diyeceğim, Teşekkür Ederim. Konumuza Gelirsek, Beni Arayan Taeyong Oppa'ydı Ve Bana Her Şeyi Anlattı. Sevgilisinin Bazı Şeyleri Yanlış Anladığını Ve Olayların Bu Hâle Geldiğini. Neyseki Dongyoung Oppa'yla Konuşup Ona Her Şeyi Anlattım. Bizim Sadece Çocukluk Arkadaşı Olduğumuzu Falan Filan. Her Neyse, Dongyoung Oppa İse Beni Jungwoo'nun Yanına Getirdi Ve Konuşmamı Sağladı. Son Sözü İse Jungwoo Söyleyecek. Ben De Şimdi Gideceğim. Senin Yüzünden Çin'den Buraya İlk Uçakla Geldim Lucas."

Yuqi Taramalı Tüfeğe Bağlayıp Olayları 1 Dakika İçinde Her Şeyi Anlattıktan Sonra Lucas'a Yakınma İşine Geçerken, Lucas Güldü Ve Başını İki Yana Salladı. Yuqi Hiç Değişmemişti.

"Gidiş Paranı Ben Öderim Yuqi. Ayrıca Ne Kadar Teşekkür Etsem Az..."

Lucas Gülümseyerek Ayağa Kalktığında, Yuqi De Ayağa Kalktı Ve Çocukluk Arkadaşına Sarıldı. Ardından Eski Zamanlardaki Gibi Saçını Çekti Ve Kahkaha Atarak Ayrıldı Ondan. Dil Çıkarmayı Da İhmal Etmeyen Yuqi, Lucas'a Kısık Gözlerle Bakıyordu Şimdi.

"Senin Parana Mı Kaldık Be, Ben Kendi Paramla Kendim Giderim. Hıh!"

Yuqi Saçını Savurup Dövme Salonundan Çıktıktan Sonra, Sonunda Yalnız Kalmıştı Lucas Ve Jungwoo. Jungwoo, Elleriyle Oynayıp Başını Kaldırmaya Utanırken; Lucas, Diz Çöküp Sevdiğinin Yüzünü Büyük Elleri Arasına Aldı.

"Kaldır Başını Sevgilim, Hadi Eskiyi Unutalım. Tertemiz Sayfamıza İşleyelim Geleceğimizi."

...

:)

Kaos Yapmaya Gönlüm El Vermedi...

Vijdanlı İnsanız Evelallah ;)

Vijdanımı S2m

Kaonashi | Luwoo ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin