POGLAVLJE 6

1.2K 50 0
                                    


Nije se lako odupreti pogledu od kog goris,od kog ti srce zaigra.Od toga se ne moze pobeci,ali moze sacuvati ako zelis da tu osobu ucinis posebno samo za sebe.Caki iako izgleda tesko vredi se boriti,pa sta bude.

ALEKSANDAR P.O.V

Sedim u svom separeu i gledam po klubi.Sve je manje vise isto. Devojke koje traze moju paznju,muskarci koji su u lovu bas kao i ja. Ali ipak pored ovoliko devojka ja mislim samo na jednu.Na Stasu, ne mogu da je izbacim iz misli jos od onog dana kada smo se upoznali.Nije ona kao duge devojke to sam odmah primetio,ali ipak ona je za mene nedostupna.Prvo ona je novo-otkrivena sestra mog najboljed druga,drugo mala je previse cista za moj svet i nije pametno da se ona uprlja u svom tom blatu,u kom sam ja do guse.

"Zdravo lepi,hoces da se izgubimo odavde",pogledao sam devojku koja je malo reci izgledala kao kurva.Visoka,crna,savrsene grudi,ali ona nije Stasa niti ce to biti.

"Ne hvala,odjebi od mene",prosto je odjebem,a ni sam vise neznam sta da radim.Ona besno otpuhne i ode.Mogao sam je da imam istina,ali ipak ona nije ona koju ja zelim iz nekog neobjasnji- vog razloga.Besno otpuhne i ustanem i odem iz kluba,jer sam siguran da mi veceras zensko drustvo nece prijati.

STASA P.O.V

Ujutru se budim i jedva ustajem.Nisam za nista trenutno i treba mi kafa.Polako ustajem i odem da se spremim,pa udjem u kuhinju.A tamo me ceka Nikola,kako pije kafu.

"Dobro jutro",kaze mi smoreno,a ja se malo nasmesim

"Vidim ni ti nisi ni zasta od jutros",kazem,a on me pogleda

"Kako to mislis",pita me,a ja se slabasno nasmesim

"Pa izgledas mi kao da nisi ni zasta,kao i ja",objasnjavam mu,a on se nasmije

"Oce to kada je ponedeljak ujutru",kaze,a ja se nasmijem

"Pa izgleda da ni ti ne volis ponedeljak",pitam,a on klimne glavom

"Zar nije svakom",pita,a ja odmahnem glavom

"Ne,naprimer u mojoj porodici svako je volio ponedeljak osim ucenika,tj. moja sestra Bojana,ona ga je iskreno bas mrzela,ali da budemo realni,ona je mrzela svaki dan kad je morala da ustaje rano,kao i ja,pa bar dok sam isla ujutru u skolu.Ali kada sam krenula u srednju skolu i kada nisam morala da ustajem rano manje sam ga mrzela",zavrsavam,a on me je sve pazljivo slusao,pa izgleda da mu puno znaci kada pricam o svom zivotu,ali ja jedva znam nesto puno o njemu.

"Bas zanimljivo,volio bih jos nesto da saznam o tebi i tvom detinj- stvu,jer ja nisam mogao tu da budem",kaze tuzno,a ja mu pridjem i zagrlim ga.On to nije ocekivao,ali je ipak uzvratio.

"Zasto si to uradila",pita me kada se odvojimo

"Izgledao si kao da ti treba zagrljaj",ogovaram,a on se nasmesi pa me on sad zagrli.

"Drago mi je sto sam te nasao",kaze dok me grli,a ja sam htela da mu odgovorim,ali nisam mogla,nego sam ga samo zagrlila jos jace

Kada smo se odvojili nastavili smo neobavzeno da cavrljamo.Bilo mi je lepo da pricam sa Nikolom,ali on je morao na posao,a ja sam ga ispratila,uz obecanje da cu ga danas posetiti na poslu.

Jedan deo dana sam provela u cavrljanu sa drugaricama i razgovoru sa mojom porodicom.Znam da mi nisu prava porodica, ali ipak moram ostati sa njima u kontaktu ipak su mi oni pruzili zivot iako nisu znali da sam ja njihova cerka i sestra.

Posle razgovora,sa porodicom otisla sam da se spremim jer sam obecala Nikoli da cu ga posetiti na poslu za vreme rucka.Nisam puno zurila jer sam znala da ce me Nikola svedno cekati.On je zaista super brat i za kratko vreme sam ga zavolela i pocinjem da gledam na njega kao brata.

RECI DA ME VOLISNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ