Nagle se srece,naglo i zavrse i umru u svom trijumfu ko vatra i barut sto se u poljubcu nisu.
Robert Forst
Da mi je neko pricao da cu biti ovako srecna ne bi mu verovala.Toliko sam srecna da to ne mogu da opisem.Ja sijam svakim danom sve vise,a i ostalo je jos jedna godina mog fakulteta.Radaovala sam se tome,samo jos malo i postacu doktor.
"Hej ljubavi",Aleksandar me poljubi.Tu je i on moja sreca, moje sve.Volim ga najvise na svetu.Vise nego sto sam i sama mislila da sam sposobna.
"Hej",uzvratim poljubac
"Nesto smo lepi danas",kaze i ja se nasmijem
"A sto ne bi bila,kada sam najsrecnija osoba na svetu", kad to izgovorim on se nasmesi i poljubi me
"A zasto ako smem znati",pita
"Pa prvo ostala je jos jedna godina fakulteta i ja cu napokon postati doktor",kaze
"A gde sam tu ja"
"Pa kako gde si pa ti si glavni krivac za to"
"Ako sam ja krivac za tvoju srecu,onda mi je drago.Ali imam jedno pitanje."
"Pitaj",bas me zanima sta ce pitati,mada kao da ne znam
"Sta je moja kazna za to?",znala sam znala sam,tacno sam znala
"Pa kazna nije velika tako da....",zaustavim se i pocnem drzati ruku na njegovom licu i mazim ga a on uziva
"Nema kazne",cim sam to rekla on otvori oci
"Kako nema,pa ja priznajem da sam kriv',nasmijem se i poljubim ga
"Jer sada bolje",pitam,a on klimne glavom
"Mnogo bolje"
Odvezao me u svoj stan i tamo smo prveli veci dio dana. Iskreno kod njega provodim najvise vremena.Naravno duzim se ja i sa devojkama i sa Nikolom i Davidom.Niko se ne buni sto sam najvise kod Aleksandra,oni su vise nego sretni,a i ja sam.Tijana je jos uvek tuzna,ali to prekriva jako dobro,svi znamo da je jos uvek boli njena stara rana,ali pokusava, zaista pokusava i mi joj u tome pomazemo.
AUTOR P.O.V
Stasa je ujutru ustala pre Aleksandra i otisla da spremi dorucak i kafu njima dvome.Nije ni slutila da poslednji put vidi Aleksandra,da ga poslednji put grli i da ga poslednji put oseca.A sa druge strane Nikola i David ce poslednji put da vide svoga najboljeg druga.
Aleksandar nije ni slutio sta mu se sprema,sta ce ga odvuci na put smrti.Poslednji put u tom danu je poljubio Stasu i vodio ljubav sa njom pre nego ode na poslovni put bez povratka.
Svi su tog dana bili srecni i taj dan su proveli zajedno kao porodica,kakva trebaju da budu.
A Stasa,Stasa je bila tuzna sto Aleksandar odlazi,ali bila je i srecna sto ce se on vratiti,ali ona ne zna da ce za manje od dva sata izgubiti sve sto je ikada volela.
STASA P.O.V
Danas mi je nikakav dan.Aleksandar je otisao na poslovni put i nece ga biti dva dana.Nisam mogla bez njega,ali sam morala izdrzati,jer za dva dana Aleksandar ce doci i sve ce biti kao pre.Mnogo se radujem tome.Taman sto sam zakor- acila u Nikolinu kucu javio mi se cudan osecaj u stomaku i taj osecaj je govorio da nesto nije uredu sa Aleksandrom, uplasila sam sem,ali sam pokusala da ga smetnem sa misli ali on nije odlazio i pocela sam da panicim.Nisam se smirila ceo dan,a kada je dosao Nikola i gledao me je bledo.
"Nikola sta ti je",upitala sam ga,on je samo cutao
"Da nije nesto u vezi Aleksandara,ako jeste kazi mi molim te",pocela sam da placem,a i Nikola znala sam sta to znaci moga Aleksandra vise nema.
"Kako......kako",vristala sam uz plac i udarala rukama Nikolu
"Avion....u.....kom.....je....on....bio....doslo....je do.....k....vara...i.....sletio....je....u....more",zvrasva a ja placem ubrzo su dosle i devojke i David.Svi smo bili slomnjeni.
"Zasto Boze zasto,zasto mi ne das da budem srecna", uporno sam ponavljala gledajuci i plafon.Nismo mogli dobiti Aleksandrovo telo jer jos nije pronadjena olupina aviona.
YOU ARE READING
RECI DA ME VOLIS
RomanceSta se desi kada porodica koja ti je pruzila krov nad glavom zapravo nije tvoja?Sta se desi kada upoznas pravu prorodicu tj. brata,jer je on jedini od tvoje bioloske porodice,koji je uz to neizmerno bogat. Zivot mlade Stase i upoznavanje sa bratom,s...