Fail fail yang kami bawa kami keluar kan. Semua dokumen penting terletak di dalam fail yang dipegang Jungkook"Aeun.. Keluar lah.. Berapa lama lagi nak main game tu? "
"Hah. Yela Yela " Jungkook mengunci kereta mewah nya dan menarik tangan adiknya ke arah kami yang sedang menunggu ketibaan lif.
"Eh? Naeun?! "
"Eh? Naeryn?! ""Nampaknya cinta dah bersemi kembali setelah sekian lama tak berjumpa " kata Namjoon sambil tergelak kecil dan diikuti kami semua.
Dahla nama pun lebih kurang sama je..sesuailah korang..
Ryn ade Aeun
Aku ade Kook
^.^[ Naeryn ]
"Eh Ryn.. Kau buat ape kat sini? "
"Buat ape? Saje saje.. Aku bosan duduk rumah. "
"Lah.. Yeke. Habis tu kau takkan nak lonely je. Lagipon kalau bosan takkan kau nak makan angin kat sini.. Sorang -sorang lak tu. "
"mane ade.. Lonely. Kau kan ada.. "
"Erhh tapi ni pun kebetulan je. Aku kene ikut abang aku ".
Aku memandang Jimin dan dia mengangguk sambil mengeyit mata berkali kali. Bibir nya menutur beberapa perkataan yng dapat aku fahami.
Aku mengangkat tangan aku sedikit tinggi sambil membuat 👌😉😚.
"ouh.. Kalau macam tu kau ikut jelah abang kau. Aku tak kesah.. Aku jalan je ke mana-mana yang aku nak ok? Tak yah risau.. Bumi ni luas hahahahahah. "
Reaksi Namjoon, Jhope dan Jungkook ternyata memahi apa yang aku sedang lakukan.. Idea Jimin ok.
"Ouh.. Kalau mcam tu aku ok je "
Lif terbuka dan kami masuk memenuhi setiap ruang didalam nya.
Satu persatu masuk.. Lif dah la kecil.. Amm maksud aku tak muat untuk kitaorang berenam ni.. Sebab diorng tu besar-besar dan tinggi-tinggi sangat.Aku masuk dan yaa.. Kami terpaksa berhimpit sedikit. Aku yang berada di sebelah Jimin terpaksa berdiri ke arah dia dengan lebih rapat.
"Jimin.." aku bersuara dengan nada yang berbisik.
"Ya.. "
"Kenapa sempit sangat .. Saya tahu lif ni tak besar.. Tapi tadi masuk ok je.
Nape tiba-tiba padat? ""Tu.. Ade orang masuk lagi. "
"Hah? Ingatkan lif dah tutup.. "
Aku yang berada di belakang Namjoon terpaksa mencari ruang untuk melihat di depan pintu lif."Tak payah la jenguk - jenguk.. Bukan nampak pun. " kata dia dengan senyuman dan gelakan kecil.
"Ishh.. Takyahla gelak. "
Kami memenuhi sisi di sebelah kiri dan orang yang menyibuk tu masuk dan berdiri di sebelah kanan ku. Jimin? Sebelah aku dekat sudut dinding lif. Aeun? Dekat abang taf dia tulah.. Jhope? Eh takkan tu pon nak bagitau ..
"Wau.. Ade sepuluh orang dalam lif ni." Jimin berbisik sambil memandang sekeliling.
Hemm aku dah la pendek.. Kiri kanan semua lelaki tinggi.. Huahh rasa macam orang kerdil guys..
Aku memandang ke arah lelaki di sebelah kananku. Wau.. Bergaya.. Coat berwarna ocean blue gitu.
Tangan dia memegang beg kulit hitam yng berjenama polo.
YOU ARE READING
[ O G ] DRACULA'S CASTLE ©
Fanfiction" Aku akan jaga kau hingga hujung nyawa aku.. Kau penyebab aku bangkit dari kenangan silam aku " <><><><><><><><><><><><><><><><><>< • kisah seorang gadis yang berusia 20 tahun mula melalui kehidupan yang berbeza dari gadis-gadis lain apabila umurny...