◌⑅⃝●♡⋆♡ 06 ♡⋆♡●⑅◌

57 7 0
                                    


"jimin.. "

"ye? "

"aa awak duduk sini berapa lama? "

" sampai keadaan ok. "

"oo.. Aa-aa em.. "

"takpe saya faham. Saya akan pergi bila awak dah bersedia ok? "

"em..awak jangan salah faham. Saya cuma.. tak biasa duduk berdua dengan lelaki.. "

"saya faham tu..tapi kalau tak selesa duduk dengan orang luar macam saya ni.. Ape kata jadikan saya orang dalam? " dia mengangkat kening nya sambil tersengih macam kerang busuk.

"ape awak cakap ni? Ade ade jelah.hahhahhah.. " aku tergelak palsu.

"dah lewat ni.. Jom masuk tidur. Kenyang dah ke? "

"mestilah...sedap betul makanan tu. Mesti mahal kan Jimin. Maaf susahkan awak. "

"ehh.. Takpe takpe.. Tadi si jengkuk tu order banyak sangat ikut tok nenek dia punya selera je . Lastly banyak tak terusik dah. Sabor jelah saya . Nasib baik yang bayar cik namjoon. Uuhuhuhuh. Selamat duit Jimin. " dia tergelak kecil sambil mengusap dadanya.

"tadi Aeun makan banyak tak? Dia kata dia ikut kan. " aku tiba-tiba sahaja bertanya dengan teruja .. Yelah, kawan baikkan.. Mesti nak ambil tahu.

"aa...aa. ba-banyak. Heheh tak la banyak sangat. Tapi boleh tahan jugakla dia makan. " dia mula mengusap belakang lehernya .

"Ooh.. Saya paham. Si Aeun tu memang kuat makan. Hehehehhe"
Aku pun tak paham ngan diri sendiri.
Kejap panggil kau aku.. Kejap panggil saya awak.. Haih. Serabut aku cam gini. ≥3≤

2.00AM

Tidurku tak lena. Asyik fikirkan si Taehyung yang aku baru jumpa tadi.

Siapa lelaki tadi...
Dia betul-betul taknak jumpa aku lagi ke?
Tapi.. Aku nak tahu siapa dia. Emm aku rasa aku lagi selamat dengan dia. Jimin pun ok tapi kadang-kadang aku was-was dengan perangai dia. Dia nampak pelik kebelakangan ni.
Aku rasa aku nak jumpa dia jugak walau apa pun terjadi.

" Taehyung.. Kim Taehyung. Mana awak.. Saya nak jumpa awak. Tolong jangan buat saya macam ni. Mana awak? Awak taknak jumpa saya lagi ke.. Betul keni? Sampai hati awak.. "

Aku menangis teresak -esak. Aku tak tahu kenapa sampai macam ni sekali .
Tapi hati aku kuat katakan yang dia sesuatu buatku.

Tiba-tiba pintu bilikku terbuka.

*krekk.. *

"sa-sape tu.. " kelibat seseorang dalam gelap di luar pintu dapat aku lihat. Tapi tak jelas.

Sepasang mata merah sedang memandang dari luar pintu itu.

Aku segera menyelobongkan diri dengan selimut tebal ku. Jantung berdegup laju. Badanku mula berpeluh.

"s-siapa tu?... " aku menggigil ketakutan.

"Taehyung ke? " aku cuba menyelak selimut sedikit sehingga paras mata.

*klik*

Tiba-tiba lampu bilikku terpasang.

"naeryn! Kenapa ni? "

Aku terus mencampak selimutku dan terus berlari ke arah dia.

"kenapa ni? Awak okey ke? "

"ta-tadi.. Ade bende menakutkan saya." aku menunding ke arah pintu.
Dan terus menyorokkan mukaku kembali ke bahunya.

"tadi awak panggil sape? "

"aa.. Saya.. Mana ade! Tak panggil sesapa pon. "

"Naeryn.. Awak panggil dia kan ."

"panggil sape? "

"awak panggil Taehyung kan!! "

Aku tersentak akibat terkejut.

"kenapa kau panggil dia. Ouh...jadi yang lindung kau selama ni dia lah ye."

Aku memandang wajah Jimin.
Oh what?!
Is that really him?

Aa.. Ape ni.
Ji.. Jimin ke ni?

"kenapa? Terkejut ke sayang..."

"aa..Jimin ke ni?" aku kaku melihat dia. Semua pada dia berubah sekelip mata.

"why are you looking at me like that? Am I look great this night? ".

" kau Sape! Kau bukan Jimin yang aku kenal! "

Rambut dia berubah warna.
Mata dia berubah warna.
Pakaian dia juga...

" you dont need him. You have me. "

" lepaslah! "

Dia memegang tanganku dan menarik aku ke arah tingkap bilik ku.

Sekejap.. Ape dia nk buat?
Tapi.. Taehyung pun jalan ke arah ni sebelum dia hilang.

Sampai sahaja di tingkap dia memandang wajah ku.

Aku belaa.. Dan hanya pandang dia dengan tertanya.

"a-ape? Awak nak buat ape ni? " aku memandang setiap inchi wajah nya. Mata coklat kemerahannya aku tenung.

"jom." dia senyum smirk sehingga menampakkan eyesmile.

"jom? Ape awak cakap ni Jimin. Saya tak faham dan saya tak nak. "

"hewmm? Tak nak? Kalau awak tak faham kenapa jawab? "

"kalau saya kata... Jom jugak? "

Aku menggeletar.. Tubuhku berpeluh.. Wajah dia semakin hampir dengan ku. Hanya beberapa inchi sahaja jaraknya.

Hanya beberapa saat.. Semua kelihatan kabur. Kepala ku terasa pening dan berdenyut. Sakit sangat. Leher ku terasa kebas.
Disebabkan tubuhku lemah..aku akhirnya pengsan dan tak sedarkan diri. Semua yang aku nampak menjadi gelap. Perkara terakhir yang aku nampak hanyalah wajah si dia dengan senyuman yang menggoda. Taring yang tajam terserlah dalam kegelapan malam di bawah cahaya bulan.

*kedebukk! *

Mianhae ryn ah.. Saya terpaksa untuk awak... Saya sayangkan awak. Ini sahaja jalan yang baik untuk selamatkan awak.

I love you.

But i need to do this for you.

Im sorry..

Forgive me..

I'm scared.. I dont want they hurt you .

You will know about this one day.

Mianhaeyo.. Awak tak boleh tinggal kat sini lagi.




[ O G ]  DRACULA'S  CASTLE ©Where stories live. Discover now