Naiba să o ia de școală!!!

583 28 4
                                    

    Știți momentul acela cad somnul e mai dulce și mai ai si un vis minunat...ei bine in situatia asta sunt eu.♥♥♥Numai ca da ''norocul'' ca de odicei peste mine si aud ceasul ala blestemat.

   Il inchid adormita si pun capul din nou pe perna moale zicandumi ca e devreme , asa ca am vrut sa mai dorm inca 5 minute .Dupa ceva timp m-a trezeac si ma uit la ceas...

  -La dracu... e si jumate , eu dabea m-am trezit și școala e la juma' de ora de casă!!! spun eu sarind din pat.

Dau iama in baie , ma spal pe dinti și pe față , ma dau cu putin rimel și fug la dulap sa ma imbrac. Îmi aleg pluoverul meu preferat gri inchis si niște pantaloni scurti cu corapii mei dungati pana dupa genunchi. Îmi las parul liber pe apate , îmi iau ghiozdanul si merg jos. Ma incalt  cu cizmele mele negre si o iau la fuga pe usa afară.

   Cand am intrat in clasa gafaiam de zici ca fusesem la maraton. Toti dobitocii din clasa se uitau la mine ca la felu' paişpe.

   Ruşinata ma duc in banca mea de laga geam, din spatele clasei  si imi pun castile in urechi.Nu îi mai suportam.Chiar atunci a intrat profu de mate iar eu miam scos castile indesandu-mi-le in ghiozdan ca sa nu mi le ia si pe astea.Numai luna trecuta cred ca ma lasat fara vreo 3 perechi...lualar dracu! Și cum spuneam, intra profu in clasa si incepe sa ne predea lectia. Fiuf...ce bine ca nu si-a amintit sa se mai uite pe caietele noaste , să verifice daca ne-am facut tema. Nu de alta, da...nu mi-am facuto deoarece penturu ca finca ne-a dat una monstruasa de pe o zi pe alta. Cum se asteapta omu asta sa facem cinspe probleme la aridmetica in juma de zi!!!

  În fine... ca de obicei nu am inteles nimic din lectia aia prapadita si chiar cand vroia sa ne ia caietele de teme sa le verifice am fost salvata de clopotel. Binecuvantat fie cel care a inventat pauzele!!!♥♡♥
   Bună, asta e prima mea carte. Spre sa va placa si scuzatimi greselile de scriere ,dar scriu pe telefon !! Va pup , va iubesc mult si astept comentariile voastre!
PACE!!!♥♡♥

Viața unui killer nu e așa ușoarăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum