Hey cititorii mei criminali! Ce mai faceti? Sper sa va placa si capitolul asta pentru ca pana acum am mai avut inspiratie dar de acum nu se stie ce se mai intampla pt. ca nu pra stiu cum sa scriu ce am eu in cap asa ca bucurativa de ce iese și PACE!!!
Cherry's POV
Jeff intrerupe sarutul si se uita in ochii mei.
-Mai am o surpriza pentru tine!
-Și care e aia?îi spun eu zambindui jucaus.
-Pai ma intai inchide ochii și…
Nici nu l-am lasat sa termine propozitia ca l-am intrerupt.
-Poate de data asta nu mai cad in vru-un lac!!!
-Fi linistită, nu o sa mai las pe nimeni si nimic sa-ti faca rau vreo data, îti promit! Acum inchide ochii si intinde-ti mana.spune zambindumi cald si imbratisanduma.
Il ascult si inchid ochii apoi intind mana. Jeff ma da jos din bratele lui si se ridica penteu ca apoi sa imi puna ceva pe mana. Cand deschid ochii vad ca pe mana mea era o bratara ,cred ca din argint, formata din mici inimioare pe care erau asternute mici diamante rosii. Jeff statea in fata mea in picioare si imi zambea evident fericit. Atunci eu ma ridic si incep sa alerg spre el tipand.
-Mersi! Mersi! Mersi! Mersi!
Apoi sar pe el imbratisandul si cazand cu tot cu el pe jos.
-Șiii…iti place?
-Logic ca da!!!
Apoi ma apropii de el si il sarut. El imi rspunde la sarut ,apoi il intrerupe sper ca pentru ceva important.
-Te iubesc!
-Si eu!si il imi pun capul pe pieptul lui si incep sa tremur, pentru ca de… eram uda leoarca din cap panan'picioare si afara era un frig de nedescris.
Deodata simt cum ceva mic, pufos si rece cade pe obrazul meu ca. Cand imi deschid ochii vad ca a inceput sa ninga.Am inceput sa tremur si mai tare apoi Jeff s-a ridicat si mi-a intins mana pentru a ma ridica.
-Ti-e frig?spune el ingrijorat.
-Tu ce crezi?!tip eu isterica și imi frec mainile de frig.
-Pentru informatia ta, esti adorabila cand te enervezi!
Apoi ma ia mainile intr-ale lui si ma trage mai aproape de el pentru a ma putea saruta dulce. Awww il iubesc atat de mult pe mutilatul asta!!!♡♡♡
-Hai acasa!
-Bine…
Jeff's POV
Deci asa am pornit noi spre casa inghetati si uzi leoarca. Cherry tremura toata asa ca am tras-o mai laga mine si am lipito cu capul de bratul meu și o aud chicotind. Nebuna mica! :))
-Mai avem mult?
-Cam da pitic!
Cherry's POVSimteam cum frigul ma cuprinde si ma secatuieste de putere. Simteam ca nu mai pot sa merg si ca picioarele imi tremurau.
-J-jeff...n-nu… m-m-ai p-ppot….
Atunci picioarele imi cedeaza si eu cad incostienta si inghetata pe zapadă.
Jeff's POV
Mergeam cam de vreo ora si o vedeam pe Cherry ca inghetase. Deodata o aud ca imi zice:
-J-jeff…n-nu… m-m-ai p-ppot…..
Și apoi cade inconstienta pe zapada.M-am repezit disperat spre ea și am luat-o in brate în stilul "miresei" si am luat-o la fuga spre casa cat mai repede posibil.
Cherry's POV
Totul era negru si rece in jurul meu. Ma simteam de parca as cadea la nesfarsit...nicaieri!Oare visam? Nu nu am cum...
Cand imi deschid ochii il vad pe Jeff, care statea langa canapeaua unde stateam in genunchi, cu capul in jos si tinandumi mana intra-lui. Langa el statea Slendy cu o carte mare in mana, iar restul erau împrăștiați prin camera de a dreptul trsiti si gata sa planga.
Cand Jeff m-a văzut ca mam trezit m-a luat luat in brațe și nu mai vroia sa ma lase.
-Ce ai omule de ma îmbrățișezi asa , zici ca nu mai mai vazut de cu anii.Ce s-a intamplat?
-Credeam ca o sa mori! Sa nu ma mai sperii niciodată așa,da?
-Ok, dar pentru a doua oara ce s-a întâmplat???
-Pai ai lesinat si ai intrat in soc hipotermic iar eu team adus acasa. Te-a vazut Slender si a zis ca e destul de grav dar iti vei reveni doar cu o vraja de reanimare care nu se stia sigur daca își va face efectul sau nu pentru ca am folosit un ingrient inlocuitor deoarece nu il aveam pe acela și timpul ne presa asa ca am sperat doar ca o sa te trezești si daia eram asa tristi...dar acum nu mai conteaza pentru ca totul sa terminat!
-Sar putea ca lucrurile sa nu fie chiar asa simple din cauza acelui inlocuitor care se pare ca are niste efecte secundare care apar doar în cazul in care esti alergica la nuca de cocos...ceea ce cred si sper ca nu esti alergica nu?
-Ba sunt....aoleu si ce efecte secundare pot avea???
-Pai depinde...de exemplu daca te umfli toata si te inrosesti-vei muri sau paraliza, iar daca te mananca pielea...ămm...vei putea comunica telepatic cu oamenii.
-Super!!! Pe mine doar ma mananca pielea deci... voi avea puteri telepatice!!! Yeeeiiiii!!!!!!
-Scuze ca iti intrerup momentul de fericire dar e târziu si esti extenuata asa ca la culcare.
Atunci ma ridic de pe canapea si urc sus in camera mea si ma trantesc in pat adormind imediat.
CITEȘTI
Viața unui killer nu e așa ușoară
HorrorCherry este o adolescentă normală de 17 ani. La liceu nu prea are prieteni asa ca sta mai mult pe telefon si citește carti de groază. Cand nu citeste sta cu singurul prieten pe care îl are din copilărie , Andrew. Totul decurge bine ,pana intr-o noa...