Plimbare interesanta... Part.1

271 17 0
                                    

Si cum stateam eu si ma holbam la tavan privirea mi-a zburat la calendar. Cand sa facut 23 decembrie frate?! Cand a trecut atata timp? Aoleu tre sa le iau cadouri la astia oare? Deodata se aude un bocanit in ușa.

-Da intra!

-Hey pisi![Jeff]

-Tu ce mai cauti aici?

-Pai am venit sa te vad pe tine si in plus nu am ce face!

- Auzi...?

-Da aud!

-Nu asta. Lasama sa termin propozitia!

-Bine boss!

-Voi va faceti cadouri de Craciun?

-Ămm...da ,de ce?

-E intrebam si eu. Și tu ce mai faci?

-Bine vroiam sa te intreb ceva...

-Pai si ce vroiai sa ma intreb... daca..ămm... cum sa zic eu... ăămm...vrei... să...

-Da zi secolu asta omule!!!
Jeff's POV

AOLEU!!!! Ma inebuneste fetita asta! Cum sa îi spun.... Adica de ce ar vrea sa vina cu un criminal noaptea afara? Logic ca nimeni! Nu pot sa cred ca ma face sa ma comport asa si mai ales sa ma lase fara cuvinte!!! O urasc!!!!! Nea, nu am cum sa o urasc... ♡♡♡.

-Aaaaa!!!!

-De ce urli asa omule?!

-Offf.... Vrei sa vii cu mine sa ne plimbam prin padure... ?Adica nu la o intalnire... stii tu asa sa ne plimbam.... ămm adica doar daca vrei...

Cherry's POV

OK... ăsta ma lasat chiar Poker Face! Deci chiar ma invitat la o intalnire sau doer visez?! Nu se poate asa ceva! Moooorrrrr!!!!

-Sigur ca vreau!spun eu evidet emotionata dar totusi calma si ok sarut pe obraz si apoi imbratisandul cald.

El mia raspuns si mai calduros la imbratisare apoi mi-a zis:

-Pai atunci ne vedem jos intr-o jumatate de ora?spune el cu un zambet superb si sincer.

-Da ,sigur! Pai atunci... ne vedem!

-Pa, sa nu intarzii!spune si apoi paraseste camera intr-o linste deplina.

Imediat ce a iesit din camera un zmbet jucaus imi apare pe faţă si ma ridic din pat incepand sa sar in sus si in jos prin camera si tipand de bucurie vreo' zece minute. Cand ma uit la ceas si vad ca mai am doar 20 de minute ma indrept ca o furtuna spre baie si îmi fac un dus rapid , imi piaptan parul si ii fac niste bucle dragute si subtile, ma machez putin si ma duc la dulap. Perfect, mai am 5 minute si eu nu stiu cu ce sa ma îmbrac. Dupa vreo doua minte de gandire imi iau o perche de blugi negri si un pluover gri deschis cu un mic model intr-o parte alb la care am adaugat o jacheta neagra trei sferturi si vesnicii mei tenesi negri. Am coborat in cea mai mare graba jos unde il vad pe Jeff stand rezemat de usa imbracat in hanoracul lui alb si blugi negri.

-Era si timpul, mergem?întreba el deschizan usa si dandumi prioritate sa ie prima.

Am schitat un zambet si am ieait pe ușa luandul de mană si "tarandul"dupa mine. Am mers asa intr-o tacere de mormant pana cand eu am spart-o cu curiozitatea mea obisnuita.

-Șiii...unde mergem mai exact?

-Intr-un loc special pentru mine si sper sa îţi placa si tie!spune zambindumi si strangand mana mea mai tare intr-a lui.

Viața unui killer nu e așa ușoarăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum