-Hei, inchide ochii! Doar e o surpriza!ma Carta Jeff.
-Si daca ma împiedic de ceva si cad?intend in gluma.
-Tu doar inchide ochii si te duc eu pana acolo.
-Ok... da daca cad in vreo groapa te trag dupa mine, iti jur!zic eu uitanduma la el cu o fata amuzata dar si amenintatoare pe cat se putea in momentul de faţa.
-Bine periculoaso, dar acum inchide ochii!
Atunci eu imi inchid ochii si ma las condusa de Jeff care imi legase o esarfa neagra la ochi. Dupa ceva vreme de mers Jeff sparge linstea.
-Să mergi pe unde iti zic eu da?
-Ok...
Dupa inca cativa metri de mers lent vocea lui Jeff rasuna in urechile mele.
-Stai aici ma intorc imediat!!!
Si desigur ca mintea mea nu a mai auzit si partea cu stai aici asa ca am inaintat dupa ce nu l-am mai auzit pe Jeff și...
-AAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!! Am cazut intr-un lac fiindaca eu trebuia da stau pe loc pana se intorcea Jeff dar tampita de mine a vrut sa ma duc dupa el si am cazut in apa. Iar eu cum nu stiu sa inot am inceput sa ma zbat ca sa raman la suprafata dar norocul nu a fost de partea mea si m-am scufundat. Nu mai aveam aer si dintr-o dată totul s-a intunecat...
Jeff's POV
Când m-am intors de la stejar pentru a aranja micul piknik nu o mai vad pe Cherry. Aoleu, doar i-am spus sa stea acolo... unde o fi disparut? Cand ma apropii de lacul adanc de langa locul unde o lasasem pe Cherry vad ca din el ies bule de aer care se opresc dintr-o data.
-Cherry!!!!!!tip eu disperat si o iau la fuga spre lac.
Cand ajung sar in el si incep sa inot spre fundul lacului pana cand o gasesc pe Cherry . O scot la mal si incerc sa o trezesc dar nu megea. O iau in brate pana sub stejar si o pun jos invelind-o cu o patura. Partea buna e ca inca respira asa ca am lasat-o sa se odihneasca putin. Am facut focul si am pus-o pe Cherry in brate la mine invelindo mai bine cu patura si strangand-o in brate.
Cherry's POV
Dupa ce totul se intunecase in jurul meu m-a cuprins un frig cumplit ,parca de gheta.Dupa cateva minute frigul a disparut iar o caldura ma invaluise si parca ma strangea in brate.Cand imi deschid ochii nu reusesc sa vad decat negru. Credeam ca murisem . Dupa cateva momente vederea mi-a revenit ai am reusit sa disting o silueta care ma tinea in brate si imi zambea. Dupa ce vederea mi-a revenit calumea il vad pe Jeff. El era silueta care ma tinea in brate si imi zambea! :)))
-Cum am ajuns aici si ce s-a intamplat?intreb eu buimaca.
-Pai ai cazut intr-un lac si era sa te ineci dar eu te-am salvat iar acum esti in siguranta, deci stai linstita!
-Pai...multumesc mult in cazul asta... zic eu si rosesc ca un rac.
Atunci el de apropie de faţa mea pana cand ne mai desparţeau doar cativa centrimetri. Se uita in ochii mei iar eu intr-ai lui. Eu imi fac curaj si distrug si ultimii centimetrii care ne mai desparteau si imi lipesc buzele de ale lui. Erau atât de calde si de catifelate. Ma simteam de parca aș fi fost in al nouălea cer. El adanceste sarutul pana cand devine unul pasional. Eu îi raspund la sarut la fel de pasional iar apoi imi infasor mainile in jurul gatului lui iar el in jurul taliei mele.
CITEȘTI
Viața unui killer nu e așa ușoară
HorrorCherry este o adolescentă normală de 17 ani. La liceu nu prea are prieteni asa ca sta mai mult pe telefon si citește carti de groază. Cand nu citeste sta cu singurul prieten pe care îl are din copilărie , Andrew. Totul decurge bine ,pana intr-o noa...