Buna pandicorii mei, uitati continoare. Sper sa va placa.
PACE!!!
Aproape ajunsesem acasa și aveam o presimțire ca nimic nu va merge bine din momentul în care voi intra pe usa casei acelea blestemate.Cufundată în ganduri nici nu am observat ca ma ajuns in fata usii.An apasat cu teama pe clanța rece și am intrat in casa simtind cum un fior rece ma străpunge. Mi-am last ghiozdanul pe dulapul de langa ușa si m-am dus in bucatarie pentru ca știam ca nu am cum sa scap daca ma duc in camera mea ,așa ca m-am decis sa nu fac mai mult rau decat este deja.
Cand am intrat in bucatarie mama ma astepta pe scaun langa masa.Cand ma vazut a și inceput:
-Era și timpul sa ajungi saracie...acum spunemi si mie ce e cu patrul ala la matematica!
-Pai profu a zis ca i-am dat eu lui Alexia sa copieze danduma mai in colo cu scaunul ca sa vada ea raspunsurile de pe foaia mea asa ca i-a trecut pein cap sa imi semneze lucrarea si sa imi dea patru!spun eu indicnata.
-Ca veni vorba de Alexia, ce dracu ai avut cu ea de i-ai apart capu proasto!!!tipa la mine ai imi da o palma cazand de pe scaun.
-Hai spune odata!!! Daia team crescut javra ordinară!!urla ea la mine tragandu-ma de par și luand cutitul de pe blatul de bucatarie indreptandu-se cu el amenințător spre mine.
-Mama ...c-ce f..ff-aci cu cu-cutitul ??!!ala spun eu speriata si ingrozita totodata.
-Fac ce ar fi trebuit de mult sa fac cu o tarfa ordinara care mi-a mancat viata!!!spune ea cu un zambet sadic pe fata incepand sa rada isteric.
Atuci eu am inceput sa plang si sa o implaor sa ma lase in pace insa ea a s-a repezit la mine cu cutitul facandu-mi niate taietui pe maini si pe piciorul drept. Simțeam cum firicele de sânge mi se preling pe pielea mea catifelata simtind cum o durere punea stapanire pe tot corpul meu. Femeia careia nu îi mai puteam apune mamă ma tinea cat putea ea de tare imobilizata facandumi taieturi pe corp si lovinduma cu brutalitate cu pumnii si picioarele.
Deoata parca dumnezeu mi-a dat putere ai cu piciorul stang pe care il aveam mai intreg am impina-o de pe mine aceasta scapandusi cutitul si cazand pe spate. Cu ultimile puteri am luat cutitul si m-am pus deasupra ei cu el in mana.
-Mi-a ajuns!!! Acum e randul tau!!! Spun cu un zambet sadic de psihopata pe fata infigandui fara mila cutintul in inima aceea rece si ingetata lăsânduo sa moara intr-o balta de sange.
Eram mândră de ce facusem si imi examinam capodopera. Uitanduma așa la ea mi-am dat seama ca nu semnam nici macar putin cu ea. Demult stiam ca ea nu e mama mea adevarata ar acum mi-am dat seama ca ea l-a omorat pe tatal meu din felul cum ma taia pe mine si manuia cutitul ala de parca erau vechi prieteni.
Am fugit sus și mi-am luat ghiozdanul cu mine. L-am golit de tot si mi-am mai luat inca un ghiozdan și mai mare ai am început să imi fac bagajele. In cel mic mi-am bagat jurnalul, incarcatorul de la telefon, machiajurile, ursulețul me se plus(Sa nu v-aud!!!), o poza cu mine și tata de cand eram mica , o perie de par, buretei ai calme la greu ai nepretuita mea fotografie cu mine și Andrew. În cel mare mi-am bagat inca un pluover ca cel pe care il aveam pe mine , pantaloni , blugi, pijamale , alte pluovere și o căciulă (Ce nu se știe pe unde ajung) si sa nu uitam vesnicii teneai negri +multe alte haine pe care nu mai stau sa le înșir...
Am ieșit din casa cu un bidon de benzina pe care jumate il varsasem prin toata casa si cu care acum am stropit casa.Am mai vrsat pana pe veranda unde am aruncat un chibrit aprins apoi am rupto la fuga pana pe cealalte pare a strazii.
Buna din nou, vroiam doar sa imi cer acuze pentru greaelile din aceat capitol ,dar scriu pe telefon așa că... PACE !!!
CITEȘTI
Viața unui killer nu e așa ușoară
HorrorCherry este o adolescentă normală de 17 ani. La liceu nu prea are prieteni asa ca sta mai mult pe telefon si citește carti de groază. Cand nu citeste sta cu singurul prieten pe care îl are din copilărie , Andrew. Totul decurge bine ,pana intr-o noa...