El ♥♥♥

352 18 0
                                    

        Cherry's POV

   Ma uitam incantata de pe cealalta parte a strazii cum ardea casa aia blestemată.Cu gandul sa nu iasă vrun vecin am plecat cu un ghiozdan in spate si cu unul in mana pe alee.Ajunsesem la margine orasului si deja nu mai stiam pe unde sa o iau. Apoi mi sa aprins beculetul.

O sa merg in padure, acolo voi fi mai in siguranta decat in oras. Așa am pornit eu de nebuna prin padure. Cu cât ma adanceam mai mult in padure cu atat copacii deveneau mai întunecați si mai înalți , iar ceata se lasă atat de mult incat ai fi putut sa o tai cu cutitul. O nu!! Cutitul! L-am uitat in casa. Desteapta de mine a intrat intr-o padure de una singura fara nici macar o arma. Dacă ma ataca vrun animal sălbatic? Ce ma fac atunci?

  Lasand asta de o parte am continuat sa merg. Dupa aproximativ juma' de ora simteam ca o sa mi se rupa picioarele.

    M-am asezat la trunchiul unui copac batran pentru a ma odihni. Din spatele meu se auzeau niste foșnituri de frunze. Ma ridic în picioare si ma uit in jur, totul era linistit..de parca doar eu existam. Deodată sunt darmata pe jos și un tip cu un pluover alb , par negru ai gluga pe cap imi pune cutitul la gat. Avea un zambet crestat pe față și avea pielea de un alb imaculat.

     Jeff's POV
  Se uita la mine parcă insistent...nici de cum cu frica sau scârbă cum o făceau celelalte victime ale mele.

   -Nu îți e frca de mine?

   -De ce mi-ar fi,  oricum numi pasa daca mor sau trăiesc!

Ok...deja ma calca pe nervi...și stai de ce inca mai e in viata? Și de ce vorbesc cu ea si nu o omor?

  -Deci ma lasi sa te omor?

Serios ? O intreb daca vrea sa o omor...ce naiba criminal mai sunt si eu!!!

   -Adica nu o sa tipi sau o sa te zbați deloc?

   -Nu, oricum nu mai am de ce sa traiesc...nu am niciun scop.

Am inceput sa apăs ușor pe gatul ei cu cuțitul pana cand niste firicele de sânge au inceput sa îi curga din acel loc. Mi-am îndepărtat cuțitul de ea speriat...pur si simplu nu puteam. Era ceva in mine care îmi spunea sa o las in viata. Am ascultat-o. I-am dat mana pentru a o ridica și i-am zambit tamp...stai putin..ce naiba, sa nu imi spui ca m-am îndrăgostit de ea acum. Batemar dumniezo sa ma bata! Nu ma pot indragosti! Eu nu am sentimente! Sunt un criminal! Dar se pare ca s-a intamplat...la dracu si cu sentimentele asta!

       Cherry's POV

Deci nu cred! Dupa ce a vrut sa ma omoare si ma zgariat cu cutitul pe gat acum îmi dă mâna sa ma ridic și mai si zâmbește la mine. E atat de dragut cand zambeste...

   I-am dat mana și ma ridicat.Simteam cum mi se inroseau obrajii. Deoata el și-a dat gluga de pe cap lasand sa i vada parul negru ,lung și ciufulit. Era atât de drăguț. Era clar ca ma indragostisem. Dar nu ma-și fi așteptat nicioata sa ma îndrăgostesc de un  criminal mutilat și pshiopat. Nu stiu de ce dar chiar faptul ca era psihopat ma atragea la el. Dacă nu iei in seama cicatricile și ranile de pe fata e un baiat super dragut. Și ochii lui ...de un negru atat de intens ma faceau sa ma topesc când îi întâlnea pe ai mei.

   

   -Ămm..și pe tine cum te chama?

   

   -Jeff . Pe tine?spune el uitanduse in ochii mei.

  

   -Paii...

 

  Doamnie fere , nici cum ma cheama nu mai stiu. Ce pote sa imi faca baiatul asta... :/

   

    -Cherry...spun eu aimtind cum ma înroșesc ca un rac.

    -Și tu ...ămm..pe unde stai? Te duc eu daca vrei!spune el putin timid.

    -Eu mi-am incendiat casa dupa ce mi-am omorat mama vitrega...deci nu am casa...

        Jeff's POV

Ce tare, e criminala! Asta inseamna că...yeyyyy!

   -Ce ai zice daca ai veni la mine? Adica ...daca tot nu ai unde sa stai.

    -Pai nu stiu ce sa zic.... dar daca stau sa ma gandesc mai bine hai ca vin cu tine.

Nu pot sa cred ca a acceptat! Dar totusi nu prea avea de ales. :))
   Cherry's POV

Am început sa ne afundam mai mult in padure crengile intrandumi în ochi ai zagariinduma , iar picioarele ma dureau când,  deodata Jeff se opreste iar eu fiind in spatele lui m-am izbit de el cazand in fund.Cand ma ridic in picioare in fața mea văd...

  

   Hey bezelele mele! :)) M-am intors cu un nou capitol. Aper ca va placut. Doar stiti ca îmi place mie sa va las in suapans total...muhahahaha!! Sunt malefica!! 3:)

Viața unui killer nu e așa ușoarăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum