În sfârșit Crăciunul

295 14 12
                                    

Hey....*toată lumea se întoarce spre mine cu priviri de criminali*VA ROG NU MA OMORÂȚI!!!!! Da ! Știu ca nu am mai postat de patru luni dar sincera sa fiu....ăăăă...cum sa spun....m-am cam lasat de carte. Mda ...stiu ca vreți sa ma omorâți in chinuri groaznice ca am uitat de voi si de carte dar nu prea mai am o pasiune asa mare pentru criminali....*aruncă cu cuțite in mine* Bine, cert e ca m-am chinuit sa va mai fac un capitol ca sa nu va las in ceață...cu toate ca sunt aigura ca ați uitat complet de carte dar....mda.
♥Spor la citi!!♥

Cherry's POV

Parcă cădeam la nesfârșit... Totul era negru in jurul meu; negru si enigmatic. Deodată ma opresc din căzut la nesfârșit și aterizez pe ceva pufos....ca un pat...

Mi-am deschis ochii...nu prea reușeam să deslușesc unde eram. După vreo cateva secunde îmi dau seama ca sun in camera mea...fiuff, aleluia, sunt încă vie! Am încercat sa mă ridic in șezut dar imi era cam imposibil pentru ca imediat o migrenă ingrozitoare și-a făcut apariția si ma pus inapoi la pământ. După încă câteva încercări nereușite am făcut acel efort supraomenesc și m-am ridicat in picioare. Toată camera se învârtea în jurul meu. Am încercat sa îmi dau seama cum ajunsesem in starea asta si atunci un întreg film s-a derulat in creierul meu. Aha , deci asta se întâmplase. Super... Stai!!! Cece azi?"Crăciunul!!!"Conștiință! Te-ai întors! " Hei, ti-ai cerut scuze...si in plus cine crezi ca i-a trimis pe toti la tine!?" Doamne, mersi, mersi!!! Te iubesc conștiința mea! " Acum dute imbraca costumul ala de Craciunita și dăle cadourile descentratilor alora!"

M-am repezit la baie și mi-am facut un duș, m-am machiat puțin, am îmbrăcat costumul și mi-am luat niste cizme negre pan ala genunchi. Cand m-am uitat on oglinda mi-am dat seama ca bandajele de pe mâini si picioare nu aratau așa rau...macar cel de pe abdomen am reușit sa îl ascund. Am luat un sac și am îndesat toate cadourile in el și am coborât in sufragerie unde desigur ca era o debandadă totală, numai Jeff era intr-un colț al canapelei și se uita in gol...săracul de el! Probabil că e distrus...hmm...cum ar fi să il iau prin surprindere?

M-am strecurat prin spatele televizorului, dupa fraierii din casa care nu m-au văzut....pff...tâmpiți! Pana in spatele canapelei unde am mai stat puțin și apoi am sărit de dupa ea fix pe Jeff strigând:

-E CRACIUNUL PONEI, TREZIREA!!!!!

Desigur ca fraierul a început să tipe ca o fetiță:

-AAAAAAA!!!!!!

După vreo două minute de holbat cu gura căscată toti au sarit pe mine sa mă îmbrățișeze strigând "Îmbrățișare de grup!!!".Doamne a durut îngrozitor....dar nici ca nu m-am clintit; era prea bine! Awwww îi iubesc asa mult pe mutilaţii ăştia!!!♡♥♡♥

-Bine acum lăsați Crăciuniţa în viață ca altfel nu mai primiți cadouri!

Instantaneu toți s-au dat jos de pe mine mai putin Jeff care ma tine încă in brațe strâns.

-A, sau terminat îmbrățișările deja?! Jeff cu o fata de catelus plouat.

Le-am dat la fiecare cadoul lui dar cand am ajuns in dreptul lui Jeff pun cadoul la spate.

-Mie nu îmi dai cadou?

-Taxa mai întâi!

-Bine!

Și ma sărută dulce iau eu îi raspund stand cateva secunde iar ceilalți au inceput sa spuna "ooooo"cu fața aia imposibil de deacris!

-Luați-vă o cameră! [Ben]

-Mai taci! Uite cadoul!

-Şi ce ar trebui sa fac eu cu un jurnal care nici macar nu are cheie si e încuiat? [Jeff]

-Scoate lantisorul de la mine!

Îl scot si eu pe al meu, le unim si potivim cheia iar jurnalul se deschide!

-L-am scris din perspectiva mea , acum dupa ce il citești il scrii și tu din a ta!

-E superb!îl inchide ai il lasa pe masa apoi spune. Apropo, frumos costum de Crăciuniţă Mumie!

-Da cum sa nu! Hei unde e bradul?

-Da ce credeai, ca il facem fara tine? [Jane]

-Atunci ce mai așteptăm?!

-Noi nu ti-am dat cadourile!!![Masky]

-Yeyy! Cadouri!!!!

Dupa ce am primit toate cadourile am tulit-o in camera ca sa le desfac. Erau super! De la Slendy am primit un laptop alb, de la Trender, Splender și Offender un nou telefon (ălălalt a murit aseară *lacrima falsa*), dar nu orice telefon, un Iphone 5 S! Yeyy! Ce?! Al meu ala vechi era Nokia! Totusi nu caramida; avea camera! De la Ben o geaca de piele neagra, de la Masky un pluover negru cu semnul Proxy , de la Hoodie un set de acuarele și pensule profesiulonale ( ce tare!!!), de la Alice o pereche de OGG-uri, de la Jane o pereche de căști mari și de la EJ un borcan de Nutella (yeii!!!)

În sfârșit ajunsesem la cadoul lui Jeff. Era împachetat intr-o hartie roșu-sângeriu cu o funda mare. L-am deschis cu grija și am deschis cutia. Doamne, e cel mai frumos cadou din viata mea !!!! Era o roche neagră cu corset sus si jos mai mult din dantelă ( mai multe staturi) cu sclipici deasupra genunchilor. Am imbracat-o repede si mi-am luat niste bocanci negri apoi am coborât in fuga jos.

Toti toți erau cu cuti de carton in mâini și slender se chinuia sa monteze bradul.

- Yeiii!!!! Facem bradul!!!!

- Pai hai azi ca trebuie sa mai si mâncăm! [Slender]

Faceam bradul cum numai noi stim cum...adica certându-ne care ce să pună. Mda când trebuia sa punem steaua Jeff mi-a luat-o și a început sa fuga cu ea prin casa. Eu am început sa fug ca psihopata dupa el dar desigur ca era prea frumos doar sa fugim unul după altul ca Ben mi-a pus piedică , eu căzând peste Jeff.
  -Brava geniule! Nu puteai sa stai tu cuminte?  Acum am spart steaua(era din sticlă) si nu mai avem ce pune in pom![Cherry]
Până la urmă am mai găsit o stea prin pod și am pus-o paia. Cu beteala am procedat într- un mod mai special: am făcut parada modei mai întâi și apoi am îmbrăcat si bradul cu ele. Mda...tipic nouă.
                *dupa cină*
Dupa ce am mâncat ca spații fiecare și-a făcut de lucru. Dintr-o dată Jeff mă trage de mâna spre cealaltă cameră (unde era bradul).
   -Unde mergem Romeo?[Cherry]
   -Aici![Jeff] spune zâmbind realizand si eu ca ma dusese langa brad.
   -Uite, pune-ți asta pe cap! Am si eu una.[Jeff] si imi da o căciulă de mos craciun; el punându-si-o pe a lui.
   -Mersi... [Cherry]
   -Orice pentru prințesa mea![Jeff]
   Obrajii mei au prinds imediat o culoare roșie aprins, eu lăsându-mi privirea in jos. Hmm...de când a devenit podeaua atât de interesantă? Lol...
   -Hei, ala nu e cumva Masky cu borcanul tău de Nutella?![Jeff]
   Eu imediat mi-am ridicat capul.   -Und- nu am mai apucat sa termin ca drăguțul de Jeff m-a sărutat. Nu am mai stat pe gânduri si i-am răspuns si eu la sărut. El și-a pus mainile pe talia mea iar eu mâinile la spatele gatului sau ajungand la părul lui si incepand sa ma joc cu el. Era de vis, ce pot spune.
După ce ne-am despărțit din sărutul acela pasional pentru mai lua niște aer Jeff mi-a făcut semn spre tavan. Nu marea mi-a fost mirarea sa văd agățat de tavan un vasc . Și știți si voi ce se spune despre îndrăgostiții care se sărută sub un vasc de crăciun nu? Am zâmbit fericită mai oferindui un mic sărut pe buze micului meu spiriduș,  apoi lundu-ne de mâna si plecând in sufragerie unde era toată lumea. Ceva e sigur. Nu o sa uit niciodată acest Crăciun minunat!

  PACE FRAIERILOR!!!!!
                                             XOXO

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 23, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Viața unui killer nu e așa ușoarăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum