Her zamanki gibi yine aynı gürültüden uyandığım o sabah yatağımdan kalktığım gibi
gürültünün olduğu yere gittim o gürültünün nereden geldiğini biliyordum.Annem ve babam yine kavga ediyorlardı nedeni çok belliydi babamın çalışmamasıydı.Ama annem haklıydı sadece kendi çalışıp getirdiği para yetmiyordu.
Durumumuz çok iyi değildi babamında bazı yerlere olan borçlarını daha yeni yeni öğreniyorduk.Ona ne kadar kızsak da hiç umursamıyordu ve her zamanki gibi bir yerlere gidip kumar oynuyordu.
Malesef kaybediyordu ve annemin kazandığı o parayla oynadığı için o para da gidiyordu.
Ertesi gün kapı çok sert bir şekilde çaldı ve evde sadece ben vardım. kapıyı korkmuş bir şekilde açtığımda takım elbise giymiş bir grup adam vardı ve bana babamın nerede olduğunu sordular.
Bende;
-Babam dışarı çıktı ama nereye gittiğini bilmiyorum.
Diye cevap verdim.Adamlar inanmışa benzemiyordu ve beni itikleyip içeriye girdiler.Bunların mafya olduğu davranışlarından ve giydiği takım elbiseden belli oluyordu.
Bir kaçı içeriye baktılar bir kaçı da benim başımda beklediler. İçeridekiler aramayı bitirip geldiler ama babam zaten yoktu diye içimden söylenirken adamın biri silahı çıkarıp kafama dayadı ve baban nerede diye sordu çok korkmuş bir şekilde;
-Babam nerede gerçekten bilmiyorum .dedim ama hala soruyorlardı bende korkmuş bir şekilde yine aynı şeyi söyledim ama inanmadılar ve adamın biri şöyle dedi;
-Bırak bundan cevap gelmez öldürün gitsin.
Dediğinde kaçmaya çalıştım ve çığlık atmaya başladım ama ağzımı eliyle kapattılar.Beni içeriye doğru götürürlerken babam geldi ve ne oluyor lan diyerek içeriye girdi adamları görünce kaçmaya başladı.Adamlarda onun peşinden koştu. Bende hemen dışarı çıkıp saklandım çok korkmuştum ne yapacağımı bilemiyordum.
Saklandığım yer küçükken saklambaç oynarken çoğunlukla oraya saklandığım yerdi.Beni bulamazlardı o yüzden içim rahattı ama hala yaşadığım şoku atlatamadım.
Orada beklerken babamın beni bırakıp kaçtığını düşünüyordum bu beni çok üzmüştü ama çok şaşırmadım.
Zaten babam annemle beni çok umursamazdı.Babamla olan anılarımı düşünüyordum ama çok yoktu çünkü babam eve nadir gelirdi geldiği zamanda ise sarhoş bir şekilde gelir ve annem odama girmemi söylerdi.
O akşam seslerden dolayı çok uyuyamazdım.Ertesi gün annemin yanına gittiğimde annemin morarıklarını görürdüm.
Annem o morarıklarını saklamaya çalışsada ben görürdüm ve odama çekilip ağlardım.Annem ağladığımı anlayınca yanıma gelir beni teselli ederdi.
Bunlar benim anılarım değil acılarımdı.
Aradan biraz zaman geçtikten sonra eve gitmeye başladım evin etrafında yine aynı arabalrı görünce saklandım.
Büyük ihtimalle babamı yakalamışlardı ya da beni arıyorlardı evden çığlık sesleri geldiğini duyunca korktum çünkü bu annemdi.
Hemen eve gittim kapıdan gizlice baktığımda annem ve babam vardı ama annemin kafasına silah dayamışlardı.
Annem beni gördü ve kızım kaç diye bağırdı adamlar beni fark ettiler ve hemen kaçmaya başladım ama beni yakaladılar.
Adam beni zorla içeri soktu ve babama kız bu mu diye sorduğunda babam kafasını sallayarak onay verdi.
Ne olduğun anlamamıştım.Beni götürüyorlardı kurtulmaya çalışsamda olmadı annem beni tuttu kızımı bırakın dese de beni götürüyorlardı annem odun aldı ve adamlara saldırdı.
Adamlardan biri silahını çıkartıp annemi vurdu.
Anne diye bağırdım beni zorla arabaya soktular ama kurtulmaya çalıştım.
Adamlardan biri beni bir bezle bayılttılar.
Uyandığım zaman bir evdeydim ve başımda bir kaç adam vardı. Bazılarını tanıyordum beni kaçıranlardı.
Ben kaçmaya çalıştım ama adamlar beni tuttu ve biri şöyle dedi;
-Sen artık buradan kaçamazsın baban seni bize borçları karşılığında sattı.Beni bırakın yalvarırım desemde bırakmadılar ağlamaya başladım annemi gözlerimin önünde öldürdüler.
"Bu bir intikamın başlangıcıydı"
■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
Arkadaşlar bu benim ilk bölümüm beğenirseniz diğer bölümleride yazacağım beğenilerinizi ve yorumlarınızı beklerim
Hatalarım olduysa affola
Sağlıcakla kalın 😀😀😀😀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM +18
RomanceKız kalçasını sallayarak bardan uzaklaştığında mafya olan Savaş ilk kez böyle bir kadın gördüğüne emindi. Şimdi yapması gereken tek şey onu satın almasıydı. Gerisi zaten gelirdi. +18 sahneler var rahatsız olacak okumasın.