~MAFYA BABASI (+18)~

69.3K 347 131
                                    

Hayatım benim için bitmişti.Annemi kaybettim bunun tek sorumlusu babamdı.İlk önce beni sattı sonra da annem gözlerimin önünde öldürüldü.

Bunun intikamını alacaktım ilk önce babamı sonra da anneme zarar verenleri öldürecektim.

Ama ilk önce buradan kurtulmam lazımdı.Nasıl kurtulacağımı bilmiyordum.İlk önce evin çıkışını öğrenmem lazımdı ama korktuğum şey başıma gelirse kurtulmam çok zor olurdu.

Evin etrafını koruyan adamlar varsa işim çok zor olacaktı diye düşünürken
birinin bağırmasıyla irkildim.

Bu bağıran kişiyi daha önce görmemiştim ve adamlara şöyle dedi;
-Siz dışarı çıkabilirsiniz.
Bunu duyunca korktum bana birşey yaparsa diye,adamlardan biri de şöyle cevap verdi;
-Tamam savaş bey diyerek dışarı çıktılar.

Savaş denilen adam büyük ihtimalle adamların patronuydu.Oturduğu yerden kalktı ve sandalyeyi eline alarak önüme geldi.Sandalyeyi yere koydu ve üzerine oturdu.

Bana bakarak benden korkma sana birşey yapmayacağım dedi ama ben hala korkuyordum.Annemi öldüren bir mafya önümdeydi korkmamak elde değildi.

Elini yüzüme doğru getirdi bende korktum ve kafamı geriye çektim.O da elini geri çekti.

Elini geri çektikten sonra şöyle dedi;
-Korkmakta haklısın nasıl olsa bir mafyanın esirisin ama birkaç gün sonra bu değişecek.Buna alışmalısın yakında evleneceğiz ve benden artık korkmanı istemiyorum.

Bunu duyunca şok olmuştum daha 19 yaşındaydım ina bakarak şöyle dedim;
-Lütfen bırak beni daha 19 yaşındayım kim bilir sen benden kaç yaş büyüksündür.Yalvarırım bırak beni daha birbirimizi tanımıyoruz.
Bana bakarak güldü ve şöyle dedi;
-Birbirimizi tanımıyoruz ha!Hayır tanıyoruz bundan bir ay önce seninle barda tanıştık ve senden hoşlandım.
Senden 11 yaş büyük olmam umrumda bile değil diyerek gülmeye devam etti.

Onunla daha önce tanışmadığıma yemin bile edebilirdim.

Ayağa kalkınca onun yüzüne baktım ama hala hatırlayamamıştım.O da bana baktı ve şöyle dedi;
-Beni hala hatırlayamadığı anlıyorum ama bundan bir ay öncesini düşün o zaman beni hatırlarsın.

O gidince bir ay öncesini hatırlamaya çaltıştım...

1 AY ÖNCE
Bugün arkadaşımın doğum günü partisi var ve bende davetliyim. Doğum gününün olacağı yer bir bardı.Hayatımda hiç bara gitmemiştim ama gitmekte istemiyordum.Malesef en iyi arkadaşlarımdan biriydi.Tek düşündüğüm şey bu değildi ona alacağımı da düşünüyordum.

Babam yüzünden durumumuz çok iyi değildi.Annemden biraz para aldım ve birşey almak için dışarı çıktım.Arkadaşımın durumları iyiydi,bu yüzden ona abartılı bir hediye almalıydım.

Bende ona simli ve göz çekici bir elbise aldım ama elimdeki bütün para bitti.Annemin verdiği parayla bile alamıyordum bu yüzden indirim yaptırarak aldım.Hiç para kalmadığı için üzgündüm.

Eve koyuldum ve saate baktığımda partiye son 1 saat kalmıştı.Hemen eve gittim.

Kırmızı bir elbise giydim.Partinin başlamasına 10 dakika kalmıştı. Hemen yola koyuldum.

Bara geldiğimde parti daha başlamamıştı.İçeri arkadaşlarımın yanına gittim.

İçeriye girince arkadaşımın doğum gününü kutladım ve hediyesini verdim.Parti başlamıştı,parti için arkadaşlarımız ya da tanımadığız kişiler geliyordu.

Partiye 40-50 kişi geldi ama yarısından çoğu tanıdık kişiler,gerisi de tanımadığımız kişilerdi. Arkadaşlarım şarkı açıp dans etmeye başlayınca bende onlara ayak uydurmak için dans edip içki içmiştim ama içkiyi biraz fazla kaçırıp sarhoş olmuştum.

Hayatımda hiç bu kadar fazla içki içmemiştim.

Bir adamın bana seslenmesiyle arkama döndüm.Gözlerimi açtığımda kendi odamdaydım.

Sanırım dün gece partide içkiyi biraz fazla kaçırıp sızmışım ama buraya nasıl geldim hatırlamıyordum. Hatırladığım en son şey bir adamın bana seslenmesiyle arkama dönmemdi ama gerisini hatırlamıyordum.

■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■

Arkadaşlar ikinci bölümü beğendiyseniz oylarınızı ve yorumlarınızı beklerim.

Hatalarım olduysa affola
Sağlıcakla kalın😀😀😀😀

İNTİKAM +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin