Főszereplők

63 6 6
                                    

Név: Hitomi Nanami

Kor: 14 éves

Személyiség: Jóval érettebb gondolkodású és összeszedettebb a korabeli gyerekeknél, néha már felnőttesen is viselkedik, viszont ez a felelősségteljes viselkedés egyből eltűnik mikor harcról van szó. Apjához hasonlóan olykor nagyon forrófejű, hajlamos belekötni másokba és harcot kezdeményezni és emiatt eléggé magához vonzza a bajt. Félreértés ne essék, a szeretteivel nagyon törőgik és bármi áron megvédi őket.

Kinézet: Égszínkék szemei vannak, nagyon hosszú koromfekete hajjal büszkélkedhet amit általában kontyba fog. A kontyba átlósan bele van szúrva egy ezüst hajtű aminek az egyik végéről egy lánc lóg aminek a végén kék kristályok díszelegnek. Halvány bőre és apró termete miatt törékenynek tűnhet, de meg tudja védeni magát.

Egyéb tulajdonságai: Ereje helyett inkább elméjét fejlesztette, ennek köszönhetően bármit meg tud jegyezni első hallásra. Apjától tanult kardforgatást ami szintén jól megy neki viszont az erő helyett a lendületre és gyorsaságra támaszkodik harc közben.

Név: Hitomi Hana

Kor: 10 éves

Személyisége: Elsőre nagyon félénk, viszont ha megismer valakit onnantól be nem áll a szája. Tipikus kislány, az ő kortársaihoz hasonló a viselkedése. Szinte mindig mosolyog. Testvérével ellentétben ő nem az a kötekedő típus, viszont ha harcról van szó szinte sose mond nemet. 

Kinézet: sötétkék szeme és vállig érő skarlátvörös haja van amit általában dupla copfba fog, a hajgumik a két oldalán egyszerű fekete színűek és rá van varrva egy egy ezüst virág a közepén egy vörös kristállyal.

Egyéb tulajdonságai: Apró termetéhez képest hatalmas erővel rendelkezik. A nővérénél sőt egy átlag felnőttnél is jóval erősebb bár ez nem látszik rajta. Apja őt is tanította, viszont nála a pusztakezes harc került előtérbe. Furcsán hangozhat, de nagyon szeret harcolni. 

Ebben a részletben egy kis ismertetőt hoztam a testvérpárról, hogy jobban magatok elé tudjátok képzelni. UwU

A Kóbor Lelkek Sorsa [Bleach ff] Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang