"Abang, Lea tak sengaja dengar perbualan abang dengan mak tadi.. Maafkan Lea.."
Fakhrul tersentak.
"Hmmmm.. Abang nak minta maaf bagi pihak mak.."
"Ehhh.. Kenapa pula.. Abang ni.. Tak.. Lea faham.. Lea kan dah cakap ngan abang.. Lea izinkan kalau abang nak.... Emmphhh"
Fakhrul segera mencium bibir isterinya. Dia tidak mahu mendengar mengenai itu lagi. Dia benci mendengarnya.
Dia melumat bibir isterinya penuh ghairah. Lea Camelia juga membalasnya. Walaupun mereka sudah lama mendirikan rumahtangga, kehidupan mereka sangat bahagia. Mereka kerap melakukan hubungan seks.
Lea Camelia sangat menawan di mata Fakhrul. Senyumannya sangat manis. Badannya yang berisi sangat menarik perhatian Fakhrul. Putih melepak. Sangat cantik. Dari awal perkenalan mereka yang singkat, Fakhrul sangat mengidamkan untuk memiliki wanita ini.
"Sayang.. Jangan cakap lagi.. Abang benci.. Abang cuma nakkan sayang.. Bukan orang lain.."
Fakhrul membuka baju tidur isterinya. Dicampaknya sahaja ke lantai. Buah dada besar itu dihisap semahunya bergilir-gilir. Sekejap diremasnya kuat. Sekejap digentelnya puting itu. Lea Camelia mendesah-desah kenikmatan. Untung bilik mereka di tingkat atas. Bilik orang tuanya di bawah. Kakak dan adik lelakinya masing-masing sudah berkeluarga dan tinggal di bandar. Juga jarang balik kampung.
Lea Camelia terus-terusan mendesah. Fakhrul semakin bernafsu. Senjatanya mengeras.
"Sayang, hisap abang punya ni.." Fakhrul terus berbaring. Isterinya segera bangun dan membongkokkan badannya untuk menghisap batang Fakhrul yang mencanak keras itu. Dia melakukannya dengan aksi yang penuh berahi. Sengaja dihadapkan punggungnya berhampiran wajah fakhrul. Jari jemari Fakhrul nakal memainkan alur faraj Lea Camelia yang basah lencun itu. Dimasukkannya jari lalu menjolok perlahan-lahan lubang nikmat isterinya itu. Lea Camelia terus mendesah sambil mulutnya masih dipenuhi batang besar Fakhrul itu. Hampir dia tersedak bila Fakhrul tiba-tiba mengangkat punggungnya secara mengejut. Termasuk habis batang bersaiz 7inci itu ke dalam mulutnya.
Dikeluarkannya jarinya dari lubang nikmat itu, basah. Ditamparnya punggung bulat milik isterinya itu. Banyak kali. Geram.
"Dah sayang.. Sayang baring.. Abang nak jilat sayang punya.." Lea Camelia hanya menurutinya. Dia segera berbaring.
Fakhrul geram melihat isterinya yang bertelanjang bulat itu. Isterinya memejam mata sambil mengetap bibir. Kakinya sengaja dikangkang luas untuk memudahkan Fakhrul mengerjakannya. Tangannya meremas-remas teteknya yang besar bulat itu. Pemandangan yang cukup indah buat Fakhrul.
Fakhrul segera menyembamkan mukanya ke arah kawasan faraj basah berlendir itu. Dijilat semahunya. Lidahnya menjolok bebas di dalam lubang nikmat itu. Dihisapnya biji kelentit itu. Air mazi isterinya disedut semahunya. Terlalu basah. Isterinya menggelinjang kegelian. Mulutnya meracau.
"Abanggg.. Aaaahhhh.. Geli abang buattttt.. Aaaaaahhh sedap abang.. Lagi.. Lea nak lagi abang..... Abang sedappppp aaaaahhhh.." Lidah Fakhrul semakin nakal. Dimainkan di biji kelentitnya.
Fakhrul suka melihat isterinya hilang kawalan ketika berhubungan badan. Isterinya akan berubah menjadi liar bila beraksi di ranjang.
"Abang.. Cepatlahh henjut Lea.. Lea tak tahan dah ni... Cepat abanggg... Lea nak batang abang.... Aaaaaahhhhh.. Geli abang!!!! Tak tahan abang..... Tak tahannnnn.." Lea Camelia mencapai orgasmenya yang pertama. Fakhrul tersenyum.
"Sayang nak lagi kan... Abang buat slow-slow.."
"Abang..... Cepat fuck Lea.. Lea nak sedap.." Rayunya dengan mata yang kuyu tidak bermaya.
"Betul sayang nak minta fuck dengan abang?? Soalnya sengaja menyeksa batin isterinya yang sudah kegersangan itu. Jarinya menggosok perlahan faraj becak itu. Berbunyi-bunyi akibat basah teruk. Semakin Fakhrul bernafsu.
"A'ah bang.. Please.. Fuck me.." Rayunya lagi.
Fakhrul segera naik ke atas badan isterinya. Diciumnya leher isterinya. Turun ke dada.. Dihisapnya kuat lagi puting tetek Lea Camelia. Batangnya kinj di luar faraj basah gatal itu. Digesel-geselnya.
"Abang.. Masukkan abangg.. Puaskan Lea.."
Fakhrul terus memasukkan batang besarnya itu.
"Aaahhhhh!!!! Sedap sangat bang..." Jeritnya tertahan.
"Pussy sempit basah ni laaa buat abang tak cari yang lain tau.. Sedap sayang kemut. Eeehhhmmm.. Aaahhhh.. Sedap sayang.. Sedap pussy sayang!!! Air banyak!!!" Sambil dia menghenjut laju dan kasar. Sengaja dihentaknya kasar. Bergegar tetek besar itu. Tambah dia geram.
"Laju lagi abang... Sedap aaaaahhhh.." Tangannya mencengkam bahu Fakhrul. Sesekali mencengkam lapis cadar tilam katil itu. Matanya terpejam menikmati tujahan batang suaminya.
Fakhrul semakin bersemangat menghenjut. Sehinggalah dia memancutkan air maninya yang banyak ke dalam lubang nikmat itu. Meleleh.
Mereka sama-sama puas. Umpama malam pertama bersama.
"I love You sayang....." Sambil Fakhrul mengucup dahi isterinya yang kelihatan lemah kepenatan akibat didayung olehnya.
Mereka terlena. Berpelukan.
**amboi.. Dah mula aksi2 nakal ni kannnn.. 👉👈
Kepada yang baru singgah di story sa ni, ni adalah merupakan tulisan sa yang ke4.. Sebelum ini sudah 3story yang sudah sa published. Genre yang sama.. Romance.. Romance.. Romance.. 🤗💦🔞❗
Selamat membaca yaaaa.. 😘
YOU ARE READING
Bukan Pintaku
Romancesetiap wanita pasti menginginkan zuriat apabila sudah bergelar isteri. namun kita hanya mampu merancang, Allah yang menentukan segalanya.. perkahwinan Lea Camelia dan Fakhrul yang pada awalnya bahagia akhirnya bergolak apabila pihak keluarga masuk...