"Hmmm.. Apasal Lea tak dapat dihubungi ni?" Dari kelmarin sampai sekarang tak dapat.."
Fakhrul bimbang.
"Besok Sabtu.. Aku baliklah tengok Lea.. Sekali tengok mertua aku.. Mesti Lea rindu aku.."
Ting tong..
"Siapa pula datang ni..?" Dia segera meletakkan kemejanya kembali di atas katil. Dengan keadaan masih bertuala dan bertelanjang dada, dia segera keluar membuka pintu di luar.
"Suprised!!!!!"
sofea tercegat di hadapan pintu rumahnya.
Fakhrul seraya menelan liur.
"You jahat.. We are not finished yet.. Now I want you.." Ditolaknya Fakhrul masuk ke dalam dan ditutupnya pintu.
"Sofea, wait.. Ehhh.. Stop it.. Nanti ada orang datang.." Fakhrul gusar.
"Whose? Your wife?? I don't care.. You're mine.." Sofea ternyata kegersangan. Ini kerana perlakuan mereka kelmarin itu terhenti apabila Fakhrul menerima panggilan telefon dari tempat kerja tidak lama selepas si isteri menelefonnya.
Segera ditanggalkan tuala yang dipakai Fakhrul.
"Hmmm.. Not bad.." Sofea segera memasukkan ke dalam mulutnya. Dihisapnya batang Fakhrul itu. Fakhrul tidak mampu menghalangnya.
Diremasnya rambut berombak Sofea.
Agak lama Sofea mengerjakannya sehingga Fakhrul mendesah kenikmatan.
Sofea membuka bajunya. Tinggal bra dan panties berwarna ungu.
Fakhrul terus mengangkat Sofea masuk ke biliknya dan terus mengikat tangan Sofea dan menutup mulutnya menggunakan kain.
Sofea hanya menurutinya. Dia tahu Fakhrul sudah tidak sabar mengerjakannya.
Fakhrul sebenarnya sudah seringkali menggunakan permainan seperti ini bersama isterinya. Tetapi kali ini dia hendak melakukannya bersama wanita lain iaitu Sofea.
Sofea menggeliatkan tubuh rampingnya di atas katil. Sengaja diluaskan kangkangannya. Mata Fakhrul tertumpu di kawasan tiga segi wanita itu. Basah. Namun dia belum melakukan apa-apa selain mengurut batang kerasnya.
"Emmmphhh.. Aaammmmphhhhh.." Sofea seakan merayu.
"Why baby.. You want my cock? Huh?" Fakhrul tersengih.
************
Lea Camelia sudah tiba di hadapan rumahnya. Dilihatnya ada sebuah kereta yang dia tidak pasti siapa pemiliknya. Dia perlahan-lahan membuka pagar rumahnya. Tiba di muka pintu, dia terlihat lagi sepasang sandal wanita. Dadanya semakin berdebar. Dia menolak pintu yang tidak tertutup rapat itu dan melangkah masuk. Dan sekali lagi dia terkedu melihat ada baju wanita dan tuala milik suaminya berselerak di atas lantai ruangtamu itu.
Lea Camelia menguatkan semangatnya. Dia sebenarnya masih terkesan lagi dengan apa yang didengarinya semalam.
Dia melangkah penuh berdebar menuju ke bilik tidurnya. Pintu itu juga tidak bertutup rapat.
Ditolaknya.
Dan segalanya terjawab.
"Ya Allah!!!!"
Fakhrul dan Sofea sangat terperanjat. Mereka tidak menyangka Lea Camelia akan datang pada waktu itu.
YOU ARE READING
Bukan Pintaku
Romancesetiap wanita pasti menginginkan zuriat apabila sudah bergelar isteri. namun kita hanya mampu merancang, Allah yang menentukan segalanya.. perkahwinan Lea Camelia dan Fakhrul yang pada awalnya bahagia akhirnya bergolak apabila pihak keluarga masuk...