15. Sedar 💦🔞

29.4K 105 14
                                    

Tiba di rumah, dilihatnya sang isteri sedang tidur lena. Dihampirinya tubuh yang sudah lama tidak djamahnya.

Disentuh perut isterinya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Disentuh perut isterinya. Puting itu terlihat jelas mengeras di balik baju yang dipakainya. Senjatanya juga mulai hidup.

"Abang.." Isterinya terjaga.

"Sayang.. Abang rindukan sayang.. Abang nak sayang..." Dikucupnya bibir munggil itu. Lea Camelia sememangnya rindu akan belaian si suami.

Dibalas penuh berahi ciuman itu.

"Emmphhhh.. Emmmmppphhhh.."

Lerai ciuman itu, Fakhrul segera membuka bajunya dan seluarnya. Pakaian isterinya juga dibukanya. Kini mereka bogel.

Fakhrul terpegun. Tubuh montok isterinya sangat menggiurkan. Sempurna. Tubuh yang sering digomolnya. Namun dia sedar sudah hampir 1minggu tubuh itu tidak disentuhnya.

Buah dada yang bulat itu diremasnya penuh nafsu. Lea Camelia hilang kawalan. Dia mendesah-desah nikmat menghayati remasan itu.

Fakhrul segera menghisap puting itu silih berganti. Sesekali dihisapnya kuat  sehingga isterinya terjerit kecil.

Tangannya merayap ke daerah segi tiga isterinya itu. Basah. Perlahan digosoknya dari luar dan dimasukkan 2jarinya kemudian dijoloknya perlahan.

Lea Camelia terus mendesah.

"Abanggg.. Lea rindukan abang.... Lea nak abangggg.. Ahhhh.."

"Abang pun..."

Dikuak peha isterinya. Geram melihat faraj basah itu. Dijulur lidahnya. Dijilat semahunya. Disedutnya air nikmat itu. Isterinya menggelinjang kegelian diperlakukan sedemikian. Mulutnya meracau. Tidak jelas sebutannya.

"Sedapnya banggg.. Nak lagi bang.... Aaaaahhhhh.. Geli abannnggg..."

Fakhrul semakin bernafsu. Aroma faraj isterinya sangat memberahikan.

Lama dijilatnya faraj basah itu.

Semakin isterinya mendesah, semakin dia bersemangat melakukannya. Rambutnya diremas kuat oleh si isteri. Sesekali kepalanya dikepit oleh peha putih mulus itu.

Lidahnya menjolok dalam ke lubang nikmat si isteri. Sesekali dikemut manja oleh si isterinya. Terasa kemutan nikmat itu di lidahnya.

Fakhrul sudah tidak sabar hendak memasukkan senjatanya itu. Dia menghentikan jilatannya di faraj dan terus mengangkang luas kaki isterinya.

Digeselnya luar faraj itu dengan batangnya sebelum memasukkannya lebih dalam. Sengaja dibiarkan si isteri merasa gelisah.

"Abang... Cepat.. Nak rasa..."

Fakhrul terus melaksanakan permintaan isterinya. Senjatanya menerobos masuk lubang nikmat itu. Dihenjutnya laju dan lama dayungannya. Isterinya semakin menjadi tidak tentu arah. Jari jemari meremas kuat cadar tilam. Sesekali diurut-urut dada si suami. Semakin kuat hentakan yang dilakukan Fakhrul. Buah dada kegemarannya itu terbuai-buai mengikut rentak dayungannya. Pemandangan itu sangat mempesonakan.

Desahan dan jeritan sang isterinya masih kedengaran.

Fakhrul mendayung dan terus mendayung. Sehinggalah dia tidak tertahan lalu menumpahkan air maninya yang sangat kental dan banyak.

"Aaaaaaaahhhhhhh.. Sayanggg...." Seraya dikucupnya dahi isterinya.

Dan malam itu mereka mengulanginya lagi.


**hmmmm.. Fakhrul ni aaaaaa.. Itulaaa.. Inilaaaaa.. Bila mau, baru ingat sama bini.. Jadi, si Sofea pula apa cerita????????

Bukan PintakuWhere stories live. Discover now