Episode No 1

6K 173 47
                                    

آینہ ۔۔۔ آیئنہ۔۔۔۔ بیٹا۔۔۔ یونی سے دیر ھوڑی ھے ۔۔۔ جلدی آجاو۔۔۔ ڈرائیور تمھارا انتظار کر رھا ھے۔۔ اس کی ماں انیس نے اب تیسری آواز لگائی تھی۔۔۔

بس آگی۔۔ وہ سیڑھیاں اترتے ھوے نیچے آی۔ کاندھوں تک آتے ھوے سنہرے بال گوری رنگت پر لال لپسٹک لگا کر سفید کرتے پاجامے میں ملبوس وہ نیچے آئ۔

بیٹا۔۔ ناشتہ تو کرلو۔۔
مما۔۔ ٹائم نھہں ھے۔۔۔ dont worry کچھ منگوا لوں گی مما۔۔۔ وہ اپنی مما کے گلے لگ کر روانہ ھوگئ۔
**********************************************************
ماں۔۔۔ ماں۔۔۔ اس نے دھیرے سے اپنی ماں کو جگایا۔۔۔

ھاں بیٹا۔۔۔ کیا ھوا۔۔۔

ماں اب آپ کی طبیعت کیسی ھے۔۔؟

بس کمزوری ھورھی ھے۔۔۔

جانتا ھوں۔۔۔ یہ لیں۔۔۔ آج اپنے بیٹے کے ھاتھ کا ناشتہ کریں۔۔۔

حاشر۔۔۔ یہ تم نے بنایا ھے۔۔۔ اس کی ماں نے حیران ھو کر دیکھا تھا۔۔۔جھاں نفاست سے انڈہ اور ٹیڑھا میرھا پراٹھا رکھا ھوا تھا ۔۔۔۔

جی بالکل ۔۔۔۔ اور آج آپ اسکول بھی نھہں جاینگی ۔۔۔ اس نے فیصلہ سنایا ۔۔۔

لیکن بیٹا ۔۔۔ میری سیلیری ۔۔۔

امی۔۔۔ ایک دن سے کچھ نھہں ھوتا۔۔۔ ویسے بھی بس 4 مھینے کی بات ھے۔۔۔ میرا سیمیسٹر ختم ھوگا اور آپ کی جاب۔۔۔ اور میں نے سوپ بھی بنا دیا ھے۔۔ میں یونی جارھا ھوں۔۔۔

اللہ تمھیں خوش رکھے بیٹا۔۔۔

اللہ ھمیں خوش رکھے اماں۔۔۔۔

************************************************************************
PRESENT.....
***********************************
وہ جاہ نماز پر بھیٹی تھی۔۔ اس کی آنکھوں سے آنسو رواں تھے ۔۔ وہ تڑپ رھی تھی ۔۔اس کا دل ایسے ھورھا تھا جیسے ابھی پھٹ جائے گا ۔۔ وہ بھت کرب سے گزر رھی تھی۔۔۔اس نے دونوں ھاتھ لرزتے ھوے دعا کے لئے اٹھائے ۔۔ آسمان کی جانب نگاھ کرتے ھوے کھا۔۔۔

یا اللہ ۔۔۔ میں تیری رضا کی خاطر۔۔۔ اس کی محبت سے دستبردار ھوتی ھوں۔۔۔۔

وہ ٹوٹ گئ تھی اور بے بسی سے منہ پر ھاتھ رکھ کر رو رھی تھی۔۔۔۔

***********************************************************************
PAST......
***********************************
یار۔۔۔ کیا مال ھے۔۔۔۔ آینہ نور کے گزرتے ھی علی نے ضامن کی طرف دیکھ کر کھا تھا۔۔۔۔

ھیلو بیٹا۔۔۔ بھابی ھے تیری۔۔۔ میرا مال ھے۔۔۔

صحیح جارھے ھو۔۔ آدھی یونی کو میری بھابی بنا چکے ھو۔۔۔ علی نے بھی منہ بنا کر کھا تھا۔۔۔

یہ والی فاینل سمجھ بیٹا۔۔۔

سچ بتا۔۔۔

ھاں نا۔۔

تو ھر بار یہ بولتا ھے۔۔۔

اس بار۔۔ یہ دیکھ بات بھی ھوگئ ھے۔۔ ضامن نے فون آگے بڑھایا تھا ۔۔۔

سفر عشقWhere stories live. Discover now