میں ایسے بھی sorry کرسکتا تھا پر کیونکہ میں ڈاکٹر انابیہ نھیں ھوں اس لئے تمیز سے sorry کر رھا ھوں۔۔۔ حاشر نے بات جاری رکھی تھی۔۔۔
ھوں۔۔۔ ھو بھی نھیں سکتے۔۔ ڈاکٹر انابیہ ھونا سب کے بس کی بات نھیں ھے۔۔۔ خیر۔۔
Take care Miss...
وہ کمرے سے باھر چلا گیا تھا۔۔۔ابا۔۔ دیکھ رھے ھیں آپ۔۔۔ یہ مجھ سے کیسے sorry کر رھا تھا۔۔۔
جی۔۔ ویسے کمال ھو گیا۔۔ میری بیٹی کو اس کی زبان میں ھی سمجھانے والا کوئ تو ھے۔ اس سے کیا سبق ملا بیٹا کہ۔۔۔۔ آئندہ لوگوں کو تمیز سے sorry کرنا چاھئے۔۔۔۔۔ اس کے ابا نے اس کو سمجھایا۔۔
نھیں ابا۔۔۔ اس سے مجھے یہ سبق ملا کہ آئندہ کبھی بریک نھیں لگا نی چاھئے۔۔ بریک لگا بھی دو تو اسپتال نھیں لے جانا چاھئے۔۔ اور اسپتال لے بھی جاو تو اپنے ابا سے اپنے victim کو 10 15 فٹ دور رکھو ورنہ ایسے ھی طعنے لگنے ھیں ۔۔۔
انابیہ سدھر جاو تم۔۔۔ بھت ھو گیا ھے۔۔۔ آج ناجانے کیوں یوسف صاحب emotional ھوگے۔۔۔ تنگ آگیا ھوں میں تمھاری حرکتوں سے ۔۔۔ سمجھ نھیں آتی تم میرے لئے رحمت ھو یا آزمائش۔۔۔ انابیہ تمھارا کیا ھونا ھے۔۔۔ تم ایسی کیوں ھو۔۔ اپنے بوڑھے باپ پر رحم تو کھاو۔۔۔
اتنی لمبی چوڑی تقریر سے اچھا ھے کہ مجھے صاف صاف بول دیں کہ انابیہ تم میرے لئے عذاب ھو۔۔ اللہ ایسی اولاد کبھی کسی کو نہ دے۔۔۔
انابیہ ۔۔۔ بالکل چپ۔۔۔ ایک لفظ نہ سنوں۔۔۔ کب بڑی ھو گی تم۔۔ کب عقل آے گی تم میں ۔۔ کب بولنے کی تمیز آے گی یار۔۔۔۔ کل کو میں مر گیا تو کیا ھوگا۔۔۔۔
کچھ بھی نھیں ھونا ۔۔ آپ صحیح ھیں۔۔۔ اماں اور حوروں کے ساتھ پھڈے کو enjoy کرئے گا۔۔۔
اس نے یوسف صاحب کو ھنسا دیا۔۔۔۔
یار۔۔۔ تم بھی نہ ۔۔۔ یوسف صاحب کا موڈ قدرے بہتر ھوا۔۔۔
نھیں بول دیں آزمائش ھوں ۔۔۔
اچھا نا۔۔ برا تو نہ مانو۔۔۔ یوسف صاحب اب اس کو منا رہےتھے۔۔۔
نھیں نھیں میں تو خوش ھوں ۔۔ میرے ابا نے مجھے آزمائش کہا۔۔۔ انابیہ اب منہ نیچے کر کے اداس ھو رھی تھی۔۔۔
اچھا بھئ ۔۔ I take my words back...
دیکھیں آزمائش انسان سے کیا کیا کرا دیتی ھے۔۔ اپنے الفاظ بھی واپس لینے پڑ جاتے ھیں۔۔۔
چلو۔۔ ٹھیک ھے تم ناراض رھو۔۔ میں تو سوچ رھا تھا تمھیں ملیحہ کی شادی میں لے کر جاوں گا۔۔۔ پر تم ایسے ھی رھنا۔۔ دیکھو بالکل مت ماننا۔۔۔
سچ میں ابا۔۔۔ اس نے مسکرا کر دیکھا تھا۔۔۔
ھاں بالکل سچ۔۔۔
اس نے ایک نظر اپنے اوپر ڈالی اور دوبارہ رونا شروع ھوگئ۔۔۔
اب کیا ھوا۔۔ انابیہ ۔۔
YOU ARE READING
سفر عشق
Randomیہ کھانی ھے عشق کی۔۔۔ یہ داستان ھے اس راستے کی جس پر چل کر سچی محبت کا اندازہ ھوتا ھے۔ پیار اور دھوکہ، نفرت اور بدلہ، عزت اور عزت پر کیے گے وار کے گرد گھومتی یہ داستان ۔۔۔ کیا ھوتا ھے اس کا انجام۔۔۔ یہ کھانی ھے آہیئنہ نور ، شاھویز،ضامن اور انابیہ کی...