Last Episode

2.7K 188 90
                                    

.

شاویز نے گھر میں کام کرنے والی نور بوا، اور مالی بابا کو بلایا۔۔۔  آپ دونوں میں سے کون ملوث ھے ۔۔؟ کس نے مدد کی ھے چھوٹی بی بی کی ۔۔۔؟

وہ دونوں خاموش تھے۔۔۔

ٹھیک ھے پھر۔۔۔ میں نے خود نے اپنے طریقہ سے پتا کیا تو میں چھوڑوں گا نھیں۔۔۔  لیکن اگر آپ نے خود بتا دیا تو میں کچھ نھیں کہوں گا۔۔۔ اس نے تھوڑی نرمی برتی۔۔

صاحب جی۔۔۔ قسم لیلیں ۔۔۔ مجھے سچ میں نھیں پتا۔۔۔  نور بوا نے جواب دیا۔۔

اس نے ایک نظر نور بوا کو دیکھا۔۔۔ ٹھیک ھے نور بوا۔۔ معذرت۔۔۔  آپ جا سکتی ھیں۔۔۔

وہ چلی گئیں۔۔۔

ھاں تو مالی بابا۔۔۔ آپ خود بتائیں گے یا پھر میں خود پتا کروں۔۔۔

صاحب وہ۔۔۔ بی بی جی نے کہا تھا کہ ۔۔ انھیں کراچی والی بس میں بٹھا دوں۔۔۔

اور بدلے میں کیا دیا تھا اس نے۔۔۔؟ شاویز نے اندازہ لگایا کیونکہ cash تو آئینہ کے پاس تھا نھیں۔۔۔

مالی بابا نے اپنی جیب سے ایک کڑا نکالا۔۔۔ یہ اسی جیولری سیٹ کا کڑا تھا جو اس نے ولیمے پر پہنا تھا۔۔۔۔

بی بی جی نے یہ دیا تھا۔۔۔

ٹھیک ھے۔۔۔ شاویز نے اس سے کڑا واپس لیا۔۔۔ اور 5 5 ھزار کے 4 نوٹ جیب سے نکال کر ان کے حوالے کئے۔۔

میں نے کہا تھا کہ میں کچھ نھیں کہوں گا۔۔۔۔پر معاف کردوں گا ایسا نھیں کہا تھا۔۔۔ آپ اپنا حساب کروا لیجئے گا اگلے مہینے آ کر۔۔۔  وہ وہاں سے بولتا ھوا چلا گیا۔۔۔

میں جانتا تھا کہ اسے یہاں کے راستے نھیں معلوم ۔۔۔ ضرور اس کی کسی نے مدد کی ھے۔۔۔ میں نے مالی بابا کو فارغ کردیا ھے۔۔۔ اس نے مختصر الفاظ کا استعمال کر کے اپنے والدین کو آگاہ کیا۔۔۔ پھر سیڑھیاں چڑھ کر اپنے کمرے میں گیا...
************************************************************************
انابیہ نے غصے میں فون ملایا۔۔۔

حاشر نے انابیہ کے نمبر سے کال آتی دیکھی تو خوشی سے فون اٹھایا ۔۔۔ اور ساتھ ھی سلام کیا۔۔ بہت ھی تلخ لہجے میں سلام کا جواب آیا۔ 

آپ کو کیا لگتا ھے ڈاکٹر حاشر آپ کی حرکت مجھے پتا نھیں لگے گی۔۔

کونسی حرکت۔۔۔

اپنے آپ کو بلند کرنے کے لئے کسی کو نیچا دکھانا ضروری نھیں ھوتا۔۔۔

میں نے کیا کیا ھے۔۔۔ وہ سوچتے ھوئے بولا۔۔

پھول والی حرکت کی بات کر رھی ھوں میں۔۔۔ کیا لگا تھا آپ کو۔۔۔ مجھے کبھی نھیں پتا چلے گا۔۔۔ کسی اور کو ذلیل کروا کر  آپ بہت باعزت رہ جائیں گے۔۔۔

I am sorry....
I accept my mistake....

اپنا 3rd class sorry اپنے پاس رکھیں ۔۔۔۔ مجھے کتنی بڑی غلط فہمی تھی کہ آپ  شریف انسان ھے۔۔ شکر ھے میں نے آپ کے لیے ھاں نھیں کی۔۔۔ ساتھ ھی اس نے فون رکھ دیا۔۔۔۔

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 12, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

سفر عشقWhere stories live. Discover now